[Mk2] swap 1.3 pb —> 1.9 tdi afn

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Maly1946
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lip 16, 2015 09:28
Lokalizacja: Wałbrzych

[Mk2] swap 1.3 pb —> 1.9 tdi afn

Post autor: Maly1946 » śr sty 02, 2019 22:38

Witam, od wakacji pracuje nad moim projektem, jakim jest golf mk2 1989r oryginalnie było 1.3 benzyna, a teraz już siedzi 1.9 tdi afn z Seata Ibiza cupra 1998. Silnik już na aucie, przerobione sprzęgło na hydraulikę pedały również , lecz jest ciagle borykam się z problemem braku napięcia na zaworze n109, oczywiście wiązka silnika wraz ze sterownikiem i skrzynka bezpieczników przekaźników jest od Ibizy, oryginalna wiązka została przednich lamp wnętrza oraz tylu auta. Wymieniałem przekaźnik 109 i nic w tym temacie nie pomogło, auto dalej nie ma napięcia na n109 i świecach żarowych, ponadto iż auto było w benzynie to przekaźnik od świec zarowych daje napięcie ale do tylu na kable od pompy paliwa, wiec nie wiem czy mam sobie z tamtąd wziąć zasilanie świec ? Przedzwoniłem kable bezpośrednio z 109 do ECU i kabel nie jest strzelony. Już mi brakuje nerwów do tego szukałem schematów wypowiedzi innych użytkowników ale już nie mam sił. Zauważyłem ponadto, że gdy podepnę kostkę 24 pin ta okrągłą to gdy sprawdzam napięcie na kablu który idzie do n109 to pokazuje 12,1V ale zaraz coś cyknie jakby w pompie i wnętrzu auta i napięcie zanika, a gdy podepnę kostkę 24 pin do wiązki silnika i sprawdzam napięcie do go wgl nie ma. Czy możliwe jest to że gość który sprzedawał mi swapa dał mi skrzynkę przekaźników bezpieczników od benzyny czy Jest różnica między ta skrzynka z diesla a benzyny ? Bardzo proszę o pomoc gdyż już brak powoli zaczynam nie mieć chceci do składania mk2. Błędy które ECU pokazuje to:
00522 - czujnik temperatury płynu chłodzącego (g62)
30-00 - przerwa / zwarcie z plusem
01265 - zawór układu recyrkulacji spalin (n18)
31-10 przerwa / zwarcie z masą - sporadyczny
(N18 nie jest Podłączony )
01262 - zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (n75)
31-10 przerwa / zwarcie z masą - sporadyczny
(N75) również jeszcze nie podłączony
01237 - zawór odcinający paliwo (n109)
31-10 przerwa / zwarcie z masą - sporadyczny
00527 - czujnik temperatury kolektora ssącego (g72)
30-00 przerwa / zwarcie z plusem
( g72 również nie podłączony jeszcze)
00626 - lampka sygnalizacyjna świec żarowych (k29)
31-10 przerwa / zwarcie z masą - sporadyczny
(Lampka nie jest podłączona gdyż dalej mam założony licznik z benzyny)
00741 - Kontrola pedału hamulca
27-00 niezrozumiały sygnał
Gdy podaje plusa z aku na n109 silnik pali od strzała, proszę o wyrozumiałość i fachowe opinie, podmienialem n109 kostkę stacyjki i nic mi to nie dało. Czujnik g72 nie jest podłączony gdyż będę przerabiał ECU na zewnętrzny map sensor pod turbo Gtb1756vk


GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: [Mk2] swap 1.3 pb —> 1.9 tdi afn

Post autor: malolat » czw sty 10, 2019 08:40

http://www.haywood-sullivan.com/vanagon ... _LONG4.pdf

z tego widac ze 109 jest sterowany z komputera (pin42 i wchodzi do skrzynki g1/7 (czarno filetowy) - daj tam mase i zobacz czy bedziesz mial prad na g1/10 - wyjscie z przekaznika i czy odpali



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości