[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3146
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Post autor: zlos » pn mar 19, 2012 23:37

Witam

- Marka: VW
- Model: Golf R32
- Rok produkcji: 2008
- Kolor: Blue Shadow
- Pojemność: 3200 cm
- Moc: 250 km
- Silnik: BUB
- Wyposażenie: DSG + RNS510 + pakiet Comfort i inne seryjne w R32

MODYFIKACJE:
- Car Audio: ścieżka audio z wydechu
- Felgi:
1. BBS RX-R 19/J8.5 ET45 + Michelin Super Sport 225/35/R19 (Y)
2. OZ Ultraleggera HLT 18/J8.0 ET35 + Michelin Super Sport 225/45/R18 (Y)
- Zawieszenie: KW Street Comfort
- Opis zewnętrzny: utrzymany jak najbliżej serii
- Wnętrze: fotele z .:R Mk6 (do zmiany na lekkie)

Przeznaczenie: sleeper, musi codziennie dowozić właściciela do pracy, a rano dowozić cieplutkie bułeczki ;)
Wnętrze ma pozostać seryjne.
Wygląd zewnętrzny jak najbardziej bolesny dla biednych synów bogatych tatusiów w ich Porsche i Ferrari, czyli "Golf, po prostu Golf" ;)
Zbudowany nie dla szpanu, wszelkie funkcje tj. palenie kapcia na starcie, sticker bomby, czarne znaczki VW, low ride & shine wyłączone i nieaktywne.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Stare hebelki:
Obrazek

Nowe hebelki:
Obrazek

Silnik:

3,2 VR6 24V BUB

- Seryjny odprężony przekładką
- Śruby głowicy Raceware
- Śruby korbowodów ARP
- Śruby główne wału korbowego ARP
- Panewki korbowodowe "wzmocnione"
- ostrzejszy i wyższy wałek rozrządu

Układ dolotowy:

-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler by CompSport (EGT 850 st. C przy 300 km/h)
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N

Układ wydechowy:
-Turbosprężarka Garrett GTX 3582R
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy Compsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Motorsport wystrojony na bandytę

Układ paliwowy:
- Wtryski 6x Bosch 750cc
- Pompa paliwa Bosch 044 po lekkim tuningu ;)

Elektronika:
1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
- Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
- Brak dwóch tylnych sond lambda
- Brak SAI
- Brak EVAP
- Kalibracja "wiekszego" MAFu

2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
- Procedura startu 3700 rpm
- Skrócone czasy zmiany biegów we wszystkich trybach pracy (D, S, Manual)
- W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
- W trybie manualnym możliwa jazda na odcięciu
- Zmiana biegów od 6400-7200 rpm w zależności od trybu pracy skrzyni biegów (D,S,M)

3. Wskażniki:
- Defi (Boost,EGT)
- Polartec FIS+ Advanced (czyta CAN, do 40 parametrów, tym temperatury w różnych punktach auta)

4. Sterowanie doładowaniem HKS EVC ver. 6, doładowanie zależne od biegu i obciążenia silnika


Układ napędowy:
- 7 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG DQ-500 (upgrade 2014 rok)
- Seryjne sprzęgła w DSG
- Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (Stock, Sport, Race) sterowany pilotem
- podniesione ciśnienie oleju w skrzyni biegów

Zawieszenie:
- obniżony o 20mm w stosunku do serii
- zawieszenie KW StreetComfort
- hamulce przód Alcon 4Pot STaSIS Edition, tarcza 355/32mm
- lato felgi BBS RX-R 19x8,5 ET 45, guma Michelin Super Sport 225/35/R19 do 320 km/h
- zima OZ Ultraleggera 18x8 ET 35

Wygoda:
- instalacja telefonu (5 pkt za rozmowę z żoną? pffff)
- kamera cofania (wygodny idiotyzm)


Asfalt i recelogic zweryfikował to tak:
0-100: 3.5 sekundy
100-200: 6.6 sekundy
1/4 mili: 11.25 @ 212 km/h by Racelogic przy temperaturze ok. 5 st. C

1/4 Mili, czasy ET, oficjalne pomiary:
2013 MajóVWka: 11.31 sek (temperatura ok. 15 st. C)
2013 R-Gruppe Szczecin: 11.42 (temperatura ok. 25 st. C)

Wynik:
Obrazek
Ułęż MajóVWka 2013 (haldex ustationy na stock zamiast na race):
Obrazek
Ułęż VAG-Racing 2014
Obrazek


Troszkę ognia (mieszanka jest już uboższa, więc to przeszłość):
[youtube][/youtube]

Trochę ruchu i hałasu:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]

Woerthersee 2012:
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


MajóVWka 2013:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob cze 28, 2014 20:51 przez zlos, łącznie zmieniany 30 razy.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
spider477
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pt lis 25, 2011 21:17

złoś .:R32

Post autor: spider477 » pn mar 19, 2012 23:47

Ale masz gablote :D, Osiągami po prostu powala nie jedno dobre sportowe auto . Obłędnie piękne i szybkie.

PS: Układ hamulcowy to totalna seria tak?



Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3146
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » wt mar 20, 2012 00:03

spider477 pisze:PS: Układ hamulcowy to totalna seria tak?
Do jazdy na wprost wystarcza :)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
pawel934
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pt gru 17, 2010 21:30

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: pawel934 » wt mar 20, 2012 00:10

Fotele - rewelacja :D Piękne auto. I bardzo szybkie. A co najbardziej cieszy, to pewnie w Twoich rękach odwiedzi niejeden trackday ;)

Bardzo interesuje mnie Twoja opinia na temat tych opon.

Pozdrawiam,
Paweł


teraz BMW 130i: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=527834" onclick="window.open(this.href);return false;

były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;

BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3146
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » wt mar 20, 2012 00:19

pawel934 pisze:Bardzo interesuje mnie Twoja opinia na temat tych opon.
Opony typowo streetowe, dobrze trzymałyby auto tej masy (1580 kg) do ok. 350 koni na ulicy. Na ostro mają dużo do powiedzenia o nawierzchni, twardy bark dobrze oddaje polecenia kierownicy.

Na torze raczej znikną w oczach, bo będzie dużo hałasu i malowniczej jazdy, niewiele wspólnego z gumą do time attack. Dodatkowo OZ-ety Ultraleggera są zbyt delikatne do trackdayów i latania bokiem. Ten komplet gum to raczej do średnio mocnej jazdy lub na penisówki na dobrym, szorstkim asfalcie... Na ostro taka moc wymusza już semislicki w miękkiej mieszance (bo czterołap i trudno zagrzać twardą gumę) dodatkowo na odpornej, kutej feldze. Znajdzie się coś takiego ;)


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: MatthewG » wt mar 20, 2012 00:28

Pan niby organizator przeprasza Pana niby posiadacza, wybacz mistrzu :kac: Zdjęcie rzeczywiście profi, teraz już wiem czemu wolałeś poczekać. Jak Ci się jeździ w tych fotelach, które to według Ciebie nie powinny obsługiwać gości o twoich wymiarach? :chytry: O oponie coś już wspomniałeś, ale jakieś porównanie Yoko vs Federal? Jeśli chodzi o hamulce to ja trochę wiem, ale nie wiem czy chce się dzielić tą wiedzą :grin: No i Ty nie chcesz się pofatygować na PW do mnie haha :jezor:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
pawel934
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pt gru 17, 2010 21:30

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: pawel934 » wt mar 20, 2012 00:35

zlos pisze: Opony typowo streetowe, dobrze trzymałyby auto tej masy (1580 kg) do ok. 350 koni na ulicy. Na ostro mają dużo do powiedzenia o nawierzchni, twardy bark dobrze oddaje polecenia kierownicy.

Na torze raczej znikną w oczach, bo będzie dużo hałasu i malowniczej jazdy, niewiele wspólnego z gumą do time attack. Dodatkowo OZ-ety Ultraleggera są zbyt delikatne do trackdayów i latania bokiem. Ten komplet gum to raczej do średnio mocnej jazdy lub na penisówki na dobrym, szorstkim asfalcie... Na ostro taka moc wymusza już semislicki w miękkiej mieszance (bo czterołap i trudno zagrzać twardą gumę) dodatkowo na odpornej, kutej feldze. Znajdzie się coś takiego ;)

Dzięki za opinię, nie miałem jeszcze nigdy okazji porozmawiać z ich użytkownikiem. A jakie gumy planujesz "na ostro"?

Teraz używam slicków BFGoodrich, ale najprawdopodobniej będę musiał przesiąść się na coś z homologacją na ulicę (zmiana klasy) i stąd pytanie o Yokohamę. Chyba na pierwszy ogień na próbę pójdzie jednak Federal FZ-201.

Wybacz OT, raz jeszcze gratuluję świetnego auta i życzę powodzenia w urywaniu kolejnych sekund na torze! :)

Pozdrawiam


teraz BMW 130i: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=527834" onclick="window.open(this.href);return false;

były mk5: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4871644" onclick="window.open(this.href);return false;

BMW 130i, BMW E36, Peugeot 406

Dzejkobbb
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: sob mar 12, 2011 22:11
Lokalizacja: Kraków

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: Dzejkobbb » wt mar 20, 2012 00:38

Jakies pierwsze wrażenia w stosunku do poprzednika R20 ?? ;) co na plus co na minus ?? na youtube jest pare filmów z tym konkretnym autem ale nie znalazłem nic z danych dot czasu przyspieszeń, elastyczności itp itd możesz przytoczyc jakies konkretne liczby poza mocą i niutonometrami ?? Sporo tych pytań ;)


Jest: --- > Golf MK 7 R Limestone 5dr 4motion DSG
Był: Golf MK5 TDI - 225KM/436NM

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3146
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » wt mar 20, 2012 00:48

pawel934 pisze:Chyba na pierwszy ogień na próbę pójdzie jednak Federal FZ-201.
Dobra decyzja do suchej nawierzchni :)
Dorźnę Federale 595RS-R i zastanawiam się właśnie nad FZ-etami. Problemem może być tylko rozmiar, to ja latam na 18" felgach 225/40 lub 255/35 (projektowane hamulce nie pozwolą mi założyć 17" felgi).
Dzejkobbb pisze:Jakies pierwsze wrażenia w stosunku do poprzednika R20 ?? co na plus co na minus ?? na youtube jest pare filmów z tym konkretnym autem ale nie znalazłem nic z danych dot czasu przyspieszeń, elastyczności itp itd możesz przytoczyc jakies konkretne liczby poza mocą i niutonometrami ?? Sporo tych pytań
R20 vs. R32?
Dźwięk, odejście z dołu bez konieczności kręcenia wysoko. 500+ w R20 byłoby zbrodnią, jazda tylko na mocno kręconym silniku. W R32 jeżdżę dynamicznie po mieście 50 km/h na 6. biegu :)
Przyspieszenia zmierzył już PiSi i podawał 3.6 sek. 0-100, 11.5 sek 0-200 oraz 11.4 na ćwiartkę. Jak ogarnę do końca zawias/gumologię, bo na razie na starcie mam lekkie problemy z trakcją to przekonam się, czy może tutaj jest coś do ugrania.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: korzen88 » wt mar 20, 2012 01:07

Gratulacje zlos. Doskonałe auto, nic dodać nic ująć :hmm: czekamy na Ciebie z Jarkiem w Szczecinie.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

anonimowy02
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: śr gru 14, 2011 17:28

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: anonimowy02 » wt mar 20, 2012 01:10

piękny golf, mega moc :bigok:



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2249
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: daniel1d » wt mar 20, 2012 01:51

Z wierzchu prawie jak seria :P


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: Kulon » wt mar 20, 2012 07:16

grubo :food:


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: Geno17 » wt mar 20, 2012 08:19

Świetny :pub: No i nareszcie w odpowiednim kolorze ! :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości