Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: piotrekgal » ndz paź 21, 2018 13:41

czesc, jak w temacie, w ktorych silnikach znajduje sie ta turbina? wiem, ze w starych citroenach, i czy na pewno jest to to oznaczenie, wiem, ze niektorzy montowali je do 1z, ja zamierzam zrobic dokladnie to samo, a szukajac w internecie nie moge znalezc konkretnego modelu, bo roznie operuja ludzie nazewnictwem.



Awatar użytkownika
wronek1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 788
Rejestracja: wt lut 24, 2009 20:25
Lokalizacja: Żary

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: wronek1 » ndz paź 21, 2018 16:40

chodzi Ci o gt1549s ? kiedys wykreciłem w tym w 1z 167koni bez dymu na pompie z sdi i wtryskach 216.


Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » pn paź 22, 2018 09:16

Miałem GT1549s i miałem 180KM+ turbo fajne dmuchało 1.55 Bara. Turbo godne polecenia jeśli nie chce przechodzić się na zmienną geometrie . W miarę elastyczne.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: piotrekgal » wt paź 23, 2018 14:10

ototo wlasnie chcialem uslyszec, dzieki! bede mial awx kolektor, wtryski tez planuje 216, i to turbo, duzo jest rzezby nad nim aby zamontowac do 1z?
krucho tylko z tym sprzetem na allegro widze, pod tym oznaczeniem jest masa, ale od renowek, i to widze, ze calkiem nowych raczej



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » wt paź 23, 2018 16:27

Turbo robi np Filip z forum Audi80 :) Gotową do założenia. Ale na pompie od 1z to lipa będzie minimum od afn albo zrobiona hybryda 11 :)



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: piotrekgal » wt paź 23, 2018 16:48

A pompy od 1z i od afn, to sa chyba obie 10tki ? I chyba tez podlac potrafi, wiec moze takiej lipy nie bedzie



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: piotrekgal » wt paź 23, 2018 22:29

a w ogole, do takiego setupu, to moze starcza wtryski 210 ? czy za male ?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » śr paź 24, 2018 12:46

Małe



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » śr paź 24, 2018 12:46

Pompa AFN ma wyższą fale dużo wyższą



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: VW_seller » pt lut 22, 2019 17:22

KLICHO pisze:
śr paź 24, 2018 12:46
Pompa AFN ma wyższą fale dużo wyższą
co ty piszesz za glupoty. dużo wyższa napewno nie. delikatnie wyższa może tak ale to jest nic bo chodzi poprostu o twardsze sprężyny u siebie tak mam w 1z i na serii pompie 1z plus fala 1z plus sprężyny z afn(to samo to z sdi mk4 alh asv ahf)
plus chip i przelot. jest taki but bez dymu że trakcje gubi nawet na 2 biegu. jak ślisko na 3 biegu można się jeszcze zdziwić opony 195 seria są na 3 zakręty. min 225 bo inaczej się jeździć nie da. szkoda że quatroo to nie ma


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: VW_seller » pt lut 22, 2019 17:23

a i turbo mam serię t15. to na tamtej by byl już pocisk x3


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » sob lut 23, 2019 09:01

Porownywales kiedys fale od 1z a afn dlugosc springow itp ;) Wow odkryles ze pompy afn/asv itp sa takie same dokladnie w srodku jak w sdi ;) W gt1549s jak bys chcial wiedziec kolo kompresji jest takie samo jak w arl/bpx turbawce :) Bo widze ze wiedzy tyle co nic. a co daje wyzsza fala hmmm hmmm ? A dlaczego na de143 sa lepsze wyniki w takich samych warunkach niz np na fali od 1z ? Springami tego nie zniwelujesz ;)



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Turbina na WG, citroen xantia, t15, pytanie

Post autor: KLICHO » sob lut 23, 2019 09:05

Obrazek no ktora fala jest ktora ;) i sam sobie odpowiedz. A nie pitol glupot.Obrazek

I dla twojej wiadomosci nie ma twardszych czy mniej twardszych spignow sa z tego samego materialu tylko jedne dluzsze a drugie krotsze. Powiedziec czemu ? Bo sa przystosowane do fali dluzsza fala ma krotkie springi krotka ma dluzsze. Ps. Zloz sobie pompe na springach 1z i fali de 143 zakrec motorem do powyzej 4500 i zobaczysz fajne zjawisko i dzwiek ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości