Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mischa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob maja 14, 2005 01:07
Kontakt:

Post autor: mischa » pn maja 07, 2007 00:36

Ja kupiłem z Viaken-a www.viaken.pl. Tylko, że jest tki mały zonk. Interfejs na optoizolatorach nie chciał działać z Mk3 1Z. Działa ten na max 232. Kosztuje 35 zł, więc się nawet robic nie opłaca. Ten Viaken to dziwna firma, bo u nich wszystko dziła, a u Ciebie mało, dlatego mówię o tym na MAX232 z góry - bo sprawdzone :) Kupiłem od nich niedawno interfejs do BMW i pupa - nie działa, a oni swoje..


mischa
MK3 1.9 TDi GT 1Z
109 KM, 246 Nm -40/-40 mm, ATE PowerDisk, rozpórki

ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » pn maja 07, 2007 05:30

O fuck, tylko mam problema - nie mam u siebie w lapku RS232. Ratuje mnie jedynie USB :/


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn maja 07, 2007 06:12

ryger pisze:O fuck, tylko mam problema - nie mam u siebie w lapku RS232. Ratuje mnie jedynie USB :/
może bedzie dzialac z przejściówką ,


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 07, 2007 09:13

twardy pisze:może bedzie dzialac z przejściówką ,
ponoć na przejściówce dobrze nie działa



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 07, 2007 09:32

twardy pisze:może bedzie dzialac z przejściówką ,
damcio151 pisze:ponoć na przejściówce dobrze nie działa

nie bedzie :P sprawdzalem u siebie przejsciowke com ---> usb i kupa byla , ratuje jedynie kupienie PCMCIA z RS232 jednak taniej wychodzi kupno fejsu pod USB (koszt ok 100 - 130zl) mam taki i doskonale sie sprawdza :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 07, 2007 09:35

Adamm pisze:mam taki i doskonale sie sprawdza :)
Gdzie kupowałeś :?:
Ja swój oddałem na gwarancji i teraz mam nowy , ale jeszcze nie sprawdzony :P



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 07, 2007 09:37

kupowalem tu www.telwis.pl ---> bo moglem odebrac od reki i na miejscu :)
koles wporzadku, ma dobry sprzecik :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn maja 07, 2007 09:40

Adamm pisze:kupowalem tu www.telwis.pl ---> bo moglem odebrac od reki i na miejscu :)
koles wporzadku, ma dobry sprzecik :)
:) , ja kupowałem na allegro ....... plus jest taki , że mam wieczną gwarancję , choć sprzedawca trochę uciekał przede mną :wink:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 07, 2007 09:41

tu tez mam gwarancje :) i do tego wiem gdzie gosciu mieszka :satan:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » pn maja 07, 2007 17:56

Cos sie zjeba** :(
Podczas jazdy przy wkrecaniu na obroty slychac jakies dziwne syczenie jakby zasysanie czy dmuchanie powietrza, trudno okreslic. Na postoju jak go gazuje to nic nie slychac, Auto nic na mocy nie straciło. Wczoraj wieczorem jeszcze wszystko bylo OK. Co to moze byc?


Nigdy nie rozmawiaj z debilem - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem...

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn maja 07, 2007 18:48

Adamm pisze:nie bedzie sprawdzalem u siebie przejsciowke com ---> usb i kupa byla
U mnie dziala bez problemu. Mam interfejs z RS i tez nie mam RSa w laptopie. Kupilem konwerter USB-RS232 i wszystko dziala ok:)

[ Dodano: 07 Maj 2007 18:50 ]
ryger pisze:dziwne syczenie jakby zasysanie czy dmuchanie powietrza
Mozliwe ze gdzies rozszczelnilo sie polaczenie turbo-kolektor ssacy, kiedy turbo mocno dmucha, slychac syczenie uciekajacego powietrza.



ryger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn lut 27, 2006 23:58
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: ryger » pn maja 07, 2007 20:04

Juz znalazłem: była pęknięta guma, która łączyła kolektor ssący z jedną z tych długich rur, która idzie od intercooler'a :) narazie zakleilem tasma patex a jutro zmienie gumę. Dzięki wszystkim za porady!! :)

[ Dodano: 07 Maj 2007 22:47 ]
Adamm pisze:koles wporzadku, ma dobry sprzecik
wracając do VAG'a skorzystam z oferty Adamm-a wydaje się być interesująca!
Serdeczne dzięki za info!



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » sob maja 12, 2007 22:50

po wywaleniu kata cos glosniej zaczela mi turbinka dzialac....troszke sie zestresowalem bo slyszalem ze jak turbina zacznie glosniej pracowac to mozliwe ze konczy swoj zywot..... czy to prawda?


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 12, 2007 23:02

jesli na kacie by Ci tak zaczela pracowac to bys sie musial martwic :)

u mnie po wywaleniu kata i wstawieniu puszki tez swiszczy ze az sie znajomi pytaja gdzie policja jedzie :D a turbo mam niedawno wymieniane na nowe :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości