Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Witam mam taki problem. W tamte wakacje kolo sierpnia kupilem nowka sprzeglo vr6 z Sachs. Na dodatek dalem do obicia kevlarem na skoczylasa. Zamach wyrownany. Nawet nowy jest uszczelniacz walu bo stsry ciekl to okolica ladnie wyczyszczona uszczelniacz walu zamach skrecony momentem na nowe sruby z aso tak samo docisk nowe sruby z aso skrecone na moment. A sprzeglo i tak slizga sie przy 3 4 przy okolo 2600 +. Co moze byc powodem? Dodam ze slychac chrobotanie jak sie w polowie wcisnie sprzeglo cisza. Lozysko tez nowe oporowe.
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Zamach wyrównany ale tylko powierzchnia tarczy sprzęgłowej. Powierzchnia na której sędzia docisk jest teraz nieco wyżej i jest za mała siła na docisku. Musisz wybić kołki ustalające docisk i splanować koło na obwodzie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
O kurcze to znowu skrzynia w dół a chciałem tego uniknąć ...
- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Dokładnie jak pisze Andrzej ktoś spiepszyl zamach...
Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego UMIDIGI Z przy użyciu Tapatalka
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Miałem zamach odchudzony i "lekko liźnięty" w miejscu styku z tarczą... nie mogłem dojść do tego dlaczego sprzęgło bierze na samym dole... Zmieniłem zamach na serie i przy montażu zmierzyłem miejsce gdzie tarcza sprzęgła pracuje... no niestety... toczenie tego miejsca nie jest najlepszym rozwiązaniem.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Witam, na samym dole, czy na samej górze ?marcinas1983 pisze:Miałem zamach odchudzony i "lekko liźnięty" w miejscu styku z tarczą... nie mogłem dojść do tego dlaczego sprzęgło bierze na samym dole...
Pozdrawiam.
Tomek
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
tomek08, na samym dole... teraz bierze w połowie a tylko koło zamachowe było zmienione.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Zapytałem, bo tak z doświadczenia wiem, że jeśli sprzęgło bierze np. u samej góry to się już kończy, jak u samego dołu, to w sumie może być racja, że coś nie halo. Jeśli bierze tak z 3-4cm od dołu, to wtedy było by ok ?
Pytam, bo sam mam takie koło zamachowe zamontowane, było zabielone, obrócony wieniec i wyważone. Właśnie u mnie bierze tak z3-4cm od dołu. Musze jeszcze sprawdzić ile brakuje do połowy, a może to jest połowa ?
Dzięki za odpowiedź marcinas1983.
Pozdrawiam.
Pytam, bo sam mam takie koło zamachowe zamontowane, było zabielone, obrócony wieniec i wyważone. Właśnie u mnie bierze tak z3-4cm od dołu. Musze jeszcze sprawdzić ile brakuje do połowy, a może to jest połowa ?
Dzięki za odpowiedź marcinas1983.
Pozdrawiam.
Tomek
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
u mnie po zamontowaniu niemal nowego sztywnego zamachu i nowego kompletu sprzęgła pedał brał przy samej podłodze. Po kilkunastu wyjazdach do miasta zaczęło łapać na 1/3 wysokości i tak już zostało.
Analogiczna sytuacja wystąpiła w Golfie V po założeniu nowego kompletu sprzęgła z dwumasą.
Analogiczna sytuacja wystąpiła w Golfie V po założeniu nowego kompletu sprzęgła z dwumasą.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Wiele osób o tym nie myśli,ale później myślą co jest nie tak,bo się ślizga.AndrzejP4 pisze: Powierzchnia na której sędzia docisk jest teraz nieco wyżej i jest za mała siła na docisku.
Ja miałem kilka przypadków,ale to zazwyczaj mk4,A3 8L i im pochodne,że pompka sprzęgłowa siadała. Psuła się tak,że sprzęgło normalnie dało się wcisnąć i niby wszystko oki,ale był problem po puszczeniu pedału. Płyn nie mógł się przez nią cofnąć do zbiorniczka i podpierał wysprzęglik,przez co sprzęgło się ślizgało.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
KLICHO,
Witam.
W temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=608869" onclick="window.open(this.href);return false; pisałes o slizgajacym sie sprzegle.
Powiedz prosze czy rozwiazałes ten problem???
Ja mam tak samo tylko ja dawałem sztywne do tego zakładu co Ty i juz nie daje rady.
Po zmianie z dwumasy audi (a4 b5 1,9tdi vp) dałem uzywke docisk i tarcze z 1z (oczywiscie obiłem to na przyszłosc kewlarem)z audi 80 i wsio było ok puki nie wpadła 11.
Na starym docisku puszczało ok 100 obr wiec mysle ze sprezyna w starym docisku nie daje rady wiec kupiłem nowy docisk i zapakowalem go ale było jeszcze gorzej,nawet po 8 tys nie dotarlo sie,czasem łapało czasem nie ogolnie w momencie pełnego doładowania czyli ok 2100 obr slizgało sie oz do konca tj ponad 4 tys.
Nic mysle ze cos jest nie tak wiec zakupilem drugie sztywne,nówke sprzegło i posłalem na skoczylasa.
Dalej jest to samo no moze ciut lepiej ale nie powinno tak byc ze nawet czasem na 3 biegu poslizg jest duzy.
Nawet wgralem słabsza wersje i dalej jest poslizg.
Obecnie moze jest 165km370 nm niestety nie schamuje bo jest poslizg.
Kolega dał skoczylasowi do roboty to samo i ma takie auto jak ja i nie ma problemów nic a nic,tylko jemu skoczylas wyrównał całe sztywne a u mnie tylko na powierzni styku z tarcza,w sumie na tym starym nie mam tam nawet 0,5mm uskoku a poslizg był.
Znalazłem Twoj post i mam nadzieje ze juz uporałes sie z tym problemem.
Z góry dzieki pzdr
Witam.
W temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=608869" onclick="window.open(this.href);return false; pisałes o slizgajacym sie sprzegle.
Powiedz prosze czy rozwiazałes ten problem???
Ja mam tak samo tylko ja dawałem sztywne do tego zakładu co Ty i juz nie daje rady.
Po zmianie z dwumasy audi (a4 b5 1,9tdi vp) dałem uzywke docisk i tarcze z 1z (oczywiscie obiłem to na przyszłosc kewlarem)z audi 80 i wsio było ok puki nie wpadła 11.
Na starym docisku puszczało ok 100 obr wiec mysle ze sprezyna w starym docisku nie daje rady wiec kupiłem nowy docisk i zapakowalem go ale było jeszcze gorzej,nawet po 8 tys nie dotarlo sie,czasem łapało czasem nie ogolnie w momencie pełnego doładowania czyli ok 2100 obr slizgało sie oz do konca tj ponad 4 tys.
Nic mysle ze cos jest nie tak wiec zakupilem drugie sztywne,nówke sprzegło i posłalem na skoczylasa.
Dalej jest to samo no moze ciut lepiej ale nie powinno tak byc ze nawet czasem na 3 biegu poslizg jest duzy.
Nawet wgralem słabsza wersje i dalej jest poslizg.
Obecnie moze jest 165km370 nm niestety nie schamuje bo jest poslizg.
Kolega dał skoczylasowi do roboty to samo i ma takie auto jak ja i nie ma problemów nic a nic,tylko jemu skoczylas wyrównał całe sztywne a u mnie tylko na powierzni styku z tarcza,w sumie na tym starym nie mam tam nawet 0,5mm uskoku a poslizg był.
Znalazłem Twoj post i mam nadzieje ze juz uporałes sie z tym problemem.
Z góry dzieki pzdr
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Nie upralem ale domyslam sie ze wina tez byla linia pompka sprzegla czy wysprzeglik
Notorycznie slizgajace sie sprzeglo vr6
Spoko dzieki za szybka odp.
Ja chyba wgram najmocniejsza wersje programu odkrece wysprzeglik i bez sprzegla zrobie 20km w trasie zeby miec pewnosc i nie zwalac skrzyni po raz kolejny.
Powiedz jeszcze czy sprzeglo puszcza od danego momentu obrotowego i slizga sie az do konca skali tak jak na lodzie????
Michal mam jeszcze pytanko do Ciebie.
Tzn co jest jak uskok w sztywnym jest mimimalny albo w ogole go nie ma czy wtedy nalezy tez zabielic reszte kola??
Powiedz prosze tez jak doszedles do tego ze to pompka??
Ori kosztuje ok 200zl i nie bardzo chcialbym wydawac tej kasy w bloto.
Dzieki
Ja chyba wgram najmocniejsza wersje programu odkrece wysprzeglik i bez sprzegla zrobie 20km w trasie zeby miec pewnosc i nie zwalac skrzyni po raz kolejny.
Powiedz jeszcze czy sprzeglo puszcza od danego momentu obrotowego i slizga sie az do konca skali tak jak na lodzie????
Michal mam jeszcze pytanko do Ciebie.
Tzn co jest jak uskok w sztywnym jest mimimalny albo w ogole go nie ma czy wtedy nalezy tez zabielic reszte kola??
Powiedz prosze tez jak doszedles do tego ze to pompka??
Ori kosztuje ok 200zl i nie bardzo chcialbym wydawac tej kasy w bloto.
Dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości