moze odwrotnie???na wolnych obrotach będzie to np 2 mg, a przy obciążeniu maksymalnym może to być już np. 6mg.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Co odwrotnie?piter_s pisze:moze odwrotnie???
no wydaje mi sie ze powinno byc odwrotnie, wartosc do dawki jest odwrotna w tym przypadku.Grześko pisze: Co odwrotnie?
[ Dodano: 24 Paź 2008 21:17 ]
Czegoś nie rozumiesz?
Na wolnych dodatkowo 2 mg a pod obciążeniem już 6mg.
Samym nastawnikiem to będzie po 2 mg i na wolnych i pod obciążeniem.
Coś jeszcze jest niejasne?
Dalej nie rozumiesz.piter_s pisze:no wydaje mi sie ze powinno byc odwrotnie, wartosc do dawki jest odwrotna w tym przypadku.
rozumie cie dokładnie, ale powiedz mi która dawka jest wieksza 2mg, czy 6mg???.Grześko pisze: Dalej nie rozumiesz.
Jeśli bez rezystora i bez ruszania nastawnikiem masz na wolnych dawkę 4mg i pod obciążeniem powiedzmy 40mg, to jeśli ruszysz nastawnikiem o 2 mg to dawka na wolnych będzie 2mg a dawka pod obciążeniem zapisana w mapach będzie dalej 40 mg, ale przez to że ruszyłeś nastawnikiem to faktycznie pójdzie 42mg.
A w przypadku opornika jeśli założysz opornik, który spowoduje że dawka na wolnych zmieni się z 4mg na 2mg, to przy pełnym obciążeniu nie będzie to 2mg różnicy tylko np. 6mg, czyli dawka w mapach zostaje 40 mg ale proporcjonalna różnica którą powoduje opornik sprawi że faktycznie do silnika trafi 46mg.
Teraz rozumiesz?
a nie 11,5?szymek9965 pisze:a opornik daje mu jeszcze okolo 12km tak na oko.
Skoro zadajesz to pytanie to nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałeś.piter_s pisze:rozumie cie dokładnie, ale powiedz mi która dawka jest wieksza 2mg, czy 6mg???.
jest na włacznik , cy na stałegesiu 25 pisze:Witam wszystkich!Koledzy mam taki problem.Postanowiłem dzisiaj wypróbować opornik na moim autku.Jest to golf mk3 z afn-em.Podpiąłem opornik pomiędzy kabelki pin 2 i 3(zielono biały i szaro zielony)I autko naprawdę dostało niezłego kopa...ale po ok 10 sekundach zaczęła mi migać kontrolka ze świec żarowych(?)Zaczęło śmierdzieć coś przy silniku jak u starej babci w domu tak jakby te świece cały czas grzały.Po odpaleniu silnika na nowo problem znika ale znowu po 10 sekundach wraca.Zrobiłem tak ok 2 kilometry po czym wypiołem opornik i jest jak dawniej.Czy ktoś miał juz coś podobnego?Może coś zle podpiołem.Opornik to 390 ohm.Kupiłem jeszcze oporniki 10 ohm i 5 ohm,bo można je łączyć w szereg i wtedy powstaje 400 lub 405ohm ale nie wypróbowałem,bo się wystraszyłem
nie straci...gesiu 25 pisze:.I jeszcze pytanie nr 2 przepraszam,że nie w tym temacie ale czy po wybebeszeniu katalizatora auto moze stracić na mocy,bo moje jakby minimalnie osłabło?Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości