Strona 5 z 11

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pn lut 06, 2017 18:54
autor: 16vg60
króćce te na srodku byly tez amelinowe ,wiec taki mozna przespawac tak jak Ci potrzeba

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pn lut 06, 2017 20:18
autor: RasPL
Wytnij se flansze z nierdzewki i dospawaj rurkę jaką tam potrzebujesz.

Na krociec wody aluminium omijaj z daleka.

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pn lut 06, 2017 21:18
autor: Marszall
Taki własnie jest plan flansza i rurka z nierdzewki. Ja chce zrobić aby rurka wychodziła na przód jak w 1.8T
Dlaczego woda + aluminium to zły pomysł? Ten silnik fabrycznie wszystkie krucce miał aluminiowe i takie też dałem. Zobacz w starych glofach czy coś sie działo z aluminiowymi kruccami?

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pn lut 06, 2017 21:26
autor: RasPL
Chodzi o to ze stary alu krócieć nie nadaje się na dawce flanszy bo po 20 latach w plynie nie da się tego pospawać. Odrazu pęka.

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pn lut 06, 2017 21:34
autor: 16vg60
Slabego spawacza miales ,tak myslalem po Twoim poscie ze pewnie to miales na mysli
Da sie pospawac ,bo spawalem w 16vg60 ,slabo jak kazde stare alu ale sie da

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: wt lut 07, 2017 00:09
autor: Marszall
No ja wiem że sie utlenia, pieni się i gazuje ale tak jak Bartek mówi zależy od spawacza. Jak bede robił to z kwasówy. A zastanawialiście się kiedyś dlaczego 1.8T ma wyjscie z chłodnicy tylko jednym otworem na końcu? Ponoć boba motoring też tak robi. Czysto teoretycznie się zastanawiałem. Ale jak miałbym prowadzić rurkę zza głowicy na prżód to już wole zrobić jak to w 16V po staremu. Niemniej jednak zastanawia mnie obieg płynu

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: wt lut 07, 2017 07:12
autor: 16vg60
Gdzies na RF forum byl watek o tym
Ja bym nic nie kombinowal i robil jak w oryginale :)

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: wt lut 07, 2017 09:00
autor: Marszall
Też tak zrobie

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: czw lut 09, 2017 14:48
autor: hubos21
ten boczny z ABFa idzie po skosie i w dół więc może by podszedł ale znowu miejsca na czujnik nie ma

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: czw lut 09, 2017 20:55
autor: Marszall
problemem przy tym kruźcu byłoby t,o że musiałbym wąż wodny prowadzić najpierw do tyłu a potem na przód. Spokojnie zrobie sobie nowy taki jak mi trzeba

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lut 11, 2017 13:32
autor: luckash
Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj :)

Re: A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lut 11, 2017 17:37
autor: Marszall
luckash pisze:Przeczytałem temat i tak, przedni króciec z abfa fajnie pasuje w audi tylko jest ciasno przy odmie. Co do kolektora ssącego wcale nie trzeba nic wycinanego laserowo. Tylko podstawowe narzędzia i chęci. Turbo z tfsi hmm... no nic działaj :)
Co hmm? Ja wiem ze dla Ciebie mało męskie turbo ale podoba mi sie ono za bezawaryjność i szybkie wstawanie. Z turbem jeszcze temat otwarty. Nie muwie że ono musi być ale chińczyka napewno nie kupie. A z kolektorem ssącym to zauważ że Ty masz możliwość spawania, pewnie i ja bym się o zrobienie kolektora pokusił gdybym miał tiga ale z drugiej strony lubie jak pod maską wygląda "jak z fabryki" dlatego też rzeźbie na kolektorze AAN to bedzie takie odchudozne 2.2T.

Kruciec z ABF może i by dał rade ale ja nie toleruje plastiku na kruccach wiec i tak trzebaby robić od nowa toteż powalcze z przerobieniem na wzór AAN

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lut 11, 2017 18:35
autor: RasPL
Glowice tez wiercisz zeby wiecej wyjsc woda miała ? :hmm:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lut 11, 2017 18:50
autor: Marszall
Nie, aż tak to nie, tylko chodzi o kształt.