Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 19:41
Dzięki Damcio . Na uszczelki to zobaczę w aso , a jak nie to loclite wysokotemperaturowy , tą srubkę kosmiczną to od razu wywalę bo mnie wpienia ( cwaniaczki z VW ) tylko mnie nurtuje że ty masz 470 i kontrolka ci nie świeci a mi poniżej 800 miga od razu - to chyba zależy od stanu wtrysków ? jak myślisz
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 19:51
Piter_270 pisze:tą srubkę kosmiczną to od razu wywalę bo mnie wpienia ( cwaniaczki z VW )
hehe , jest klucz energetyczny , który pasuje tam idealnie
Piter_270 pisze:tylko mnie nurtuje że ty masz 470 i kontrolka ci nie świeci a mi poniżej 800 miga od razu - to chyba zależy od stanu wtrysków ? jak myślisz
raczej wina leży w połączeniach , lub nastawniku
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 20:48
Znaczy sugerujesz ze mam brudny nastawnik - bo tak w sumie to mniej równo na wolnych pracuje niż 20kkm temu ale obroty trzyma 950 ? Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 22:11
Piter_270 pisze:Znaczy sugerujesz ze mam brudny nastawnik
no jest to możliwe
Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
zostaw ją w spokoju !!! tylko narobisz sobie kłopotów
-
Goofi
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
- Lokalizacja: WarszaVWa
-
Kontakt:
Post
autor: Goofi » sob wrz 08, 2007 22:22
damcio151 pisze:Może jaszcze przepływkę wyczyszczę bo mniej roboty ...
zostaw ją w spokoju !!! tylko narobisz sobie kłopotów
Z nia trzeba delikatnie i jak nie musisz, to jej nie ruszaj, zacznij od nastawnika
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:04
Powiem Tak - przepływkę już czyściłem bęzyną ekstrakcyjną i bardzo delikatnie pędzelkiem przemyłem gorący ( poprawa osiągów subiektywna bez hamowni
) ale jak wyczyszcze nasawnik sam to zakładam serwis VW
- szczerze mówiąc to wolałbym to komuś zlecić - boję się coś spierdaczyć nowa pompa = używany silnik - zwłaszcza że auto jeździ dobrze bez
oporniczka , ale kto nie ryzykuje - mocy przybywaj ( już się rozglądam za IC od sharana ) Pozdro
ps Goofi lampy sam malowałeś ?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 23:09
Piter_270 pisze:) ale jak wyczyszcze nasawnik sam to zakładam serwis VW
- szczerze mówiąc to wolałbym to komuś zlecić
wszyscy się tak tego boją , a to przecież jest takie proste
Jeżeli silnik nie szarpie/trzęsie to nastawnik zostaw .... bardziej bym się zajął okablowaniem , dobrym opornikiem
Piter_270 pisze:( już się rozglądam za IC od sharana )
nie wymieniaj IC , póki nie podniesiesz ciśnienia doładowania
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:26
No właśnie auto jeździ normalnie tylko na wolnych mam teraz większe wibracje , ale podejżewam że to od napinacza paska wielorowkowego ( napinacz nowy , rolka nowa , pasek contitech nowy - piszczy po odpaleniu po minucie nie piszczy tylko ten napinacz sie telepie ) Połączenia lutowane . Ale ICka i tak kupie na przyszłość ( natrysk wody - silniczek pompka od malucha i spryskiwacz jakiś 40 zł razem - prawie subaru - tfuuu
) Im chłodniejsze powietrze tym go więcej . A propo - słyszałeś może o modyfikacji tego dolotu do filtra ???
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob wrz 08, 2007 23:46
Piter_270 pisze:A propo - słyszałeś może o modyfikacji tego dolotu do filtra ???
bez sensu
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » sob wrz 08, 2007 23:57
No właśnie w jakieś benzynowej (zaznaczam) ibizie jest coś takiego - chyba cupra . Ten dolot to strumienica , może jak się ją skróci to się będzie lepiej kręcił na wysokich ?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:02
Piter_270 pisze:No właśnie w jakieś benzynowej (zaznaczam) ibizie jest coś takiego - chyba cupra . Ten dolot to strumienica , może jak się ją skróci to się będzie lepiej kręcił na wysokich ?
nie będzie i tego nie rób , bo turbo rozwalisz
poza tym wszystko już było na forum
np.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=120363
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:11
Wiem że ten dolot jest fabrycznie obliczony !!! Ale jak pozmieniam wtryski , podniosę ciśnienie ( virus ) i założe Fimca to się wszystko zmienia - muszę dorwać kogoś kto ma 130 km serią i zmieżyć długość dolotu ( tam chyba blok ten sam i głowica )
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz wrz 09, 2007 00:14
Piter_270, dolot do filtra obliczony
ważny jest dobry filtr i tyle , jak chcesz polepszyć sobie dolot to wyczyść kolektor ssący i zaślep EGR , lub wymień kolektor na ten z AWX
Ostatnio zmieniony ndz wrz 09, 2007 00:15 przez
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Piter_270
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 21:03
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Piter_270 » ndz wrz 09, 2007 00:29
Ja strasznie uparty jestem , diesel to silnik czterosuwowy bez przepustnicy , poborem powietrza steruje turbina - spaliny - wydech jak założysz przelot trzy cale to huku ale i osiągi się porawią - odprężasz silnik - ten dolot musi mieć znaczenie ( VW niczego nie robi ot tak )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości