Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
piasa-v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 22:03
Lokalizacja: Koszalin/Sierakowo Sł.

Post autor: piasa-v » śr gru 03, 2008 20:47

Opornik zamontowany próba przeszła pomyślnie tylko boje się że do tego kopa się przyzwyczaje. Opornik 403.7 OHM razem z kablem i włącznikiem.


Mobile CB ALAN 48+MULTI + SIRIO SUPER CARBONIUM
Navi NOKIA E52 -GarminXT + SkyTraq Venus 5
CA- Kenwood KDC-BT8044U + uDIMENSION Element + BOSS 1000N + HIFONICS ATLAS 12"

Awatar użytkownika
dan_25
Forum Master
Forum Master
Posty: 1161
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
Kontakt:

Post autor: dan_25 » czw gru 11, 2008 18:36

Panowie powiedzcie mi czy w benzynie to idzie zamontować???????????mam ABS-a


MK III >> mój zielony dupoVWóz :hmm:
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;

MK I >> moja nowa zabawka :satan:
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » czw gru 11, 2008 18:47

dan_25, wszystko pisze w tym temacie



eku_suci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: czw maja 25, 2006 15:11
Lokalizacja: Kutno/W-wa
Kontakt:

Post autor: eku_suci » czw gru 11, 2008 19:47

dan_25, Nie



Awatar użytkownika
kev
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lip 19, 2008 10:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kev » wt gru 30, 2008 11:03

Czyli jaki opornik będzie najbardziej optymalną opcją ? Rozumiem, że 407 Ohm, tak ?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32794
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt gru 30, 2008 11:04

tak


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » czw sty 29, 2009 17:11

Przeczytałem wszystko od samego początku ładna lekturka 74str :bajer: ale dzięki temu wszystko wiem i na przyszłość zanim ktoś o coś się zapyta niech przeczyta od początku to nie będzie zadawał głupich i powtarzanych kilkanaście razy pytań :green_fuck: Pozdrawiam wszystkich TDI maniaków a w szczególności TDI+R :bajer: też jutro zakładam oporniczek :bajer:
Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 17:12 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.



karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » śr lut 18, 2009 09:20

no to da rade zamontowac opornik do nastawnika potencjometrycznego????



darkjustice
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: darkjustice » czw lut 19, 2009 14:36

na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy :bigok:
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
I jeszcze jedno (może troche OT). Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam


...a ja palę gume na wstecznym ;]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lut 19, 2009 15:04

darkjustice pisze:na wiosne mam zamiar zabrać się za wmontowanie opornika,ale przed tym musze się upewnić czy autko nadaje się czy nie - ale do rzeczy :bigok:
Mam dawkę ustawioną na ok. 2.8-3.0 mg i mam pytanie jaki opornik mam dobrać.Wielu z Was używa od 390 do 500 - na jakich dawkach macie autka?Oczywiście,że móglbym dobierać metodą prób,ale wole mieć więcej informacji na początku.
Wiecie może jak się ma opór do dostosowania dawki przy maksymalnym obciążeniu tj. 400 Ohm - 5mg; 500 Ohm- 4mg ?
mało masz odpowiedzi w temacie ? :crazy: robisz to metodą prób i błędów - ma puścić bąka, ale nie kopcić strasznie
darkjustice pisze:Na allegro jest pełno takich wynalazków,ale mnie zaciekawił jeden,a mianowice CZIP podłączany przez złącze VAG?Na jakich zasadach to działa,ma ktoś info na ten temat?Pozdrawiam
podaj link



adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » czw lut 19, 2009 15:20

wiem wiem ze tu jest gdzies napisane czy ten opornik jest dobry czy tez zly dla silnika ale jak by ktos mogl wkleić link na ktorej stronce jest napisane co zlego powoduje ten oporniczek byl bym wdzieczny.................jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk :majkel: :majkel: :majkel:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lut 19, 2009 23:55

adrian25wawa pisze:jutro bedzie wirus u rogala ze 110ps mam nadzieje ze na ponad 140ps i taki podtlenekoporniczka moze by sie przydal...............pstrykkkk
Co ty chcesz zrobić z tego auta lokomotywę :bajer:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

arturro1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw sie 28, 2008 19:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: arturro1236 » sob lut 21, 2009 18:57

witam wiec ja tez sobie dzisiaj zamontowalem oporniczek 390:) auto jezdzi super tylko mam pytanko przeczytalem caly temat ale mimo to moze ktos po dluzszym czasie uzytkowania zauwazyl jakies usterki?? skutki uboczne tego oporniczka??bede wdzieczny za odpowiedz u mnie jest na wlacznik:)



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob lut 21, 2009 19:09

ja u siebie rowniez dzisiaj zalozelem to cudo .Na poczatku dalem 390ohm ale na jalowych bardzo nierowno chodzil bo dawke mialem i tak bardzo duzą ustawioną , Pozniej zalozylem 340 ohm i dwie diody tak jak to jest na niemieckiej stronce opisane i obroty juz ladnie stoją , co dziwne na vagu dawka minimalnie sie zwieksza wchodzi z 1,6 na 2.2 mg po wlaczeniu opornika , Ale przyrost mocy jest odczuwalny
Ostatnio zmieniony sob lut 21, 2009 19:11 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości