Hmm no tak albo dmuchnac w niego czyms

. Dzieki za odp.
[ Dodano: 17 Sie 2007 20:26 ]
Oto logi z rezystorem i bez rezystora, wczesniej za krotko robilem logi i turbo nie zdazylo napompowac albo log tego nie zlapal. Logi od 1200-4000 rpm na 4 biegu.
Bez rezystora:
Z rezystorem:
Bez rezystora doladowanie wynosi 0,97 bara, natomiast po zalaczeniu rezystora 1,24. Z tego wniosek ze przyrost jest 270mbar. Robil juz ktos logi VAGiem z rezystorem i bez ? Czy torbina powinna sie tak zachowywac (czy N75 nie powinien zbic cisnienia do 1 bara zadanego w mapie po wlaczeniu rezystora) ? Jesli to normalne to w jakim celu montowac rezystor podnoszacy cisnienie doladowania skoro przy montazu rezystora podnoszacego dawke paliwa podnosi sie takze cisnienie doladowania ?
I jeszcze jedno z logow wynika ze wskaznik doladowania dziala dobrze

, czyli okazuje sie ze rzeczywiscie przy mniejszej wartosci rezystora (ok 400 ohm) cisnienie wynosilo ok 1,3-1,4 bara, a to juz niebezpiecznie...