Tuning 1z za 10 gr - powtórka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Wg instrukcji w zrodlowym temacie, tez piny 2 i 3.SaNoN pisze:Ma ktos moze schemat podlaczenia opornika do 10 pinowej kostki?
chodzi o silnik ASV.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 20:36
- Lokalizacja: Giżycko / Gdynia
- Kontakt:
Witam mam pytanko. Podłączyłem sobie rezystor wg instrukcji i moja diablica teraz szaleje na drodze . Ale włącznik zrobiłem sobie jako "ogrzewanie tylniej szyby". Nic prawie nie przerabialem i wyglada to fajnie. Jednak ostatnio zastanawialem sie nad podlaczeniem oswietlenia (przy włączonym swieci sie zarowka) no i znalazlem problem. Sa 4 piny, ich oznaczenia to 75h, 75h, 58b i 31. Po pomiarach opornikiem stwierdzilem ze włączanie ogrzewania jest na zasadzie zwierania z masą, a ja w "turbo" rezystorze powinienem polaczyc obwod a nie zewrzec z masa. Pozatym po podlaczaniu na zwartej części zawsze mam napiecie 12V i nie wiem czy w pompie czegos nie popale podlaczając to. Jezeli jest wogole jakas mozliwosc podlaczenia tego bez modyfikacji kostki prosze o porade.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Masz 10 pinowa kostke? Instr kilka postow wyzej..tomasz28 pisze:Czy coś takiego da się zrobić w Mk4 w ALH?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Nie wiem gdzie zniknął post xtec
bez sensu ... poczytaj temat Tuning 1z za 10 gr - fotoporada i będziesz wiedziała zakladal ktos "opornik" do atua ktore ma zrobionego"chip`a", cziekawe czy tez jest poprawa jak przy seryjnym programie.
Ostatnio zmieniony pn maja 19, 2008 19:08 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja już jeżdżę jakiś czas na oporniku i nie wciskam za często "pstryczka", zauważyłem że sprzęgło zaczyna mi się ślizgać. Szczególnie na 4 i 5 biegu. Jadę i na obrotku niecałe 2000obr, wciskam gaz a obrotek do 3 tys ob idzie, lekko schodzi i dopiero auto zaczyna się rozpędzać.
Myślicie że opornik załatwił w krótkim czasie sprzęgło czy mogło już być podjechane ?
Myślicie że opornik załatwił w krótkim czasie sprzęgło czy mogło już być podjechane ?
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Czas robi swoje. Ja tez juz jestem po wymianie..RyKa pisze:Myślicie że opornik załatwił w krótkim czasie sprzęgło czy mogło już być podjechane ?
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Auto... u mnie i przed opornikiem. sprzeglo nie bylo takie jak teraz nowe..RyKa pisze:Czy rocznik auta???
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości