Dzis zhamowalem swojego 1Z '94 seria. Uwagi mile widziane.

Dalej w temacie, wykres z zalaczonym rezystorem
Pozdro
Gitner
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
I moment i KM.. ceramiki w kacie nie ma, tlumik srodkowy nowy, tylni roczny, wszystko seria.. sam jestem zaskoczonyPruszkowiak pisze:Gitner moment większy niż fabryka bo odczytałem że masz prawie 215Nm czyżby to zasługa wyjętego kata??Musze swojego też na hamownie wysłać
Byl na forum ostatnio watek o bonusach w TDI VW.. tak mysle jaki to musial byc bonus ze po 12 latach tyle wciaz poweru w aucie.. a i nie bylo wogole kopcenia, zadnej chmury..SouleR pisze:kurcze taki rocznik, a taki bonus
Wg hamownika ten spadek byl spowodowany jakims "smieciem" na rolkach.. nic wspolnego z silnikiem, a przeplywka ok, mam gdzies logi potwierdzone przez znawcow z tego forumcovacsxxx pisze:Gitner, ladny wykresik....bonusik elegancki tylko zastanawia mnie ten spadek w granicach 2200 obr, chyba to nie jest przeplywka
to też,Pruszkowiak pisze:Wynika z tego że producent zaniża dane
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości