Golf IV AHF - FMIC / TURBO ARL / 216

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Golf IV AHF - FMIC / TURBO ARL / 216

Post autor: Radek90 » pn wrz 23, 2019 19:47

Witam Panowie
Pytanie mam następujące. Na seryjnych gratach z softem auto lepiej szło jak na FMIC 550x140x65 TURBO ARL i 216.
Może ktoś miał taki przypadek że po założeniu 216 nie ma żadnej różnicy


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Golf IV AHF - FMIC / TURBO ARL / 216

Post autor: wesol » pn wrz 23, 2019 21:23

Może turbo jakieś po regeneracji? No chyba że wtryski wtryskiwacze też robione tak dobrze że ciśnienia nieustawione.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Re: Golf IV AHF - FMIC / TURBO ARL / 216

Post autor: Radek90 » pn wrz 23, 2019 21:41

Turbo ARL kupione używane oryginalne niby po przebiegu 150k import włochy. O wtryskach mało wiem bo odkupiłem już z zamontowanymi 216. Na seryjnych gratach auto podkapcało po zmianie na Turbo ARL kopcenie się zmniejszyło a po dołożeniu FMIC według mnie kopcenie znikło.

Nie ma chętnych na pomoc :food:
Dziś sprawdzone wtryski ciśnienia wszystkich 220 bar z tym że sterujący niestety leje reszta sprawne.


__________________________________
:bigok:
__________________________________

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości