EE mi sie wydaje że 390 wystarczy i tak czuć większe spalanie a włączam go sporadycznie Mówie Ci zainwestuj w Uysego ja tez to zrobię jak znajde prace.... bo właśnie kończę szkołę średnią hehehetantoszewski pisze:chec zastosowac 360ohm
Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Na pewno nie ma to zwiazku z szarpaniem. Tolerancja normalnych opornikow to 5%, wiec jak kupisz 2 oporniki po 390 OHm to jeden moze mien w rzeczywistosci np. 380 a drugi 400 OHm. Takze sama zasada dzialania nie powoduje zadnych naglych skokow przy zmianie o 4 OHm. Raczej miales gdzies zly styk z poprzednim opornikiem lub poprzedni opornik byl uszkodzony (mial zly styk z koncowek lutowniczych do warstwy oporowej).mikolo pisze:zmienilem z 394 na 390 i przestalo szarpac
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
No własnie tak jak u mnie , czyli wszystko ok. dzieki.nie wiem czy Ci to pomoże jak lece na V biegu 140 km/h ~3000rpm i jade ze stałą prędkością to mam ~0,3-0,4 Bara
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 15:16 ]
w ogóle jak sie jedzie ze stałą prędkością to ciśnienie jest 0,2 do 0,4 bara
_________________
Pisałes kiedyś że wskaznik jest dobrym ekonomizerem , jak to rozumiesz ?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 17:09
- Lokalizacja: KUTNO
- Kontakt:
panowie ja mam u siebie 390 ohm i zauwazyłem nie zawsze sie to zdarza ale czasem gdy silnik pracuje na wolnych obrotach czuc delikatne poszarpywanie silnikiem zdarza sie to bardzo sporadycznie lecz to zauwazyłem raz po ostrym kilowaniu potem na wolnych poczułem szarpanie około 5 sek i przestało.i jakby gdy na biegu hamujemy silnikiem lekkie bardzo słabo wyczuwalne poszarpywanie.czym to moze byc spowodowane i czy nie stanie sie nic złego z silnikiem.podzrawiam a jak u was?
A jaka terperature wskazuje wtedy wskaznik plunu chlodniczego??cowboy pisze:dopóki olej nie przekroczy 70 st C
[ Dodano: 13 Kwi 2007 20:55 ]
A u mnie to sie sprzeglo zfajczylo na III biegu jak mu wciskam od niskich obrotow to sprzeglo nie daje rady Miesiac kilowania i po zabawietwardy pisze:U mnie też sie tak zdaza , na biegu jałowym po wlaczeniu rezystorka obroty ida o 920 na 940 rpm i niekiedy troche faluja . Cos tak jak w benzynie przy niesprawnej sondzie lambda
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
i u mnie nie faluja a silnik pracuje jakby ciszej i tak nie drzy jak bez oporutwardy pisze:U mnie też sie tak zdaza , na biegu jałowym po wlaczeniu rezystorka obroty ida o 920 na 940 rpm i
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
napisze dziesiejsze spostrzezenia odnosnie oporu przewodu itp.
Ktos wczesniej napisal ze przewod i przelacznik nie maja nic do zwiekszenia oporu....
Dzis jak na stale sobie montowalem psrtyczek to przypomnialem sobie to i sprawdzilem. Prawda jest taka ze kabel daje dodatkowe 6ohm a przelacznik 4ohm.Wiec sumujac wychodzi 10ohm. No i teraz jesli ktos chce miec na 400ohm opor zorbiony to musi kupic opornik 390ohm...A jesli sobei nie wezmie pod uwage oporu kabla i przelacznika to bedzie myslal ze ma 400 a w rzeczywistosci bedzie mial 410 co juz daje inna dawke paliwa....
Dobrze mowie?
Ktos wczesniej napisal ze przewod i przelacznik nie maja nic do zwiekszenia oporu....
Dzis jak na stale sobie montowalem psrtyczek to przypomnialem sobie to i sprawdzilem. Prawda jest taka ze kabel daje dodatkowe 6ohm a przelacznik 4ohm.Wiec sumujac wychodzi 10ohm. No i teraz jesli ktos chce miec na 400ohm opor zorbiony to musi kupic opornik 390ohm...A jesli sobei nie wezmie pod uwage oporu kabla i przelacznika to bedzie myslal ze ma 400 a w rzeczywistosci bedzie mial 410 co juz daje inna dawke paliwa....
Dobrze mowie?
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
zależy od przełącznika i kabla....olek256 pisze:Prawda jest taka ze kabel daje dodatkowe 6ohm a przelacznik 4ohm
minimalnie mniejsząolek256 pisze:...A jesli sobei nie wezmie pod uwage oporu kabla i przelacznika to bedzie myslal ze ma 400 a w rzeczywistosci bedzie mial 410 co juz daje inna dawke paliwa....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości