TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Siema.
Mam golfa tdi axr. Auto jeździ całkiem okej ale jednak brakuje czasami mocy i chciałoby się coś więcej.
Stan auta ma się tak:
- bipy bliskie zera na 3 na wtryskach i na jednym około 10-15.
- korekcje na wtryskach idealne.
- pobór oleju na poziomie 1 litra na 15 tysięcy.
No i wszystko byłoby prawie okej gdyby nie przebieg wynoszący 300 tysięcy km . Jest na 90% prawdziwy ale wiadomo całkowitej pewności nie ma.
Co sądzicie? Czy silnik wytrzyma chipa przy tym przebiegu? Co na to. Sprzęgło bo raczej stawiam wariant że nie było wymieniane od bardzo dawna ewentualnie nigdy
Pozdrawiam
P. S jeśli ktoś ma ochotę mi pomóc to z przyjemnością wrzucę jakieś logi
P. S 2 auto nie ma kata. Siedzi puszka ale jest pusta w srodku.
Mam golfa tdi axr. Auto jeździ całkiem okej ale jednak brakuje czasami mocy i chciałoby się coś więcej.
Stan auta ma się tak:
- bipy bliskie zera na 3 na wtryskach i na jednym około 10-15.
- korekcje na wtryskach idealne.
- pobór oleju na poziomie 1 litra na 15 tysięcy.
No i wszystko byłoby prawie okej gdyby nie przebieg wynoszący 300 tysięcy km . Jest na 90% prawdziwy ale wiadomo całkowitej pewności nie ma.
Co sądzicie? Czy silnik wytrzyma chipa przy tym przebiegu? Co na to. Sprzęgło bo raczej stawiam wariant że nie było wymieniane od bardzo dawna ewentualnie nigdy
Pozdrawiam
P. S jeśli ktoś ma ochotę mi pomóc to z przyjemnością wrzucę jakieś logi
P. S 2 auto nie ma kata. Siedzi puszka ale jest pusta w srodku.
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Ale odkiedy przebieg 300 tys to duzo? Poza tym wez sobie zerknij w ogloszenia ile maja przelotu golfy 5 i passaty b6 bo ja kilka robilem swiezo po sprowadzeniu i kazdy mial albo 270 tys albo 320 tys minimum na szafie. Ty wierzysz ze taki golfik 4 ma 200 do 300 tys km? Chyba ze mojego wojka golfik 4 ajm ma na dzien dzisiejszy 230 tys ale po rok zrobione 2600 kilometrow.
Jak juz zejdziesz na ziemie to powiedz mi co ma do tuningu przebieg 500 tys bo ja nie pojmuje.
Jak juz zejdziesz na ziemie to powiedz mi co ma do tuningu przebieg 500 tys bo ja nie pojmuje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Nie wiem co ma do przebiegu. Silnik jest już w jakiś tam sposób wyekspolatowany i pewne materiały mogą się łatwiej poddać. Tak sobie myślę i moje pytanie ma na celu potwierdzenie czy mam rację czy nie.
Co do przebiegu: o autach jako takie pojęcie mam i naprawdę nie musisz używać tekstów typu zejdź na ziemię auto ma serwis do 2013 roku w Niemczech do przebiegu 150 tysięcy. To akurat jest fakt niepodwazalny.
Następnie w Polsce u poprzedniego właściciela zrobiło w 3 lata 125 tysięcy i teraz w moich rękach 22 tysiące w ciągu roku. Także nie jest to przebieg wzięty z kosmosu
Co do przebiegu: o autach jako takie pojęcie mam i naprawdę nie musisz używać tekstów typu zejdź na ziemię auto ma serwis do 2013 roku w Niemczech do przebiegu 150 tysięcy. To akurat jest fakt niepodwazalny.
Następnie w Polsce u poprzedniego właściciela zrobiło w 3 lata 125 tysięcy i teraz w moich rękach 22 tysiące w ciągu roku. Także nie jest to przebieg wzięty z kosmosu
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Bo czy polaczkowi czy niemcowi to tak ciezko kupic kabelek i wyedytowac przebieg. Jacy ci niemcy to sa slabi leniwi a ci polacy to same cwaniaki tylko oni kreca szafy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Ok rozumiem że widziałeś moje auto i lepiej ode mnie je znasz także nie ma co gadać. Temat do kosza
No chyba że ktoś ma do powiedzenia coś sensownego zamiast uświadamianie mnie o nie wiadomo czym.
P. S rozumiem że jeśli mam książkę serwisowa do 2013 roku i do każdego właściwie przeglądu jest faktura to z wybitym na niej vinem to to wszystko jest podrobione sfałszowane a ja jestem głupi że w to wierzę tak?
No chyba że ktoś ma do powiedzenia coś sensownego zamiast uświadamianie mnie o nie wiadomo czym.
P. S rozumiem że jeśli mam książkę serwisowa do 2013 roku i do każdego właściwie przeglądu jest faktura to z wybitym na niej vinem to to wszystko jest podrobione sfałszowane a ja jestem głupi że w to wierzę tak?
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Wszystko da sie zmalowac i zrobic super ladna ksiazke z wpisami. Nie takie auta widywalem. Unas w aso seata byla kiedys altea na gwarancji jeszcze i miala 700 tys km nastukane. Kuzyn mial alhambre tdi auy miala moze ze 8 latek jak kuzyn w niej mial 800 tys stukniete z czego sam zrobil okolo 500 tys. Coz jak olej wymienialismy w niej raz w miesiacu bo rocznie bywalo po 110-130 tys km robione. Duzo? W sumie nie bo w miesiacu ganial do Szwecji Wlach po 2-3 razy i tu na miejscu wkolo komina i masz juz 12 tys km. Wypad do Wloch trwajacy dwa dni to juz ze 2000-2500 km. Czy panewki na wale robia sie ciensze czy jak ze panikujesz? Rozbierz sobie silnik na czesci i pomierz to ci wyjdzie nominal bo umnie zero progu na cylindrach bylo przy 240 tys km. Auta sie takie modzi na 300 koni i nie ma to znaczenia czy jest 200 tys km czy 400 tys.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
jezeli auto jest sprawne (co wyjdzie podczas diagnostyki) , ma wymieniane filtry i oleje co 10000 km to nie widze przeszkod aby podniesc moc w rozsadnym zakresie ....cezarg1410 pisze:Siema.
Mam golfa tdi axr. Auto jeździ całkiem okej ale jednak brakuje czasami mocy i chciałoby się coś więcej.
Stan auta ma się tak:
- bipy bliskie zera na 3 na wtryskach i na jednym około 10-15.
- korekcje na wtryskach idealne.
- pobór oleju na poziomie 1 litra na 15 tysięcy.
No i wszystko byłoby prawie okej gdyby nie przebieg wynoszący 300 tysięcy km . Jest na 90% prawdziwy ale wiadomo całkowitej pewności nie ma.
Co sądzicie? Czy silnik wytrzyma chipa przy tym przebiegu? Co na to. Sprzęgło bo raczej stawiam wariant że nie było wymieniane od bardzo dawna ewentualnie nigdy
Pozdrawiam
P. S jeśli ktoś ma ochotę mi pomóc to z przyjemnością wrzucę jakieś logi
P. S 2 auto nie ma kata. Siedzi puszka ale jest pusta w srodku.
sporo auto robie gdzie przebiegi sięgaja 300-400 kkm , i są to zarówno auta kilkuletnie jak i kilkunastoletnie ...
jak coś , zapraszam do siebie (do Otwocka masz niedaleko)
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
To mit z tymi przelotami. Sporo paskow b6 naprawialem i tam nigdy nie ma mniej jak 300 na szafie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Żaden przebieg nie dyskwalifikuje pojazdu. Należy sprawdzić stan silnika, osprzętu i podjąć decyzję co do poprawy osiągów. Robiłem wiele aut z przebiegiem grubo ponad 300 tys. km (a czasem właściciele sami nie mieli pewności, czy przebieg jest oryginalny ).
Trafiają się też samochody, które mają przelotu mniej niż 100 tys. a do tuningu się nie nadają...
Trafiają się też samochody, które mają przelotu mniej niż 100 tys. a do tuningu się nie nadają...
chiptuning / ecotuning - osobowe, ciężarowe, ciągniki rolnicze, łodzie
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Dzięki za konstruktywne odpowiedzi
Jak w ogóle z trwałością osprzętu w tych AXRach? Najbardziej martwię się o sprzęgło: ile Nm jest w stanie przenieść tak żeby bezawaryjnie pracowało?
Jak w ogóle z trwałością osprzętu w tych AXRach? Najbardziej martwię się o sprzęgło: ile Nm jest w stanie przenieść tak żeby bezawaryjnie pracowało?
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
To temat nijaki z tym sprzeglem. Dwumas siada nawet na serii jak ktos lubi chic srednio sobie poganiac autkiem. Zeby bylo dobrze to sie zaklada jednomas i gania wtedy niepatrzac. A tak to podciagniesz moc i bedziesz troche poganial to dlugo nie wytrzyma niezaleznie czy nedzie 170 koni czy 190 koni.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Bez problemu da się wygenerować moment na poziomie 300-320Nm i bezawaryjnie jeździć. Bardzo ważną kwestią jest natomiast przebieg momentu i przede wszystkim styla jazdy kierowcy. Jak będzie miał dowalone z dołu i kierowcę, który mało redukuje a często dociska do dna, to dwumas skończy się szybciej.cezarg1410 pisze:Dzięki za konstruktywne odpowiedzi
Jak w ogóle z trwałością osprzętu w tych AXRach? Najbardziej martwię się o sprzęgło: ile Nm jest w stanie przenieść tak żeby bezawaryjnie pracowało?
chiptuning / ecotuning - osobowe, ciężarowe, ciągniki rolnicze, łodzie
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
DPF / EGR / DTC / AdBlue / Lambda off
diagnostyka / hamownia MAHA 4x4
http://www.rshauto.com" onclick="window.open(this.href);return false;
TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Ja to widze tak: nie po to robi sie tuning by potem sie ciosac i oszczedzac podzespoly. Przejsc na jednomas i temat zamknac raz na zawsze.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011 16:55
- Lokalizacja: Warszawa
Re: TDI AXR chip przy dużym przebiegu.
Ogólnie jestem typem który lubi mieć sporo pod nogą jak jedzie w trasie, ale na pewno w mieście spod świateł nie mielę kołami. Do tego nawet fabrycznie staram się deptać raczej dopiero ok 2k rpm.
Ok to temat jest jasny.
Podejrzewam, że w ciągu najbliższego miesiąca sprawa się rozwiąże: wtedy dam znać co wyszło
EDIT:
jeszcze jedno... jestem raczej przywiązany do dwumasy i kultury pracy tego sprzęgła. Mam tam skrzynię 5B i jak dwumas się wysypie to raczej będę chciał zostać z dwumasem. Jest opcja na jakiś mocniejszy?
Ok to temat jest jasny.
Podejrzewam, że w ciągu najbliższego miesiąca sprawa się rozwiąże: wtedy dam znać co wyszło
EDIT:
jeszcze jedno... jestem raczej przywiązany do dwumasy i kultury pracy tego sprzęgła. Mam tam skrzynię 5B i jak dwumas się wysypie to raczej będę chciał zostać z dwumasem. Jest opcja na jakiś mocniejszy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości