Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lis 27, 2007 02:17

ringel, ja też mam od jakiegoś czasu rezystorek i po przeczytaniu Twojego posta jestem w szoku bo nie sprawdzałem sie nigdy z innymi autkami , max ponad 200km/h gratki
:bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » wt lis 27, 2007 12:03

za 110 nie wiem jakby bylo ale 90 biore.. a przy mojej skrzyni to duzy sukces i tak bo katalogowo mam 15.5s do 100km/h
ostatnio jechalem za mk4 variant raczej 100KM bo mial i czerwone widac ze jechal na maxa ale nie dal rady mi odjechac.. chcialem go wziasc ale nie bylo gdzie :(
110 musze kiedys dorwac ale to juz pewnie wiosna bo bialo na ulicach teraz..



Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » pt lis 30, 2007 06:46

Witam!!jak wielu uzytkownikow tdi sledzilem temat na forum o zamontowaniu rezystora,co prawda mam audi 80 b4 ale silnik jest ten sam 1Z.bardzo chce zrobic ten tani tunning ale doszly mnie glosy ze w autach z przepływka boscha sie rezystora nie montuje.A ja wlasnie mam przeplywke boscha bo mam autko z 1992 roku.Moze sie ktos na ten temat wypowiedziec??pozdrawiam



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 30, 2007 08:25

Brylantoos, a co ma przepływka do rezystora który wpinasz we wtyczkę od pompy :P ... montuj ;)



Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » pt lis 30, 2007 19:23

Niestety jestem troche laikiem w tych sprawach ,u mnie silnik jest w innym polozeniu i bardzo bym was prosil o porade.Dodaje na dole 3 fotki mojego engina i jak by ktos mogl wskazac mi pod ktora wtyke trzeba sie podpiac.Pozdrawiam

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d90 ... 0d996.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f05 ... c2e28.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f65 ... 60de2.html
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 19:24 przez Brylantoos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 30, 2007 19:58

Brylantoos, zaznaczyłem wtyczkę od nastawnika .... idź tą wiązką do następnej wtyczki ;) strzałką zaznaczyłem w którym miejscu może ta wtyczka się znajdować
Obrazek



Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » pt lis 30, 2007 20:16

super wielkie dzieki.Ale jeszcze apropo tej przepływki zacytuje co mi ten koles napisal na pytanie "a dlaczego nie moge podlaczyc rezystora pod pompe jak mam przepływke boscha"

odp : "dlaczego ?? bo spalisz !! Nawet nie próbuj !! "

mozesz mi to jakos naswitlic??
pozdro
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 20:17 przez Brylantoos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 30, 2007 20:18

Brylantoos pisze:"dlaczego bo spalisz Nawet nie próbuj"
:blush:
Przepływomierz mierzy ilość dostarczanego powietrza do silnika dzięki czemu ECU wie ile ma podać paliwa ..... Przepływka nie jest połączona z pompa :P Kto Ci to napisał :?:



Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » pt lis 30, 2007 20:20

:grin: napisal mi to klubowicz z naszego forum audi80.pl
podaje link do postu ,ale chyba bedziesz sie musial zalogowac

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=10118



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt lis 30, 2007 22:17

Brylantoos pisze:napisal mi to klubowicz z naszego forum audi80.pl
czytałem :helm: :helm: :helm:
Ostatnio zmieniony pt lis 30, 2007 22:17 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » pt lis 30, 2007 22:25

hmmm.....to jak chłopaki bedzie ?? zabierac sie za to czy nie??troche sie wystraszylem ta przeplywka i teraz mam metlik w głowie :crazy:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt lis 30, 2007 22:39

Brylantoos pisze:hmmm.....to jak chłopaki bedzie ?? zabierac sie za to czy nie??troche sie wystraszylem ta przeplywka i teraz mam metlik w głowie :crazy:
moje zdanie już znasz ...... zakładaj



Awatar użytkownika
Brylantoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 16, 2007 11:00
Lokalizacja: KrK

Post autor: Brylantoos » sob gru 01, 2007 05:20

jeszcze raz zacytuje kolege z naszego forum apropos tej przeplywki : " Wpinając opornik oszukujesz czujnik IAT (INTAKE AIR TEMPERATURE), a jeśli masz przepływkę Boscha to czujnik jest w innym miejscu, na innych przewodach (nie wiem jakich), o czujniku IAT poszukaj na google"

ktos sie moze jakos do tego odniesc

pozdro



Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » sob gru 01, 2007 05:40

ringel pisze:Z90km nawet nie startowalem:) i nie zgodze sie ze przy prawdziwwym tuningu rezystorki nie maja szans.
No niestety nie mają i to smutna prawda. Sprzedałem kumplowi MK3 1Z na sofcie od UySego a do Oławy masz 20 minut więc zapraszam, zobaczysz co dają dobre mapy a co rezystor a poza tym piwo zawsze mamy dobre i dobry asfalt w stronę Brzegu więc możesz się spróbować. Nawiasem mówiąc 110-tki raz mają 65KM a raz mają 160KM :goof:
Na pewno rezystor ma się nijak do dobrego programu na dłuższą metę. Kwestia tego co kto lubi, ja wiem jedno lepiej się budzić obok ładnej panny niż przy ponoć ładnej zasypiać. Miałem 1Z po programie Uysego i 210km/h na blacie nie dziwiło mnie wcale teraz mam MK4 po programie u tegoż pana i na blacie 220km/h [większe turbo + szpryce] ale zajebissste jest to jak szybko tą prędkość osiągasz. Dosłownie brak szóstego biegu bo auto prosi o więcej.
Oczywiście współczynnik cena-moc jest na korzyść rezystora ale żaden tuner nie poleci wam rezystora zamiast dobrego softu. Każdy chciałby dużo i tanio ale wtedy wychodzi made in china lub made in japan :green_fuck:
200km/h +5 osób na pace to Vmax które osiągasz i czy jeździsz z tą prędkością 1 minutę, 15 czy 30 minut? Ostatnia wersja w Polsce odpada :)

[ Dodano: Sob Gru 01, 2007 04:58 ]
Brylantoos pisze:jeszcze raz zacytuje kolege z naszego forum apropos tej przeplywki : " Wpinając opornik oszukujesz czujnik IAT (INTAKE AIR TEMPERATURE), a jeśli masz przepływkę Boscha to czujnik jest w innym miejscu, na innych przewodach (nie wiem jakich), o czujniku IAT poszukaj na google"

ktos sie moze jakos do tego odniesc

pozdro
kolego rezystor, który planujesz wlutować na pewno nie jest podłączony do przepływki ani do czujnika ciśnienia i temp w kolektorze dolotowym. Rezystor wkręca ECU że paliwo ma inną temp niż rzeczywista a przepływka boscha czy pierburga nie ma z tym nic wspólnego a już na pewno ich nie spalisz poza tłokami :hmm: Może ktoś z Twojego forum ma gula na parę Twoich kucy więcej i dlatego odradza Ci rezystor. Palenie albo zdrowie jak mówi ktoś mądry a wybór należy do Ciebie :piwka:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości