Chiptuning 1.9 tdi atd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Chiptuning 1.9 tdi atd
To nie wolnossąca jednostka by bawić się w kolektory itp. zresztą sam producent też nie jest raczej głupi by już na wstępie dławić swoją jednostkę mniejsza rurką.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr paź 23, 2019 20:13
- Auto: GOLF IV 1.9 TDI
- Silnik: ATD
Re: Chiptuning 1.9 tdi atd
wesol pisze: ↑wt gru 24, 2019 16:02To nie wolnossąca jednostka by bawić się w kolektory itp. zresztą sam producent też nie jest raczej głupi by już na wstępie dławić swoją jednostkę mniejsza rurką.
[/q
No niby tak ale zawsze jak czytalem to mowili ze w ATD te kolektory to sa kiepskie i czym on sie niby rozni od pozostalych silnikow fakt ze kolektor w ATD jest dos waski taki maly niema dobrej tej komory wstepnej niewiem jak to nazwac.
Re: Chiptuning 1.9 tdi atd
Taki kolektor od asz arl mniejsze opory ma ale to znaczenie jak robisz w aucie 250 koni a nawet raczej więcej jak raka moc. Czy warto to ruszać skoro nie da to więcej jak jednego konia? Kolektor nie dodaje koni tylko przy dużych już wysilenuach jednostki poprostu nie tamuje i nie ujmuje wyniku. Jak masz doładowanie 1.2 bara to czy kolektor ten czy inny to badał będzie 1.2. Większe opory są na zaworach i turbinie. Poza tym to wszystko raczej w górnych rejestrach obrotowych tam gdzie czas otwarcia zaworu to jedna setną sekundy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: śr paź 23, 2019 20:13
- Auto: GOLF IV 1.9 TDI
- Silnik: ATD
Re: Chiptuning 1.9 tdi atd
Własnie a propo cisnienienia dołafowania to w jakich ono wartosciach oscyluje po chipie . Tak juz z ciekwaosci pytam bo umnie normapnie to jest ok 1.1bar jak robilem kiedys logi.wesol pisze: ↑wt gru 24, 2019 19:11Taki kolektor od asz arl mniejsze opory ma ale to znaczenie jak robisz w aucie 250 koni a nawet raczej więcej jak raka moc. Czy warto to ruszać skoro nie da to więcej jak jednego konia? Kolektor nie dodaje koni tylko przy dużych już wysilenuach jednostki poprostu nie tamuje i nie ujmuje wyniku. Jak masz doładowanie 1.2 bara to czy kolektor ten czy inny to badał będzie 1.2. Większe opory są na zaworach i turbinie. Poza tym to wszystko raczej w górnych rejestrach obrotowych tam gdzie czas otwarcia zaworu to jedna setną sekundy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości