Jakie przeszkody w montazu łap, mocować mogę napotkać montująć silnik starszej generacji (AFN, 1Z, AHU itp) do Golfa 4 ?? Chcialbym przerzucic calosc wraz ze skrzynia.
Może łapy pasują ??
Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
To nie ma sensu bo jeszcze wiązkę byś musiał sterownik itp itp. To już nie lepiej kupić blok taki co był w G4 ?
Re: Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
Sek w tym, ze nie chce nic kupować. Mam całego golfa 3 ze sprawnym silnikiem i kaste Golfa 4....
Wiec wiazka i silnik to żaden problem, najważniejsze dla mnie to mocowanie silnika i skrzyni.
Czy sanki z golfa 3 dałoby sie upchac do mk4??
Na sankach sa tylne mocowania jak dobrze myślę??
Wiec wiazka i silnik to żaden problem, najważniejsze dla mnie to mocowanie silnika i skrzyni.
Czy sanki z golfa 3 dałoby sie upchac do mk4??
Na sankach sa tylne mocowania jak dobrze myślę??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
Napewno bedziesz miał inne łapy półośki itp itp ... Jak dla mnie kombinacje nie warte pracy
Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
Mam całego golfa 3 na przerzut, wiec może cały przód przypasuje łącznie z poloskami, zwrotnicami i piastami??
Różnica w rozstawie kol jest 3,5 cm...
Różnica w rozstawie kol jest 3,5 cm...
Swap 1.9TDi AFN do Golf MK4 - jak jest z mocowaniami?
w mk4 zwrotnice są inne niż w mk3 , inne amortyzatory itd ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości