GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Cześć wszystkim
Altea 2.0tdi BKD, GTB1756vk, FMIC + remap
Mam pewien problem, wymieniłem Turbo na nowe GTB1756vk ( uzywka przerobiona ) bo stare padło. soft jest napisany pod GTB1756vk i wszystko sie zgadza.
Niezaleznie od ustawienia zderzaka geo czy długości sztangi, miedzy 2300-3000obr ECU zbija cisnienie. Turbo wstaje ładnie ( wiadomo zaleznie od ustawienia zderzaka geometrii )
załączam logi + wykres.
LOG 11 i wykres
gruszka cisnienie trzyma z tego co patrzyłem. z 20 logow zrobiłem przy różnych ustawieniach sztangi i zderzaka i dołek zawsze jest, tylko zmienia sie minimalnie zakres obrotów gdzie dolek w booscie wystepuje. Pytanie czy problem jest do ogarniecia korektą softu, czy może mechaniczny problem? z góry dzięki za sugestie.
PS. na starym turbo też sie tak działo.
PS2. Przepływka wyłaczona softem - stała wartość 550mg coś tam
Altea 2.0tdi BKD, GTB1756vk, FMIC + remap
Mam pewien problem, wymieniłem Turbo na nowe GTB1756vk ( uzywka przerobiona ) bo stare padło. soft jest napisany pod GTB1756vk i wszystko sie zgadza.
Niezaleznie od ustawienia zderzaka geo czy długości sztangi, miedzy 2300-3000obr ECU zbija cisnienie. Turbo wstaje ładnie ( wiadomo zaleznie od ustawienia zderzaka geometrii )
załączam logi + wykres.
LOG 11 i wykres
gruszka cisnienie trzyma z tego co patrzyłem. z 20 logow zrobiłem przy różnych ustawieniach sztangi i zderzaka i dołek zawsze jest, tylko zmienia sie minimalnie zakres obrotów gdzie dolek w booscie wystepuje. Pytanie czy problem jest do ogarniecia korektą softu, czy może mechaniczny problem? z góry dzięki za sugestie.
PS. na starym turbo też sie tak działo.
PS2. Przepływka wyłaczona softem - stała wartość 550mg coś tam
Ostatnio zmieniony czw cze 22, 2017 16:08 przez dlugii, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
A vacum jest szczelne i daje dobre podcisnienie ? N75 sprawdzany ?
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Tutaj n75 jest zintegrowane ( tzw zawór elektromagnetyczny ) swoją drogą mam wrazenie że lekkie luzy są w tym panelu ( zdjecie załączone ) gdzie podcisnienia wchodzą do zaworu elektromagnetycznego.KLICHO pisze:A vacum jest szczelne i daje dobre podcisnienie ? N75 sprawdzany ?
Pompa Vacum jest ok z tego co mierzyłem - vakum przed sama gruszką turbo na jałowym jest -0.73b. Problem taki ,że turbo wstaje dobrze, wydaje mi sie ze gdyby był problem z podcisnieniami to cały czas było by za niskie podcisnienie i grucha turbo by nie zaciągała wystarczajaco co wiąże sie z tym że turbo by wstawało słabo. Tak sie jeszcze zastanawiałem nad akumulatorem podcisnienia ( ta czarna kula ) moze tam jest jakas nieszczelność? Patrzać na wypełnienie n75 duty cycle. Wygląda że ECU zbija Cisnienie bo nagle od 2300obr n75 duty cycle rosnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Problem raczej do ugrania softowo.
Kto robil soft?
Kto robil soft?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Mapa n75 do zrobienia bo widać że to ECU zbija ciśnienie...
Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Dzieki za odpowiedź speedi93, tak też własnie mi sie wydawało bo turbo wstaje super.speedi93 pisze:Mapa n75 do zrobienia bo widać że to ECU zbija ciśnienie...
Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Soft 3 lata temu w CTR za poprzedniego własciciela był robionywesol pisze:Problem raczej do ugrania softowo.
Kto robil soft?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Witam, nowe turbo sam przerabiałeś, czy ktoś to dla Ciebie robił ?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Sam przerabialem Tomku. Na wzor starego. Niestety ustawiac gruche i zderzak musialem od nowa. Bo jakis durny mechanik mi stare rozregulowal jak byla robiona glowica i sciagane turbo. Dluga historia generalnietomek08 pisze:Witam, nowe turbo sam przerabiałeś, czy ktoś to dla Ciebie robił ?
Pozdrawiam.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Serio wstaje? Ta turbina nie wstaje , ledwie 1.5b przy 2200 , to jest kiepsienko, stare GT20V szybciej wstaja. Napewno mapa N-ki do zrobienia , a i z tego co widze trzeba jeszcze skrocic sztange.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Zapewne po ogarnieciu mapy wyjdzie by sztange nawet dosc znacznie skrocic. Mysle ze nawet ze 3 obroty wyjda jak nic. Tak zeby wysterowanie wyszlo ze 60 % lekko a nawet pod 70%.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Wesol, to jest edc16. Tutaj masz wysterowanie n75 w "odwrotną" stronę. Jeśli poprzednia turbina dobrze się sprawowała, a obecna jest identyczna, to obstawiam źle przerobioną turbinę. Na chwilę obecną skróć sztangę o skok.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
No tak jakos zawsze nie moge sie do tego przyzwyczaic. Tez mam tak odwrotnie w touranie. Dzieki za zwrocenie uwagi.
Ciekawe czy skrocil ramie to od zmiennej geo i o ile?
Ciekawe czy skrocil ramie to od zmiennej geo i o ile?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów
Witam, panowie mam zamiar przerobić GTB2056 i chciałbym podpytać o ile musiałbym skrócić ramię to od zmiennej geometrii co na nim założona jest grucha, grucha będzie seryjna z GT1749va np ?
dlugii, odezwę się na PW.
Pozdrawiam.
dlugii, odezwę się na PW.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości