Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak miło widzieć, że mój ulubiony temat na tym forum doczekał się godnego miejsca (przyklejony).
Temat rozpoczęty przez Dziecha wieki temu. Ja byłem chyba drugi na forum z opornikiem, potem twardy no i poszło lawinowo jak widzę.
Co do tematu to o ile dobrze pamiętam na niemieckim forum wpominano coś, że przy odpalaniu silnika opornik powinien być odłączony (jakieś błedy się generowały).
Ciśnienie doładowania też chciałem oportuningować ale mam 94 rocznik i na 99% stary ECU (ten 1% to szansa, że go poprzedni właściciel podmienił).
Cowboy zamiast chwalić się, że znasz wartości oporu dla ciśnienia w ECU to byś je podał i już. Chcesz na tym jakiś interes zrobić?
Według moich informacji dla podniesienia ciśnienia o 0,2 bara należy podmienić tamtejsze 10K Ohmów na 27K Ohmów. Cowboy zkonfrontuj to ze Swoją wiedzą jeśli chcesz.
Gratulacje dla wszystkich 1Z + 400 Ohm
Temat rozpoczęty przez Dziecha wieki temu. Ja byłem chyba drugi na forum z opornikiem, potem twardy no i poszło lawinowo jak widzę.
Co do tematu to o ile dobrze pamiętam na niemieckim forum wpominano coś, że przy odpalaniu silnika opornik powinien być odłączony (jakieś błedy się generowały).
Ciśnienie doładowania też chciałem oportuningować ale mam 94 rocznik i na 99% stary ECU (ten 1% to szansa, że go poprzedni właściciel podmienił).
Cowboy zamiast chwalić się, że znasz wartości oporu dla ciśnienia w ECU to byś je podał i już. Chcesz na tym jakiś interes zrobić?
Według moich informacji dla podniesienia ciśnienia o 0,2 bara należy podmienić tamtejsze 10K Ohmów na 27K Ohmów. Cowboy zkonfrontuj to ze Swoją wiedzą jeśli chcesz.
Gratulacje dla wszystkich 1Z + 400 Ohm
----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
nie chce...tchopz pisze:Chcesz na tym jakiś interes zrobić?
za darmola robiłem diagnozy paru forumowiczom czasem postawili jakiegoś browarka
masz dobre infotchopz pisze:podniesienia ciśnienia o 0,2 bara należy podmienić tamtejsze 10K Ohmów na 27K Ohmów
100 mBar to ~18 kOhm ..
chodzi o numer Map sensora, żeby sobie nie wysrać nic
stare sensory te do 2000 mBar mialy koncowke nr. na xxxxxxx204 -209 nowsze te do 2500 mBar mialy 210 -211
jak jest stary sensor to turbo może powiedziec papa
ps. trzeba jeszcze znaleźć na płycie opornik smd 10k ale idąc od MAP sensora to chyba żadna sztuka
W moim poprzednim poście pytałem czy ktoś z was próbował rezystora w golfie 4. Sam chciałbym spróbować ale nie wiem które piny zmostkować. Na własne ryzyko prób robił nie będę bo z tego co zaglądałem pod machę mojego golfindżera to u mnie pinów jest 10 a nie jak w mk3 8?? Może ktoś z was wie które trzeba zmostkować
kupiłem rezystory i muszę powiedzieć że kosztowały 5gr za sztukę
kupiłem rezystory i muszę powiedzieć że kosztowały 5gr za sztukę
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 19:04 przez stamart, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Moj wykres z dzisiejszego hamowania, 1 seria 98KM 221Nm, 3 z zalaczonym opornikiem 116KM i 290Nm
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 106
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
- Lokalizacja: Kraków
Witam,
Jestem szczęśliwym posiadaczem 1Zta, przymierzam się właśnie do montażu opornika. Mam już nawet kupiony odpowiedni przełącznik (http://skocz.pl/dmuf)
Mam jednak pewne pytanie: załóżmy, że po montażu opornika moc podskoczy ostożnie licząc o 10KM.. Co jeśli w przyszłości wymieniłbym jeszcze wtryski na ASV? Same wtryski to znów ostrożnie licząc 10KM, może i więcej.. więc czy te przyrosty tak mniej więcej się zsumują?
Pzdr,
Damian
Jestem szczęśliwym posiadaczem 1Zta, przymierzam się właśnie do montażu opornika. Mam już nawet kupiony odpowiedni przełącznik (http://skocz.pl/dmuf)
Mam jednak pewne pytanie: załóżmy, że po montażu opornika moc podskoczy ostożnie licząc o 10KM.. Co jeśli w przyszłości wymieniłbym jeszcze wtryski na ASV? Same wtryski to znów ostrożnie licząc 10KM, może i więcej.. więc czy te przyrosty tak mniej więcej się zsumują?
Pzdr,
Damian
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
THX, nie narzekam, oby tak dalejtwardy pisze:Gitner, Kurcze jaki ładny wykresik , od razu widać ze autko bangla jak trzeba , 290Nm to juz jest moc Gratulacje
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Mam już nawet kupiony odpowiedni przełącznik (http://skocz.pl/dmuf)
super - czekam .Djtom jutro postaram się sprawdzić u kolegi w pasku dokładnie które to były piny na 99% 2 i 3.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości