VW Passat CC 1.8 TSI by ~Robak~
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- ~Robak~
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 19:07
- Lokalizacja: Białystok,Wasilków
- Kontakt:
VW Passat CC 1.8 TSI by ~Robak~
Przepraszam ze tak słabo z tymi zdjeciami:neutral:. Wyjechałem z salonu dopiero o 18 i było juz ciemno. Moj aparat niestety najlepsze lata ma zasoba i jego lampa nie pozwala w nocy na choc przyzwoite zdjecia. Na lepsze trzeba poczekac do jutra.
Rocznik 2008 ale auto nowe salonowe. Po wszelkich upustach kosztował 102500, kupiony w leasingu na firme
Silnik 1.8 TSI moc 160 koni od 4000-6200obr, moment 250nm 1500-4200obr
manual 6
predkosc max - 222km/h
0-100km/h - 8.6s
masa 1430kg
Wyposazenie dodatkowe:
biksenony z doswietlaniem zakretow
dzwiekowy sytem parkowania z czujnikami przod i tył
lakier perła czarny
alarm
kierownica multifunkcyna z elementem aluminium
Reflektory przeciwmgłowe
Z seryjnego wyposazenia wrto wymienic:
radio 8 głosnikow z mp3 i gniazdem aux - gra rewelacyjnie
elektryczne wspomaganie zalezne od predkosci jazdy
klima dwustrefowa
alufelgi 8x17" z oponami 235/45 r17
szyby bez ramek
Automatycznie sciemniajace sie lusterko wewnetrzne.
Kolor to czarny perła. W swietle nocnym przybiera rozne dziwne odcienie. Troche bordo, troche filoet, troche grafit ale jest to po prostu czarny.
Samochod strasznie pogiety az dziw ze to VW.
Zaczne napierw od rzeczy, ktore mnie lekko rozcarowały. Nie siedzi sie tak nisko jak myslałem. W salonie wydawało sie ze jest bardzo nisko ale jak wyjechałem na droge to okazało sie ze jest troche nizej niz w przecietnym sedanie. Druga sprawa to silnik. Jest troche nieobecny. Spodziewałem sie jakis lekich sapniec turbo czy rasowego wycia a tu cisza. Owszem jak sie depnie to cos tam słychac ale wg mnie powinno byc bardziej spektakularnie. Zostało mi jeszcze 2200 obr do zbadania. Moze tam cos usłysze. Poki co nie przekraczałem 4 tys. Tak mi zalecono jezdzic przez pierwsze 1000 km. Jesli w testach pisza ze silniki tsi lub tfsi nie maja turbo dziury to jest to czysta głupota. Nie wiem kto tam jezdzi tymi autami. Owszem w tym pasku reakcja na gaz jest bardzo szybka ale po szybkiej reakcji jest krotkie nic a potem płynnie jedziemy do gory. Cos jak tdi w seacie mojej dziewczyny. Poczatek rozwijania mocy jest podobny własnie do deasla Trzeba jedzic z pedałem gazu cały czas w podłodze. Mojej mamy 2.4 i-vtec 190KM z 5 letniej hondy na gaz zawstydzi tego paska kiedy chce. No i jeszcze skrzynia. Precyzja dobra ale skoki lewarka za długie jak na auto aspirujeca do bycia sportowym. Tyle wad jak dala mnie. Pewnie jescze cos znajde.
Samochod ma ta aure luksusowego, drogiego, zbajerzonego sprzetu. Klucz w postaci breloka z przyciskami wciska sie w otwor. Najpierw zapalaja sie czerowne wskazowki zegarow i szybko wedruja do konca i spowrotem jak w lexusie. Zajebiscie fajne. Potem wciskamy sprzegło do konca brelok i uruchamia sie motor. Po zapieciu pasa automatycznie zwalnia sie reczny. Zapalamy biksenon. Najpierw dwie lampy skrecaja na boki a potem podnosza sie do gory. Ten bajerancki proces podnosi nam humor jeszcze bardziej. Potem właczamy kierunek, doswietla sie zakret i odjezdzamy. Sam proces wejscia do auta, uruchomienia i odjazdu jest bardzo fajny. Nie jezdziłem wielkoma wypasionymi furami ale to mi wszytsko mi sie kojarzy przynajmniej z jakims lambo. Przyjemna jest jazda w nocy bo dwie czerwone diody swiecace z sufitu na kokpit sprawiaja ze pseudo aluminium swieci sie rowniez na czerwono. Wyglada to super.
Ogolnie zawieszenie jest wypasione. Auto nie przechyla sie na zakretach i jest w miare komfortowe. Opony 235/45 r17 wcale nie odbieraja przyjemnosci jazdy. Wszytsko łykaja, kazda dziure, koleine, wszytsko co jest denne na naszej drodze. Zakret 90 stopni bierze sie z usmiechem na twarzy, na wyjsciu pedał w podłoge i lecimy do przodu. Jazda jest pewna. Układ kierowniczy ze wspomaganiem zaleznym od predkosci jazdy jest zajebisty. Chodzi z oporem ale lekko. Tu bieje honde jak chce. Hamulce tez sa swietne. Pozycja za kierownica to malina. Ja jestem bysio(194cm) i jest tam mega wygodnie. Fotel sie jest duzy i da sie wszelako regulowac. Oprcie elektrycznie podobnie jak odcinek ledzwiowy w dwoch płaszczyznach. Długosc i wysokosc manualnie. Kierownica jest mała idobrze lezy w dłoniach. Co mnie zaskoczyło to ze ma podswietlane przyciski.
Z tyłu tez jest duzo miejsca. Nad głowa nie jest cudownie ale długie nogi sie spokojnie zmiesza.
Samochod jest wypasiony i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem dzis 140km duszac pedał bardzo czesto. Komp pokazał srednia 10.2. Wg mnie to bardzo dobrze. Silnik jest elastyczny i ciagnie dobrze. Własnie elastycznosc i spalanie to chyba jego nawieksze atuty. Z kultura jest srednio. Potrafi całkiem mocno drgac na bardzo niskich obrotach gdy sie przyksztusi. W hondzie było łagodniej.
Wyglada wspaniale a te lipne zdjecia tego nie oddaja. Sylwetka ma swietne proprcje, duzo seksu i agresji.
Jestem bardzo szczesliwy ze duzo czynnikow umozliwiło mi nabyc te auto.
Rocznik 2008 ale auto nowe salonowe. Po wszelkich upustach kosztował 102500, kupiony w leasingu na firme
Silnik 1.8 TSI moc 160 koni od 4000-6200obr, moment 250nm 1500-4200obr
manual 6
predkosc max - 222km/h
0-100km/h - 8.6s
masa 1430kg
Wyposazenie dodatkowe:
biksenony z doswietlaniem zakretow
dzwiekowy sytem parkowania z czujnikami przod i tył
lakier perła czarny
alarm
kierownica multifunkcyna z elementem aluminium
Reflektory przeciwmgłowe
Z seryjnego wyposazenia wrto wymienic:
radio 8 głosnikow z mp3 i gniazdem aux - gra rewelacyjnie
elektryczne wspomaganie zalezne od predkosci jazdy
klima dwustrefowa
alufelgi 8x17" z oponami 235/45 r17
szyby bez ramek
Automatycznie sciemniajace sie lusterko wewnetrzne.
Kolor to czarny perła. W swietle nocnym przybiera rozne dziwne odcienie. Troche bordo, troche filoet, troche grafit ale jest to po prostu czarny.
Samochod strasznie pogiety az dziw ze to VW.
Zaczne napierw od rzeczy, ktore mnie lekko rozcarowały. Nie siedzi sie tak nisko jak myslałem. W salonie wydawało sie ze jest bardzo nisko ale jak wyjechałem na droge to okazało sie ze jest troche nizej niz w przecietnym sedanie. Druga sprawa to silnik. Jest troche nieobecny. Spodziewałem sie jakis lekich sapniec turbo czy rasowego wycia a tu cisza. Owszem jak sie depnie to cos tam słychac ale wg mnie powinno byc bardziej spektakularnie. Zostało mi jeszcze 2200 obr do zbadania. Moze tam cos usłysze. Poki co nie przekraczałem 4 tys. Tak mi zalecono jezdzic przez pierwsze 1000 km. Jesli w testach pisza ze silniki tsi lub tfsi nie maja turbo dziury to jest to czysta głupota. Nie wiem kto tam jezdzi tymi autami. Owszem w tym pasku reakcja na gaz jest bardzo szybka ale po szybkiej reakcji jest krotkie nic a potem płynnie jedziemy do gory. Cos jak tdi w seacie mojej dziewczyny. Poczatek rozwijania mocy jest podobny własnie do deasla Trzeba jedzic z pedałem gazu cały czas w podłodze. Mojej mamy 2.4 i-vtec 190KM z 5 letniej hondy na gaz zawstydzi tego paska kiedy chce. No i jeszcze skrzynia. Precyzja dobra ale skoki lewarka za długie jak na auto aspirujeca do bycia sportowym. Tyle wad jak dala mnie. Pewnie jescze cos znajde.
Samochod ma ta aure luksusowego, drogiego, zbajerzonego sprzetu. Klucz w postaci breloka z przyciskami wciska sie w otwor. Najpierw zapalaja sie czerowne wskazowki zegarow i szybko wedruja do konca i spowrotem jak w lexusie. Zajebiscie fajne. Potem wciskamy sprzegło do konca brelok i uruchamia sie motor. Po zapieciu pasa automatycznie zwalnia sie reczny. Zapalamy biksenon. Najpierw dwie lampy skrecaja na boki a potem podnosza sie do gory. Ten bajerancki proces podnosi nam humor jeszcze bardziej. Potem właczamy kierunek, doswietla sie zakret i odjezdzamy. Sam proces wejscia do auta, uruchomienia i odjazdu jest bardzo fajny. Nie jezdziłem wielkoma wypasionymi furami ale to mi wszytsko mi sie kojarzy przynajmniej z jakims lambo. Przyjemna jest jazda w nocy bo dwie czerwone diody swiecace z sufitu na kokpit sprawiaja ze pseudo aluminium swieci sie rowniez na czerwono. Wyglada to super.
Ogolnie zawieszenie jest wypasione. Auto nie przechyla sie na zakretach i jest w miare komfortowe. Opony 235/45 r17 wcale nie odbieraja przyjemnosci jazdy. Wszytsko łykaja, kazda dziure, koleine, wszytsko co jest denne na naszej drodze. Zakret 90 stopni bierze sie z usmiechem na twarzy, na wyjsciu pedał w podłoge i lecimy do przodu. Jazda jest pewna. Układ kierowniczy ze wspomaganiem zaleznym od predkosci jazdy jest zajebisty. Chodzi z oporem ale lekko. Tu bieje honde jak chce. Hamulce tez sa swietne. Pozycja za kierownica to malina. Ja jestem bysio(194cm) i jest tam mega wygodnie. Fotel sie jest duzy i da sie wszelako regulowac. Oprcie elektrycznie podobnie jak odcinek ledzwiowy w dwoch płaszczyznach. Długosc i wysokosc manualnie. Kierownica jest mała idobrze lezy w dłoniach. Co mnie zaskoczyło to ze ma podswietlane przyciski.
Z tyłu tez jest duzo miejsca. Nad głowa nie jest cudownie ale długie nogi sie spokojnie zmiesza.
Samochod jest wypasiony i jestem bardzo zadowolony. Przejechałem dzis 140km duszac pedał bardzo czesto. Komp pokazał srednia 10.2. Wg mnie to bardzo dobrze. Silnik jest elastyczny i ciagnie dobrze. Własnie elastycznosc i spalanie to chyba jego nawieksze atuty. Z kultura jest srednio. Potrafi całkiem mocno drgac na bardzo niskich obrotach gdy sie przyksztusi. W hondzie było łagodniej.
Wyglada wspaniale a te lipne zdjecia tego nie oddaja. Sylwetka ma swietne proprcje, duzo seksu i agresji.
Jestem bardzo szczesliwy ze duzo czynnikow umozliwiło mi nabyc te auto.
Ostatnio zmieniony śr lut 11, 2009 01:57 przez ~Robak~, łącznie zmieniany 2 razy.
spodziewanie sie po limuzynie jakichs odgłosów silnika to chyba nie bardzo.. ja tam zdziwiony tym nei jestem badz co badz to ma byc stylistycznie cos podchodzace pod Coupe a nie jakis portowy wóz...
opis fajny
chyba 1 taki passio na forum
gratuluje
opis fajny
chyba 1 taki passio na forum
gratuluje
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- ~Robak~
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 19:07
- Lokalizacja: Białystok,Wasilków
- Kontakt:
Fajne, smieszne, ciekawe rzeczy:
W bagazniku nie zestaw naprawczy ani dojazdowka tylko pełno wymiarowe koło z alu - pozytywnie
Skory nie ma ale podłokietniki drzwiowe sa obszyte skora... moze to byc tez derma, nie wiem. Pan w salonie nie umiał mi powiedzic z czego to jest. Wyglada fajnie i daje powiew luksusu.
Patrzac z wnetrza zewnetrzne lustera przypominaja krolicze uszy - ktos miał dobra faze zeby zaprojektowac taki kształt
Samosciemniajace sie lusterko oraz dwie czerwony diody rzucajace poswiate na tunel.
Podłokietnik...jak w autobusie lub vanie. Mozna go podniesc i zblokowac na roznej wysokosci. Potem powstaje szpara bo schowek jest niedomkniety. Dziwna sprawa ale czemu nie. W srodku gniazdo AUX.
Latwe w obsludze radio gra cudownie.
System parkowania ostrzega dzwiekiem i pokazuje 4 strefy gdzie moze wystapic przeskoda
Kontrola cisnienia opon. Naciskamy i zostaje zapamietany odczyt z tego momentu co chcemy a potem komputer monitoruje i alarmuje w razie odchylen.
Zamiast piatego miejsca...
Regulacja bardzo wygodnego i dobrze trzymajacego fotela
Jeden z najladniejszych detali auta czyli przednia lampa
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- ~Robak~
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 19:07
- Lokalizacja: Białystok,Wasilków
- Kontakt:
Wczoraj przyszły opony zimowe nokian WR 235/45 r17 H i mogłem bezpiecznie pocisnac. Zobaczyłem go pierwszy raz za dnia i stwierdzam ze auto jest bardzo duze. Komputer pokładowy ma tyle opcji ze ogarniecie go zajmie mi przynajmniej miesiac. Najlepszy jest traktor z trocinami.
[url=http://img248.imagevenue.com%20/img.php?image=53661_DSCN0515_122_232lo.JPG][/url]
[url=http://img248.imagevenue.com%20/img.php?image=53661_DSCN0515_122_232lo.JPG][/url]
Ostatnio zmieniony pt lut 13, 2009 11:04 przez ~Robak~, łącznie zmieniany 3 razy.
- ~Robak~
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 19:07
- Lokalizacja: Białystok,Wasilków
- Kontakt:
Za mna 700 km. Samochod mnie zdumiewa za kazdym razem jak go odpalam. Co jakies czas odkrywam cos nowego. Felgi sa robione przez firme Borbet( pewnie jak w wiekszosci VW). Letnie opony sa samowulkanizujace sie( nie runflat) tzn jak sie najedzie na gwozdz to szpara zalewana jest miekka mieszakna gumy znajdujaca sie w wewnetrznej czesci opony. Ciekawa sprawa.
Auto jezdzi fenomenalnie. W zakrecie nawet nie raczy sie przechylic. Czesto jest wrazenie jakby sie unosiło nad droga. Jechałem w 4 osoby za bagazem. Kazdy wygodne siedzi. Kolega siedzacy z tyłu ma 203cm wzrostu i troszke mardudzi ze cisno nad głowa ale jak przybrał odpowiednia pozycje to dojechał wygodnie bez cienia zmeczenia. Byłem u tesciow ktorzy mieszkaja niedaleko Ostrołeki. Jadac do nich natrafiłem na ostra sniezyce. Nie przekraczałem 100km/h. Komputer pokazał zuzycie na pozimie 6.6l. Spowrotem juz było bezpicznie i jadac do 140km/h sapaliłem 8.0l nie przekraczajac podczas jazdy 3 tys obr. Nie musiałem bo auta ma bardzo elastyczny silnik i ciagnie ten cały ciazar bardzo sprawnie. Jezdzac w pojedynke na miescie moge zmieniac biegi przy 2 tys. obr i bardzo dynamicznie przyspieszac. Musze sie przyznac ze sie myliłem co do silnika bo to wspaniała konstrukcja.
Jednyny bol to tankowanie. W sobote do zbiornika wlałem rowno 70l co daje 265 zł:neutral:
Auto jezdzi fenomenalnie. W zakrecie nawet nie raczy sie przechylic. Czesto jest wrazenie jakby sie unosiło nad droga. Jechałem w 4 osoby za bagazem. Kazdy wygodne siedzi. Kolega siedzacy z tyłu ma 203cm wzrostu i troszke mardudzi ze cisno nad głowa ale jak przybrał odpowiednia pozycje to dojechał wygodnie bez cienia zmeczenia. Byłem u tesciow ktorzy mieszkaja niedaleko Ostrołeki. Jadac do nich natrafiłem na ostra sniezyce. Nie przekraczałem 100km/h. Komputer pokazał zuzycie na pozimie 6.6l. Spowrotem juz było bezpicznie i jadac do 140km/h sapaliłem 8.0l nie przekraczajac podczas jazdy 3 tys obr. Nie musiałem bo auta ma bardzo elastyczny silnik i ciagnie ten cały ciazar bardzo sprawnie. Jezdzac w pojedynke na miescie moge zmieniac biegi przy 2 tys. obr i bardzo dynamicznie przyspieszac. Musze sie przyznac ze sie myliłem co do silnika bo to wspaniała konstrukcja.
Jednyny bol to tankowanie. W sobote do zbiornika wlałem rowno 70l co daje 265 zł:neutral:
- ~Robak~
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 19:07
- Lokalizacja: Białystok,Wasilków
- Kontakt:
Tak sobie rozmyslam nad konkretnymi 18-kami ale...
Pierwsze i najwazniejsze boje sie o zawias. Nie wiem jak sie sprawuje zawias w b6 ale jego wymiana w razie uszkodzen pewnie bedzie droga. Po drugie wspomniałem o wspaniałych oponach Continental z technologia ContiSEAL, ktorych sztuka kosztuje 850 zł. Dostałem je razem z autem i nie chce ich ani sprzedawac ani odkładac w kat. Jesli juz wymienie na 18" to po zuzyciu oryginalnego kompletu. Po trzecie na zdjeciu tego nie widac ale na zywo auto wyglada bardzo rasowo na tych kołach i nie gina w nadkolach a dobrze je wypełniaja. Praktycznie do obrysu auta. Jesli bede wymieniał na wieksze koła to po wytarciu opon letnich.
Szybciej interesuje mnie wgranie wirusa zblizajacego do 200KM i krotyszych sprezyn. Jednak to tez po gwarancji. Przez 2 lata wszytsko zostaje seryjne. I tak ludzie sa w szoku jak widza to auto
Pierwsze i najwazniejsze boje sie o zawias. Nie wiem jak sie sprawuje zawias w b6 ale jego wymiana w razie uszkodzen pewnie bedzie droga. Po drugie wspomniałem o wspaniałych oponach Continental z technologia ContiSEAL, ktorych sztuka kosztuje 850 zł. Dostałem je razem z autem i nie chce ich ani sprzedawac ani odkładac w kat. Jesli juz wymienie na 18" to po zuzyciu oryginalnego kompletu. Po trzecie na zdjeciu tego nie widac ale na zywo auto wyglada bardzo rasowo na tych kołach i nie gina w nadkolach a dobrze je wypełniaja. Praktycznie do obrysu auta. Jesli bede wymieniał na wieksze koła to po wytarciu opon letnich.
Szybciej interesuje mnie wgranie wirusa zblizajacego do 200KM i krotyszych sprezyn. Jednak to tez po gwarancji. Przez 2 lata wszytsko zostaje seryjne. I tak ludzie sa w szoku jak widza to auto
Ostatnio zmieniony śr lut 18, 2009 12:00 przez ~Robak~, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości