Witam.
Mam pewien problem a raczej dylemat. Chcę zrobić SWAP w moim Vento 1.8 aam na 1.9 TDI asz lub arl i teraz tak...
Mam do kupienia golfa MK4 z 1.9 asz Anglik za 3000 ale muszę po niego jechac laweta 300km w jedną stronę.. a dziś się dowiedziałem że 30km ode mnie jest do sprzedania kompletny SWAP arl za takie same pieniądze i jeszcze na aucie. Czy opłaca się go brać czy lepiej po całego asz ?
Bo do swap'a będę potrzebował tylko to co pod maską czy coś ze środka jeszcze ?
Pozdrawiam i proszę o doradztwo.
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
Tu masz wątek,co prawda do mk2,ale może coś ci rozjaśni http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p7032301" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
Bierz ARL.
ARL ma IC usytuowany centralnie,czyli a'la FMIC. Dodatkowo ma grubszy wałek w suszarce.
Jak ma się trafić kibel,to i tak nie wiesz który to będzie
ARL ma IC usytuowany centralnie,czyli a'la FMIC. Dodatkowo ma grubszy wałek w suszarce.
Jak ma się trafić kibel,to i tak nie wiesz który to będzie
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
Wiem że arl lepszy tylko boję się że zaraz czegoś mi będzie brakowało do swap'a nie do końca wiem co mi będzie potrzebne z pierdół
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
Przecież napisałeś:Boogey pisze: boję się że zaraz czegoś mi będzie brakowało do swap'a nie do końca wiem co mi będzie potrzebne z pierdół
Skoro jest jeszcze w aucie,to wykręcisz sobie,to co będzie Ci potrzebne. Jak coś,to pisz tutaj pytania o szczegóły,a podpowiem Ci,co będzie potrzebne,a co nie.Boogey pisze:dowiedziałem że 30km ode mnie jest do sprzedania kompletny SWAP arl za takie same pieniądze i jeszcze na aucie
Popatrz,jak u mnie wszystko fajnie siadło. U ciebie będzie jeszcze łatwiej
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz
silnik,cała instalacja z komputerem, turbina koniecznie z kawałkiem wydechu, skrzynia w zależności czy jest 6b czy 5b, jak 6b to albo nie kupuj razem z silnikiem, albo kup po dobrej cenie i potem sprzedaj bo jest za dużo roboty żeby ot tak wsadzić 6b.
Jak masz skrzynie 5b najlepiej taką od mk4 bo wybierak nie jest wyrobiony jak w przypadku 99% mk3 to kupujesz kompletne półosie od TDI mk3, koniecznie flansze od skrzyni z tdi z mk3,, bo w mk3 i w mk4 mają inne średnice i Całą dźwignie z linkami pod skrzynię. Całość wieszasz na łapach takich jak miałeś stary silnik, jedynie poduszki przydadzą sie od TDI, koszt nowych prawie oryginalnych to 300 zł więc nie dużo, a używane i tak nie będą lepsze.
Kwestia hamulcy - teraz masz najmniejsze niewentylowane więc pomyśl o zmianie bo dwa hamowania i tarcze fioletowe.
Jak masz skrzynie 5b najlepiej taką od mk4 bo wybierak nie jest wyrobiony jak w przypadku 99% mk3 to kupujesz kompletne półosie od TDI mk3, koniecznie flansze od skrzyni z tdi z mk3,, bo w mk3 i w mk4 mają inne średnice i Całą dźwignie z linkami pod skrzynię. Całość wieszasz na łapach takich jak miałeś stary silnik, jedynie poduszki przydadzą sie od TDI, koszt nowych prawie oryginalnych to 300 zł więc nie dużo, a używane i tak nie będą lepsze.
Kwestia hamulcy - teraz masz najmniejsze niewentylowane więc pomyśl o zmianie bo dwa hamowania i tarcze fioletowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości