Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » śr cze 03, 2009 07:26
antojuja pisze:vagu jest odwrotnie czy to prawda?
prawda
antojuja pisze:36-38
nie jest zły, choć można lekko zwiększyć
ale koniec OT, temat nie jest o tym !!
-
dan_25
- Forum Master
- Posty: 1161
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
- Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
-
Kontakt:
Post
autor: dan_25 » ndz cze 07, 2009 08:31
Witam
zakładałem wczoraj kumplowi do paska AFN opornik i jest spora różnica
na początek włożyliśmy 430 i już było najssss ale mu było jeszcze mało i zmieniliśmy na 390
i teraz chodzi jak rakieta
ale dziś się okaże czy zostawia za sobą dywan bo wczoraj już było ciemno i nie było widać
pozdro
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » ndz cze 07, 2009 11:32
Tak czytam sobie ten temat i dochodze do wniosku ze nastepny diesel musi byc PD a nie na pompie...
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
UKI_XX
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
- Lokalizacja: Parczew
Post
autor: UKI_XX » wt cze 09, 2009 09:45
PD to badziewie, Niemcy już nie produkują bo są mało ekonomiczne i strasznie hałaśliwe a poza tym tylko zmiana softa może cokolwiek zrobić, rezystorem za wiele nie oszukasz bo tylko możesz oszukać czujnik temp. paliwa, poza tym tylko specjalny olej syntetyczny nadaje się do PD i jak zalejesz innym to istnieje spore ryzyko zniszczenia pompowtrysków
a na VP można zrobić co się tylko chce, od rezystorka przez boxa, chip'a aż do wymiany rozpylaczy na 0.216, doładowanie podkręcić i mało który PD podskoczy
czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt cze 09, 2009 10:03
UKI_XX pisze:od rezystorka przez boxa,
to samo ... w PD też się da
UKI_XX pisze:chip'a
jw.
UKI_XX pisze:aż do wymiany rozpylaczy na 0.216
w PD też można wymienić końcówkę ...
-
marcin1984wwy
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz cze 14, 2009 19:44
- Lokalizacja: pułtusk
-
Kontakt:
Post
autor: marcin1984wwy » ndz cze 14, 2009 19:49
Witaj djtom Mam prośbe. MONTAŻ OPORNIKÓW W KAŻDYM TDI - WARSZAWA CENTRUM LUB MÓJ DOJAZD GRATIS (w ramnach miasta) - UMAWIAMY SIĘ NA PW - KOSZT: TWOJE MATERIAŁY + 0,5 żołądkowej dla mnie za asystę i konsultacje. ZAPRASZAM - ta oferta nadal akyulana jest
Chętnie skorzystam Podaj mi namiary do Siebie adres lub telefon Mój poczta
marcin1984wwy@wp.pl odpisz
-
UKI_XX
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
- Lokalizacja: Parczew
Post
autor: UKI_XX » pn cze 15, 2009 10:02
damcio151 pisze:
to samo ... w PD też się da
UKI_XX pisze:chip'a
jw.
UKI_XX pisze:aż do wymiany rozpylaczy na 0.216
w PD też można wymienić końcówkę ...
1.przecież napisałem, czytaj uważnie "zmiana softa"="chip"
2.wcale nie twierdze że w PD nie można zmienić rozpylaczy
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pn cze 15, 2009 20:34
UKI_XX, chodziło mi konkretnie o tą wypowiedź ...
UKI_XX pisze:a na VP można zrobić co się tylko chce, od rezystorka przez boxa, chip'a aż do wymiany rozpylaczy na 0.216, doładowanie podkręcić i mało który PD podskoczy
to samo można zrobić z PD i wtedy VP nie podskoczy ... więc nie narzekaj tak na PD
[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 20:36 ]
UKI_XX pisze:Niemcy już nie produkują bo są mało ekonomiczne i strasznie hałaśliwe
VP wcześniej wycofali z produkcji od PD
ciekawe dlaczego
-
UKI_XX
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
- Lokalizacja: Parczew
Post
autor: UKI_XX » czw cze 18, 2009 19:55
bo PD miało być następcą VP ale bujnie ruszył CR więc poleciało również PD, niewątpliwie nie da się jednoznacznie stwierdzić który system jest lepszy bo każdy posiada wady i zalety w stosunku do kolejnych, dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter jest łatwiej jak rozebrać pół pompy aby zwiększyć jej wydajność i wszystko prawidłowo złożyć i ustawić
a po drugie ten temat jest o tym jak podkręcić TDI za pomocą rezystora więc PD i CR tu nie pasują , może i rezystor w PD coś daje ale to jest nic w porównaniu z zastosowaniem w VP bo w PD jak zwiększysz moment to może o 10-20Nm a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
po prostu nie jedne VP łyka ostro podkręcone PD i tu się nie ma co oszukiwać
czyszczenie nastawników indukcyjnych VW, Audi TDI
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 19, 2009 09:19
UKI_XX pisze:bo PD miało być następcą VP ale bujnie ruszył CR więc poleciało również PD, niewątpliwie nie da się jednoznacznie stwierdzić który system jest lepszy bo każdy posiada wady i zalety w stosunku do kolejnych, dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter jest łatwiej jak rozebrać pół pompy aby zwiększyć jej wydajność i wszystko prawidłowo złożyć i ustawić
CR był już w czasach PD, tylko nie do końca dopracowany, dlatego VAG pozostał przy PD
jechałem nowym CR i wiem, ze bije na głowę reszte diesli moim zdaniem, jeśli chodzi o kulturę pracy - cichy w środku jak benzyna
UKI_XX pisze:a po drugie ten temat jest o tym jak podkręcić TDI za pomocą rezystora więc PD i CR tu nie pasują , może i rezystor w PD coś daje ale to jest nic w porównaniu z zastosowaniem w VP bo w PD jak zwiększysz moment to może o 10-20Nm a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
ale się da ...
UKI_XX pisze:po prostu nie jedne VP łyka ostro podkręcone PD i tu się nie ma co oszukiwać
chyba mocno podkręcone VP z podzespołami od PD
EOT
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 09:21 przez
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » pt cze 19, 2009 10:47
UKI_XX pisze:dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter
A to w mk4 nie da sie po kabelku? :>
UKI_XX pisze:a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
Taa odraz 200
Po wtryskach i programie jest ledwo 100Nm +
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Post
autor: kaczor4011 » pt cze 19, 2009 22:42
damcio151 pisze:UKI_XX napisał/a:
od rezystorka przez boxa,
to samo ... w PD też się da
w pd tez mozna zalozyc opornik?? mozecie troche zglebic temat (moze byc na PW) mianowicie chodzi mi o 1.4tdi
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
-
UKI_XX
- Nowicjusz
- Posty: 22
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 01:25
- Lokalizacja: Parczew
Post
autor: UKI_XX » pt cze 26, 2009 13:40
ale Wy chyba nie umiecie czytać a niektórzy to nawet nie mają pojęcia co to jest rezystor i do czego służy a raczej jak działa
po drugie to zobaczył jeden że w PD też da się założyć rezystor ale już zabrakło czasu żeby przeczytać że napisałem że w PD można jedynie oszukać czujnik temperatury paliwa i max. zysk jest rzędu 10-20%
po trzecie to z tego "De box is dus niet geschikt voor PD..." jak ktoś nawet słabo czai niemiecki to widać że box nie jest do PD, reszta w punkcie 2
bradley, oryginalnie w 1Z (pierburg) masz ok. 200Nm a w starszym (audi, bosch) 182Nm i rezystorem bez problemu wyciągnie 290-300Nm a po dodaniu drugiego do mapsensora wyciągnie ok 310Nm więc jak od 300 odejmiesz 180 i nie wychodzi Ci 120 to zmień sobie kalkulator i jak nie wierzysz to sprawdź a nie sie naśmiewasz bo jest wielu takich co łykam na rezystorze a szpanują zmienionymi kompami itp. tylko potem jak pyta za ile zrobiłem chipa to mówie że wylutowałem za darmo rezystor ze starego monitora i rozmowa się kończy bo on uważa że chip jest cool i nie chce słyszeć o jakimś rezystorze co na dodatek bez problemu go objeżdża
[ Dodano: 26 Cze 2009 13:45 ]
bradley pisze:UKI_XX pisze:dla każdego chiptunera lepsze będą PD i CR bo wrzucić kość na programator i wcisnąć Enter
A to w mk4 nie da sie po kabelku? :>
UKI_XX pisze:a w VP można nawet dołożyć tym sposobem ok 120Nm
Taa odraz 200
Po wtryskach i programie jest ledwo 100Nm +
widać masz kiepski program i wtryski
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 13:42 przez
UKI_XX, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości