Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

xtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 20, 2006 18:48
Lokalizacja: Krakow

Post autor: xtek » pn maja 19, 2008 22:29

a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn maja 19, 2008 23:53

micky, Takie piny sa w kostka ISO od radyjek w naszych autach, może lepiej odwiedzić szrot i za 5zł kupisz kilka ucietych kostek. Pytaj grizliego, cos na ten temat wie :bajer:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt maja 20, 2008 13:28

xtek pisze:a czy rezystor ma byc na pinach 'Fuel quantity adjuster' czy 'Fuel quantity adjuster position sensor'?
przecież jest napisane/zaznaczone , że na "Fuel quantity adjuster position sensor" :|



xtek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 20, 2006 18:48
Lokalizacja: Krakow

Post autor: xtek » wt maja 20, 2008 13:52

wiem, ale zobaczylem na poprzedniej strony te screeny z autodaty gdzie wrzucales tez te drugie i to mnie zmylilo. Nie irytuj sie tak ;)



Awatar użytkownika
pasacik110
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: wt maja 15, 2007 15:41
Lokalizacja: Barcice, Sztum, Kwidzyn,Malbork
Kontakt:

Post autor: pasacik110 » wt maja 27, 2008 01:52

a jak zastosować ten rezystorek przy silniku AFN 96 rok jeżeli złączka była okrągła. I jakiego koloru powinny być przewody do których podczepiamy rezystorki??? u mnie w mk3 nie mam tej kostki wszystko jest w taśmie izolacyjnej dlatego potrzebne mi są kolorki przewodów


<wymoderowano podpis niezgodny z regulaminem>

Awatar użytkownika
koczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: śr lis 08, 2006 10:52
Lokalizacja: Gdańsk - Grudziądz
Kontakt:

Post autor: koczyk » wt maja 27, 2008 11:36

pasacik110, bialo zielony i szaro zielony pin 2i3



Awatar użytkownika
RyKa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 602
Rejestracja: śr gru 28, 2005 11:17
Lokalizacja: PGS
Kontakt:

Post autor: RyKa » pt maja 30, 2008 09:28

1Z, AHU, ALE. O ile się nie mylę to w każdym tak samo.


OCEŃ MOJEGO VARIANTA :
viewtopic.php?t=111720" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » czw lip 10, 2008 21:03

mam ostatnio problem.. oporniczek dziala mi falowo tzn. moc jest przez chwilke a pozniej nie ma i znowu jest i tak w kolo.. co to moze byc? sprawdzic kable i lutowania?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt lip 11, 2008 02:57

maroTdi nie wiem jaki zastosowałeś opornik bo nie patrzyłem na wcześniejsze posty ale jeśli masz zwykły opornik o stałej rezystancji to powinno pomóc sprawdzenie kabli, wyłacznika (jesli masz) i przelutowanie ponowne lutów
a jeśli masz opornik suwakowy lub obrotowy (nastawny potencjometryczny) to on może być przyczyną gdyż często brudzi się w nim ścieżka oporowa - wtedy najlepiej wymienić go na ten zwykły o odpowiednio dobranej wartości.


Obrazek

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » pt lip 11, 2008 09:21

Sztomel, ok dzieki.. bede sprawdal.. mam zwykly wlacznik i 470ohm



Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » czw lip 24, 2008 14:57

ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 24, 2008 15:36

lukasz_zn pisze:Po rozbiórce silnika mechanicy powiedzieli mi, że było pełno nagaru w silniku i nie spalonej ropy. Samochód już jeździ :D
myślę że przesadziłeś troche z uzywaniem opornika :)
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
nie mozna



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości