GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dlugii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn lip 29, 2013 18:11

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: dlugii » czw cze 22, 2017 13:19

Cześć wszystkim

Altea 2.0tdi BKD, GTB1756vk, FMIC + remap
Mam pewien problem, wymieniłem Turbo na nowe GTB1756vk ( uzywka przerobiona ) bo stare padło. soft jest napisany pod GTB1756vk i wszystko sie zgadza.
Niezaleznie od ustawienia zderzaka geo czy długości sztangi, miedzy 2300-3000obr ECU zbija cisnienie. Turbo wstaje ładnie ( wiadomo zaleznie od ustawienia zderzaka geometrii )
załączam logi + wykres.

LOG 11 i wykres

gruszka cisnienie trzyma z tego co patrzyłem. z 20 logow zrobiłem przy różnych ustawieniach sztangi i zderzaka i dołek zawsze jest, tylko zmienia sie minimalnie zakres obrotów gdzie dolek w booscie wystepuje. Pytanie czy problem jest do ogarniecia korektą softu, czy może mechaniczny problem? z góry dzięki za sugestie.

PS. na starym turbo też sie tak działo.
PS2. Przepływka wyłaczona softem - stała wartość 550mg coś tam ;)
Ostatnio zmieniony czw cze 22, 2017 16:08 przez dlugii, łącznie zmieniany 1 raz.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: KLICHO » czw cze 22, 2017 14:08

A vacum jest szczelne i daje dobre podcisnienie ? N75 sprawdzany ?



dlugii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn lip 29, 2013 18:11

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: dlugii » czw cze 22, 2017 14:37

KLICHO pisze:A vacum jest szczelne i daje dobre podcisnienie ? N75 sprawdzany ?
Tutaj n75 jest zintegrowane ( tzw zawór elektromagnetyczny ) swoją drogą mam wrazenie że lekkie luzy są w tym panelu ( zdjecie załączone ) gdzie podcisnienia wchodzą do zaworu elektromagnetycznego.
Pompa Vacum jest ok z tego co mierzyłem - vakum przed sama gruszką turbo na jałowym jest -0.73b. Problem taki ,że turbo wstaje dobrze, wydaje mi sie ze gdyby był problem z podcisnieniami to cały czas było by za niskie podcisnienie i grucha turbo by nie zaciągała wystarczajaco co wiąże sie z tym że turbo by wstawało słabo. Tak sie jeszcze zastanawiałem nad akumulatorem podcisnienia ( ta czarna kula ) moze tam jest jakas nieszczelność? Patrzać na wypełnienie n75 duty cycle. Wygląda że ECU zbija Cisnienie bo nagle od 2300obr n75 duty cycle rosnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: wesol » czw cze 22, 2017 17:43

Problem raczej do ugrania softowo.
Kto robil soft?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: speedi93 » pt cze 23, 2017 07:48

Mapa n75 do zrobienia bo widać że to ECU zbija ciśnienie...

Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

dlugii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn lip 29, 2013 18:11

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: dlugii » pt cze 23, 2017 10:12

speedi93 pisze:Mapa n75 do zrobienia bo widać że to ECU zbija ciśnienie...

Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
Dzieki za odpowiedź speedi93, tak też własnie mi sie wydawało :) bo turbo wstaje super.



dlugii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn lip 29, 2013 18:11

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: dlugii » pt cze 23, 2017 10:13

wesol pisze:Problem raczej do ugrania softowo.
Kto robil soft?
Soft 3 lata temu w CTR za poprzedniego własciciela był robiony



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: tomek08 » pt cze 23, 2017 22:28

Witam, nowe turbo sam przerabiałeś, czy ktoś to dla Ciebie robił ?
Pozdrawiam.


Tomek

dlugii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn lip 29, 2013 18:11

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: dlugii » sob cze 24, 2017 01:20

tomek08 pisze:Witam, nowe turbo sam przerabiałeś, czy ktoś to dla Ciebie robił ?
Pozdrawiam.
Sam przerabialem Tomku. Na wzor starego. Niestety ustawiac gruche i zderzak musialem od nowa. Bo jakis durny mechanik mi stare rozregulowal jak byla robiona glowica i sciagane turbo. Dluga historia generalnie



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: spawacz » sob cze 24, 2017 16:19

Serio wstaje? Ta turbina nie wstaje , ledwie 1.5b przy 2200 , to jest kiepsienko, stare GT20V szybciej wstaja. Napewno mapa N-ki do zrobienia , a i z tego co widze trzeba jeszcze skrocic sztange.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: wesol » sob cze 24, 2017 20:57

Zapewne po ogarnieciu mapy wyjdzie by sztange nawet dosc znacznie skrocic. Mysle ze nawet ze 3 obroty wyjda jak nic. Tak zeby wysterowanie wyszlo ze 60 % lekko a nawet pod 70%.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: DaroS » ndz cze 25, 2017 10:52

Wesol, to jest edc16. Tutaj masz wysterowanie n75 w "odwrotną" stronę. Jeśli poprzednia turbina dobrze się sprawowała, a obecna jest identyczna, to obstawiam źle przerobioną turbinę. Na chwilę obecną skróć sztangę o skok.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: wesol » ndz cze 25, 2017 20:56

No tak jakos zawsze nie moge sie do tego przyzwyczaic. Tez mam tak odwrotnie w touranie. Dzieki za zwrocenie uwagi.
Ciekawe czy skrocil ramie to od zmiennej geo i o ile?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

GTB1756vk - zbija boost miedzy 2300-3000obrotów

Post autor: tomek08 » czw cze 29, 2017 23:09

Witam, panowie mam zamiar przerobić GTB2056 i chciałbym podpytać o ile musiałbym skrócić ramię to od zmiennej geometrii co na nim założona jest grucha, grucha będzie seryjna z GT1749va np ?

dlugii, odezwę się na PW.

Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości