VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION 2001 by THAMIAN

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION 2001 by THAMIAN

Post autor: THAMIAN » śr gru 24, 2008 01:16

Śr gru 24, 2008 00:16

11/2005 - 12/2008
VW GOLF MK3 GTI EDITION 2.0 8V 2E 115KM ( LPG + BLOS)

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

12/2008 -
VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI-PD AVF 4MOTION 2001

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

PASSAT B5FL (3BG) VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION

rok produkcji: 2001
napęd 4MOTION
motor: 1.9 TDI AVF
moc: 131 KM (96 kW),
skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
bagażnik o pojemności 450 dm3 lub po złożeniu tylnego siedzenia 1555 dm3
ABS
4 elektryczne szyby
4 poduszki powietrzne
elektryczne lusterka
klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
autoalarm
immobiliser
komputer pokładowy
tempomat
światła przeciwmgielne
klimatyzowany schowek
oryginalny wypinany hak
tylna roleta
8 oryginalnych głośników
przyciemniane szyby

******************************************************************************************************

Cz maja 07, 2009 05:16

odczyt kodów wyposażenia:

VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT
4MOTION TREND
AVF --- silnik 1.9L/96kW TDI
LB5S --- jasnoniebieski metallic
FTS --- skrzynia 6-biegowa manualna
RW --- oznaczenie tapicerki
X2A --- program sprzedaży w Belgii
B0C --- wersja na rynek belgijski
C5E --- stalowe felgi 6J x 15H ET37
G0L --- 6-biegowa skrzynia manualna
H6S --- opony 195/65 R 15 V
J0R --- akumulator 380A (80AH)
D3E --- 4-cylindrowy silnik turbo diesel 1.9L/96kW TDI z systemem pompowtrysków, EU 3, podstawą silnika jest T9J/TG0
Q4H --- Siedzenia komfort sport (przód)
1AH --- EDL - elektryczna blokada dyferencjału
1G2 --- koło zapasowe normalne (zamiast dojazdówki) (stalowe)
2PX --- koło kierownicy sportowe (skóra) dla systemu pod. bezp.
5RQ --- lusterko zewnętrzne (wypukłe) (str. prawa)
5SL --- lusterko zewnętrzne ze szkłem asferycznym (strona lewa)
T9J --- 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
3S2 --- relingi dachowe (czarne)
8TC --- tylne światło przeciwmgielne
QG1 --- wydłużenie przedziału czasowego miedzy serwisami
8GL --- alternator 120A
8RM --- 8 głośników
1ZC --- hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm)
0JJ --- klasa masy pojazdu - oś przednia - zakres ciężaru: 09
0YS --- klasa masy pojazdu - oś tylna - zakres ciężaru: 16
1BA --- pakiet sprężynowania komfortowego (standard)
0GE --- norma emisji zgodna z EU 3

******************************************************************************************************

Cz maja 14, 2009 13:13

Czyszczenie i zaślepienie EGR, czyszczenie kolektora ssącego:
(wymiana uszczelek i zaślepka z blachy)

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

******************************************************************************************************

Cz maja 21, 2009 20:30

nowe graty:

lusterko prawe wersja angielska

ObrazekObrazek

płaskie pióra wycieraczek

ObrazekObrazek

ksenon 6000K

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

'82 DIESEL emblem

ObrazekObrazek

była też przymiarka BBS Hempa:

ObrazekObrazek


******************************************************************************************************

Pt cze 19, 2009 14:05

MUDDY THURSDAY

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

******************************************************************************************************

Pt cze 19, 2009 19:00

ALU 15" x 6,5"

ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

******************************************************************************************************

Wt sie 11, 2009 10:59

nowe graty - zderzak z chromem /wersja Highline/ z czujnikami PDC:

ObrazekObrazek

******************************************************************************************************

Pn wrz 07, 2009 13:46

- nowe opony GOODYEAR EXCELLENCE 195/65R15 91V
- chowane wentyle ALCAR
- tarcze nacinane i nawiercane ATM MIKODA
- klocki z czujnikami STEINHOF
- wymiana łożyska na SKF

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


******************************************************************************************************

Cz paź 29, 2009 15:56

VT
Obrazek Obrazek


Obrazek

******************************************************************************************************

Śr lis 04, 2009 01:13

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

Pn lis 30, 2009 18:05

217.000km za mną, kilka niespodzianek się pojawiło w zeszłym tygodniu:

- przetarł się wąż od turbo do IC
- końcówki drążków zaczęły niemiłosiernie hałasować
- pojawia się błąd nr 17571 - Czujnik temp paliwa - przerwany lub zwarty do + -

wąż szybko i tanio załatwiony
końcówki dostały zastrzyk z oleju :green_fuck:
a z czujnikiem jutro powalczę

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

Pt gru 11, 2009 17:29

W miejsce EGR powstała rura.
Do wyciętej strumieniem wodnym flanszy do kolektora dolotowego dospawana została 15cm rura o średnicy wewnętrznej 54mm czyli takiej, jaką ma kolektor w AVF. Niestety okazała się za długa i została skrócona o połowę.
Wycięta została także zaślepka kolektora wydechowego.
Łączenie między kolektorem dolotowym a flanszą z rurą zostały uszczelnione.
Wszystko zostało wyszlifowane z brudu i rdzy, wyczyszczone i następnie pomalowane czarną matową farbą odporną na temperatury.

Koszty:
- stalowa flansza i zaślepka 30zł
- rura stalowa 54mm/60mm 5zł
- kolanko gumowe o średnicy wewnętrznej 60mm 36zł
- oryginalne uszczelki pod kolektor dolotowy i wydechowy 35zł
- dwie obejmy skręcane ze stali nierdzewnej 22zł
- czarny spray 27zł
- nitro 6zł

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

wkrótce:

Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

Śr gru 30, 2009 07:34

Passat z lotu ptaka

Obrazek

******************************************************************************************************

So sty 30, 2010 23:09

Na początku roku same szkody:

- wgniecenie i skrzywienie rury wzmocnienia przedniego
- pęknięta przednia łapa silnika
- porysowany zderzak
- pęknięte kratki zderzaka

Obrazek

- wystrzał turbiny, pęknięty wałek i uszkodzenie wirnika ssącego

Turbina GARETT GT1749VA wyjęta i wysłana do firmy http://www.radka-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; na regeneracje, uszczelnienie i zrobienie hybrydy.
(wirnik wydechowy od TDI ARL 150KM / ssący od BMW 330D)
Na fotkach widać jak zassało i wygięło nasiąknięty wodą filtr powietrza.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niebawem czeka mnie trochę pracy przy aucie i w związku z tym kosztów:

- założenie turbiny
- wymiana filtrów
- wymiana oleju
- wymiana pasków klinowych
- wymiana łapy silnika
- wymiana poduszki silnika
- wymiana rury wzmocnienia przedniego
- wymiana kolanka kolektora ssącego
- montaż metalowej osłony silnika

blacha grubości 2mm, wystarczająco wytrzymała i nie aż taka ciężka

Obrazek Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

Pt lut 05, 2010 12:55

Foty turbo po zabiegu:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Komplet części:

Obrazek

******************************************************************************************************
So lut 13, 2010 18:29

PRZEBIEG PRAC

uszkodzone elementy:
- zużyty napinacz
- pęknięta łapa
- wgnieciona belka
- wgnieciona rura

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Naprawa

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Nowe turbo założone

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek


Wymieniona zostały:
rura spinająca podłużnice przód
łapa silnika
poduszka silnika
pasek kompresora klimatyzacji
pasek wielorowkowy
napinacz paska wielorowkowego z rolką odwracającą
turbina
olej
filtr oleju
filtr powietrza
filtr paliwa
filtr przeciwpyłkowy
płyn wspomagania
płyn chłodzący

Okazało się że rura spinająca podłużnice pochodzi od B5 przed liftem i nie pasuje.
W związku z tym utknęliśmy w martwym punkcie na kilka dni.

******************************************************************************************************

Pn lut 15, 2010 18:40

nie no, bez przesady :grin:

Jutro przyjedzie paczka z właściwym wzmocnieniem przednim, więc mam nadzieję, że Passior wyjedzie wieczorem.

Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

Cz lut 18, 2010 00:00

Wszystko złożone i auto zostało odpalone punktualnie o 00:00 z 16 na 17 :helm:
Turbina już dotarta przez 200km, chodzi bardzo ładnie, zbiera się oczywiście wyżej niż seryjna bo dopiero przy 2300 obr/min gdy czuć uderzenie Nm.

******************************************************************************************************

Cz lut 18, 2010 01:25

Nowe turbo założone

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

******************************************************************************************************

Pn mar 15, 2010 21:03

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

N maja 16, 2010 23:29

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

******************************************************************************************************

N cze 20, 2010 13:26

Passat ma już 228 000 km na liczniku, spisuje się bardzo dobrze, ostatnio w długie weekendy przejechałem trasy 1000 i 1300 km.

Przestawiony język z francuskiego na angielski i wykonany test licznika:

[youtube][/youtube]

Pojawiły się małe awarie:

Końcówki drążków wypełnione zimą olejem żeby nie piszczały w końcu trzeba było wymienić.
I jak się okazało to był ostatni moment żeby to zrobić, zresztą widać na filmach :grin:

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek


W końcu i padł też klakson :green_fuck:
W tle chłodnica której przeznaczenie nie jest jeszcze bliżej nam znane ... #-o

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

aktualne foto:

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

******************************************************************************************************

N wrz 05, 2010 23:33

Od miesiąca jeżdżę praktycznie bez turbo:
- najpierw pęknięcie wężyka podciśnienia a teraz najprawdopodobniej N75, lub nadal gdzieś jest problem z tym podciśnieniem.

Do tego na początku sierpnia zapalił się czujnik poziomu oleju, kupiłem na pierwszej stacji i dolałem 200ml CASTROL 5W40 505.01.
Zazwyczaj 5L starczało na zalanie silnika i dolewki przez 10.000km.

Potem, podczas 2 tygodni postoju na parkingu i deszczowej pogody zalało trochę wnętrze Passata.
Dywaniki welurowe lekko podgniłe i pokryte mgiełką pleśni poszły do prania, w ich miejsce już jeżdżą gumiaki.
Wykładzina schnie już tydzień.

Do tego wszystkiego dzisiaj na liczniku wybiło 230.000 km więc przyszedł czas na wymianę oleju i filtrów.
Ostatnio wymieniane były przy 217.000 km, teraz będzie równiutko co 10.000km.

Tradycyjnie już, oliwa to MOTUL 5W40 505.01 5L
Do tego:
- filtr oleju KNECHT
- filtr powietrza BOSCH

Reszta filtrów zakupiona będzie w tym tygodniu.

Obrazek



Cz kwi 14, 2011 10:11

Ostatnio faktycznie sporo się dzieje przy aucie, lista zakupów jest długa.
Temat zaniedbałem w odświeżaniu, więc napiszę co doszło:

- ramka 2DIN + radio
- CB i druga antena /magnes/
- osłona stalowa pod spód /do założenia/
- czujniki parkowania VALEO /do założenia/

- wymienione zostały:
- pompa vacum
- osłony przegubów przód SPIDAN
- wycieraczki

Wycięto także katalizator. W tym tygodniu mam też już wszystkie części, które nadawały się do wymiany:

- klakson
- żarniki ksenon
- klocki tył BOSCH
- tarcze tył BOSCH
- klocki przód STEINHOF
- filtr oleju BOSCH
- filtr paliwa BOSCH
- filtr powietrza BOSCH
- filtr przeciwpyłkowy BOSCH
- olej MOTUL 505.01 5W40

Kupiłem także drugie turbo, seryjne.
Organizuję sobie właśnie FMIC i orurowanie.
Potem pewnie jakiś program.

******************************************************************************************************

Pn kwi 18, 2011 23:10

Założone zostały fotele od Passata W8 z poduszkami, podgrzewane i sterowane elektrycznie :bajer:
Póki co podłączone na krótko i ustawione, wkrótce będą przełączniki i wiązka.
Ponieważ komplet pochodzi od sedana to będzie także przeróbka oparcia tylnej kanapy.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

******************************************************************************************************
Pn kwi 25, 2011 01:10

Doszły kolejne graty

schowek na okulary oryginał VW

Obrazek Obrazek


duże prawe lusterko
Obrazek
Obrazek


******************************************************************************************************
******************************************************************************************************
Ostatnio zmieniony czw maja 05, 2011 22:07 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 38 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » pn maja 25, 2009 22:40

no ładny i po lifcie tylko szkoda ze automat i 4 motion


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » śr maja 27, 2009 16:00

jak się nieuważnie czyta to tak jest...

auto ma 6 biegową skrzynię manualną + napęd na 4 koła - co zresztą jest powyżej nawet 2 razy napisane...


Obrazek

Awatar użytkownika
maciek.wroc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 716
Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
Lokalizacja: Wrocław/kozanów
Kontakt:

Post autor: maciek.wroc » śr maja 27, 2009 20:53

sorki panowie bo czytałem inny temat i było z automatem i błąd zrobiłem. mogłes lusterka założyć z kierunkami oryginalne


VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM

Obrazek

MalowanieFelg.com
POLECAM

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » pt cze 19, 2009 18:30

THAMIAN, :bajer: gdzis ty jezdzil :) ha pitole :bigok: auto kzackie 4x4 bajer :) silniczek tak samo powodzenia w mdach i mam nadzieje ze kiedys spotkamy sie gdzies znowu w lodzi na malym spociku :grin:


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » pt cze 19, 2009 20:11

PS. Wiem, że można by założyć większe felgi, /16,17,18 a nawet 19 cali/ ale z założenia miały być na razie 15tki więc darujcie sobie komentarze, że za te są małe.
W Łodzi są i tak wystarczająco narażone na rozjebutanie, szczególnie przy moim trybie jazdy.
A dekielki będą VW po weekendzie :bigok:

falla_x pisze:THAMIAN, :bajer: gdzis ty jezdzil :) ha pitole :bigok: auto kzackie 4x4 bajer :) silniczek tak samo powodzenia w mdach i mam nadzieje ze kiedys spotkamy sie gdzies znowu w lodzi na malym spociku :grin:
było małe taplanko :rotfl:
Jutro looknę na Twojego Pasiorka :food:
dzięki za wizytę , pozdrawiam i do zobaczenia !!
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 20:16 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek


Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » pt sie 14, 2009 08:57

wymieniłem ostatnio olej po 10.000km, znowu na Motula 505.01 5W40

Wizyty u Uysego nie będzie, póki co wystarczają mi te osiągi , które auto ma.
Przede wszystkim jeśłi już to najpierw zrobię FMIC, ale z tym i tak poczekamy.
Dla mnie najważniejsza jest niezawodność i komfort Passka, mam zresztą trochę innych planów z nim związanych, które niewątpliwie chciałbym zrealizować i moc nie jest w nich priorytetem.

Marzy mi się ESP i kilka innych wypasów.


Obrazek

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » pt wrz 25, 2009 08:40

Widzę, że oba autka masz podobne jak moje. Też mam czarne MK3 GTI 5-drzwiowe z silnikiem 2E ale nie mam LPG i mój to nie edition. Passka tez mam to samo tylko sedan niebieski. niedługo wrzuce fotki. Pozdro



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3828
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lis 04, 2009 03:34

Auto widziałem na żywca jeszcze oprócz lamp relingi bym zostawił


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » śr lis 04, 2009 04:43

Przyglądałem się wersji HIGHLINE Passata z chromowanymi relingami.
Zaobserwowałem, że chrom schodzi z tych relingów w każdym prawie egzemplarzu.
I jednak to nie to, więc mam zamiar pomalować relingi na kolor srebrny - ale nie lustrzany chrom tylko sreberko, zapewne proszkowo żeby zachować trwałość.
Tak też najprawdopodobniej były malowane relingi w Audi A4 B7 i to właśnie one mi przypadły do gustu.
Ale żeby to zrobić to muszę jakoś w miarę tanio zakupić drugie relingi i je pomalować żeby potem zrobić szybką podmiankę :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
falla_x
Forum Master
Forum Master
Posty: 1074
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 11:03
Lokalizacja: ŁoWiCz
Kontakt:

Post autor: falla_x » śr lis 04, 2009 08:37

THAMIAN, ja tez bym byl zainteresowany proszkowym malowaniem relingow , reling jak reling ale je asie zastanawiam co z tymi wszystkimi maskownicami ktore sa plastikowe i prz zdieciu pekaja zaczepy i praktycznie maskownica do wyzucenia jak malowane proszkowe bedize sie trzymalo na plastiku

ale pomysl fajny jesli masz kogos w lodzi kto maluje proszkowo to jestem za


Passat B5 FL AVF - viewtopic.php?f=91&t=335306
Obrazek

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » śr lis 04, 2009 14:03

falla_x pisze:THAMIAN, ja tez bym byl zainteresowany proszkowym malowaniem relingow , reling jak reling ale je asie zastanawiam co z tymi wszystkimi maskownicami ktore sa plastikowe i prz zdieciu pekaja zaczepy i praktycznie maskownica do wyzucenia jak malowane proszkowe bedize sie trzymalo na plastiku

ale pomysl fajny jesli masz kogos w lodzi kto maluje proszkowo to jestem za
Nie wiem jak to wygląda maskownic, będę je miał w ręku to będziemy kombinować.
Mam taką firmę w Łodzi, tanio i solidnie maluje takie rzeczy.
Jak nie proszkowo to jakoś inaczej się zrobi, damy radę.
Jak się coś z tym ruszy to dam znać, ale to pewnie wiosną.


Obrazek

Awatar użytkownika
THAMIAN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: śr mar 15, 2006 16:58
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: THAMIAN » pt gru 04, 2009 19:21

Problem z czujnikiem załatwiony, na szczęście to tylko urwana wtyczka.

Niestety, czasem przy przekraczaniu 3000obr wywala mi kolanko z zaczepu w EGR,
do tego nadal niemiłosiernie cieknie z EGR w związku z tym postanowiłem się go pozbyć.
Wkrótce w jego miejsce pójdzie rura i do tego gumowe kolanko 90st, opaski skręcane śrubami i malowanie kolektora ssącego na czarno farbą odporną na temperatury.
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 18:22 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 6 razy.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości