Jak już doprowadziłem auto do normalnego stanu, to przyszedł czas na koła - kumpel akurat miał Speedline'y z coupe (mk2 country na takich wychodził) to wziąłem, wiem jaj nie urywaja ale proste są i dobre gumy mają i jakiś tam mały rancik jest
 . Testowałem 16 calowe TSW ale za twardo mi było, dużo jeżdżę tym autem więc nie przeszło
. Testowałem 16 calowe TSW ale za twardo mi było, dużo jeżdżę tym autem więc nie przeszło 
Kierownicę zmieniłem na 30cm Raid'a kupiłem za całe 100zł już spolerowaną z nabą z mk1, która po małej przeróbce "odbijaczka" pasuje do audi i wszystko działa
 
 Blacharsko auto jest spoko, grama rudej nie widać, co do jego wypadkowości to tak z tyłu był stuknięty w lewy róg lekko widać kilka cm za lampą że coś jest grzebane dalej już orginales
 a przód wygląda na jakieś spotkanie z wysokim krawężnikiem bo wózek był wymieniany i na błotniku lewym widać obtarcie od koła że było cofnięte tyle.
 a przód wygląda na jakieś spotkanie z wysokim krawężnikiem bo wózek był wymieniany i na błotniku lewym widać obtarcie od koła że było cofnięte tyle.Co do silnika to chodzi cicho i pomimo jeszcze nie wyciętego kata zbiera się dość żwawo i na benzynie i na gazie. PM to nic innego jak RP tyle że ma inny filtr powietrza jak w dużym fiacie
 skrzynia biegów do wymiany bo synchronizator pada od 3-ciego biegu, skrzynie dostałem w prezencie także zostaje tylko wymienić
 skrzynia biegów do wymiany bo synchronizator pada od 3-ciego biegu, skrzynie dostałem w prezencie także zostaje tylko wymienić  
 Na foto widać że na są różne koła, teraz auto ma z tyłu takie jak z przodu
 
  
  
  
 
i jeszcze foto jak wyglądał na TSW (nie wiem skąd ten prześwit z tyłu chyba ręcznego nie puściłem po opuszczeniu z lewarka :PP)

przy okazji dorzucę więcej zdjęć






 
 







 
 