Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
przy 440 ohm...... większość montuje 390 , a im mniejszy opornik tym większe podniesienie dawki ....... ciekawe ile wtedy podniosłoAdamm pisze:hehe zalezy od opornika
montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 09:47 ]
szukaj w ASOCeglarz pisze:Koledzy gdzie mogę dostać oryginalne wtyczki 8-pinowe takie jak sa np w lepszych Boxach?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawionadamcio151 pisze:Adamm napisał/a:
hehe zalezy od opornika
montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!
przy 440 ohm...... większość montuje 390 , a im mniejszy opornik tym większe podniesienie dawki ....... ciekawe ile wtedy podniosło
jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
no wlasniedamcio151 pisze:Adamm napisał/a:
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona
jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop
Dokładnie , ale po co opornik jak ma być na stałe ? to lepiej puknąć w nastawnik...
dlatego ustawia sie na 3.0 i jest dobrze i bezpiecznie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
I właśnie to powinno być główną przestrogą aby podczas przyśpieszenia nie załączać oporniczka.. bo pompa dostaje niezłego kopniaka...
Ostatnio zmieniony sob kwie 07, 2007 12:55 przez KrisT, łącznie zmieniany 1 raz.
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ale wcale mi to nie pasuje. Ustawianie dawki na pompie to ustawianie dawki poczatkowej. Pozniej w miare zwiekszania, wiekszy wplyw na dawke ma mapa i sygnal zwrotny. Jezeli wg mapy komp ustawia 20mg to pompa (nastawnik) musi dac wielkosc sygnalu zwrotnego 20mg i zmiana ustawien poczatkowej dawki niewiele zmienia. To nie jest tak ze jak ustawisz dawke poczatkowa 50% wyzsza, to w momencie kiedy komp zazada 20mg pompa w rzeczywistosci da 30mg - raczej da np. 24mg, czyli bardzo niewiele wiecej. Tylko oszukanie sygnalu zwrotnego lub zmiana map moze zwiekszyc dawke proporcjonalnie w calym zakresie.Adamm pisze:no wlasnie
dlatego ustawia sie na 3.0 i jest dobrze i bezpiecznie
A kiedy najlepiej włączać opornik ?
1. Podczas przyspieszania
2. jeszcze przed odpaleniem
3. na biegu jałowym podczas jazdy(włączasz luz załączasz opornik 5 bieg i jazda)
4. czy może podczas jazdy puścić gaz (wtedy spalanie wynosi 0 L i pompa nie pracuje) włączyć opornik i potem dodać gazu i jechać dalej?
Co o tym myślicie ?!
1. Podczas przyspieszania
2. jeszcze przed odpaleniem
3. na biegu jałowym podczas jazdy(włączasz luz załączasz opornik 5 bieg i jazda)
4. czy może podczas jazdy puścić gaz (wtedy spalanie wynosi 0 L i pompa nie pracuje) włączyć opornik i potem dodać gazu i jechać dalej?
Co o tym myślicie ?!
---------- Passat -----------
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
hehe nie dziw sie, musisz sie z tym liczyc jesli zwiekszasz o tyle dawke paliwaSzyszon pisze:Czy u Was tez drastycznie wzroslo spalanie? U mnie gdy testowalem (obecnie staram sie go troche oszczedzac) wskazowka po kilkukrotnym bucie widocznie leciala w lewo...
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości