Moc ALH

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawak87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: czw lip 16, 2015 22:32

Moc ALH

Post autor: spawak87 » pt cze 10, 2016 11:39

Witam mam kilka pytań .
Wiem ze tematy były ale chciałbym prosić o jakieś wykresy z hamowni , wrażenia itp .
Jak jest moc po :
1.Komp alh +216
2.Komp asv w alh +216

I jeśli chciałbym przełożyć końcówki wtrysków z 185 na 216 , mogę to zrobić sam czy trzeba ustawiać znowu ciśnienie na wtryskach ?

Z góry dziękuję
Pozdrawiam forumowiczów .



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Moc ALH

Post autor: KLICHO » pt cze 10, 2016 17:17

Nie ma roznicy z czego komp moze byc twoj. Wtryski 216 i soft. Tyle w temacie. A wtryski daje sie miejsca gdzie sie tym zajmuja. Samemu to mozna jeszcze pogorszyc. To trzeba na specjalistycznych maszynach robic. A nie w garazu juz.


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
vw fann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sie 12, 2010 13:19
Lokalizacja: TKI

Moc ALH

Post autor: vw fann » sob cze 25, 2016 14:24

Witam. nie wiem czy w dobrym dziale ale chciałem zaciągnąć porady. Mam leona 1.9 tdi alh z 2002r z podniesioną moco na 150km , turbo od 130 wtryski 216 i program.
Auto juz tak kupiłem więc pisze co mi sprzedawca powiedział. Problem polega na tym ze gdy wciskam gaz do oporu to przy obrotach okolo 1800 silnik sie zamula, kopci głosno pracuje i dymi na czarno, gdy odpuszcze gaz przechodzi.Przy delikatniejszym dodawaniu gaz i powyzej 2000 obr problem nie występuje. elektromechanik wgrywal mi juz 3 soft i raz gorzej raz lepiej. N75 podmieniałem z innego samochodu i to samo , kąt wtrysku ponoć idealny . Według osoby od której kupiłem samochod zaczeło sie tak dziać po wymianie gruszki od turbiny ale ją tez mechanik sprawdzał i mówi ze jest ok. Prosze o pomoc



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Moc ALH

Post autor: KLICHO » sob cze 25, 2016 17:08

Mozesz miec zapieczona geometrie turbiny. Niepotrzebnie bylo frzebane w sofcie prxez mechanika. Gruszka tez moze byc zle skrecona.


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
vw fann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sie 12, 2010 13:19
Lokalizacja: TKI

Moc ALH

Post autor: vw fann » ndz cze 26, 2016 21:30

Softa robił spec który ponoć pracował w dynosofcie.



Awatar użytkownika
vw fann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sie 12, 2010 13:19
Lokalizacja: TKI

Moc ALH

Post autor: vw fann » pn cze 27, 2016 22:23

dzis sprawdzałem geometrie i chodzi gładko , gruszka tez działa gładko



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Re: Moc ALH

Post autor: zgredd » wt cze 28, 2016 01:07

Możliwe że wiesza wtedy szklanki pojawią się dym, jak turbo wstanie auto ciągnie, może ktoś wyłączył przepłwykę i nie jest dobrany idealny stosunek paliwa do powietrza. Można różne teorie wymyślać. Porządna diagnostyka i modyfikacja oprogramowanie da 100% efekt zadowolenia, jak przy delikatnym wciśnięciu wszystko jest ok to wystarczy ściągnąć trochę paliwa w sofcie. Spytaj się co wgrywał ile było mg i z jakim napięciem ponieważ na większych wtryskach wszystko inaczej działa. :grin:



Awatar użytkownika
vw fann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sie 12, 2010 13:19
Lokalizacja: TKI

Moc ALH

Post autor: vw fann » wt cze 28, 2016 22:19

Na live data pokazało ze daje za mało powietrza przy obrotach około 1800- 2000 względem żadanego . Ostatni soft był ze zmniejszoną dawką paliwa i było jeszcze gorzej. dzisiaj odpiołem kostke od n75 i nie zawieszał sie ale był słabszy. Przepływke tez podmieniałem z ibizy 110km i to samo. A duzym problemem jest to ze co dzień żona dojezdza nim do pracy i nie moge go do nikogo zaprowadzić na dłuzszy czas. Jezeli ktoś ma namiary na dobrego majstra z okolic kielc to był bym wdzięczny


problem prawdopodobnie rozwiązany .Zamieniłem kostki od zaworków N18 i N75 miejscami i auto działa ale po "sprincie" do 170km/h odcina moc i trzeba ponownie odpalic. Butowałem do 140 i nic sie nie dzieje. Czy jazda z zamienionymi kostkami od tych zaworków nie spowoduje czegoś złego dla silnika ?
TZN zamieniłem je miejscami , podciśnienia są podpiete tak jak byc powinny czyli turbo do n75 ale do n75 jest podpięta kostka od n18 a do n18 kostka od n75



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 668
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45

Moc ALH

Post autor: KLICHO » śr cze 29, 2016 15:05

Ale i tak wpada w tryb awaryjny. Co jak co dla pewności wolał bym ściagnać i przeczyścić geometrie i N75 powinien być w miejscu N75


Diagnostyka 1.9 TDI 2.5 TDI 2.7 TDI 3.0 TDI 4.2 TDI . Podnoszenie mocy w silnikach TDI każdego rodzaju. Wszystko na terenie Kielc lub okolic.

W sprawie diagnostyki lub programu pisać na PW

Awatar użytkownika
vw fann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw sie 12, 2010 13:19
Lokalizacja: TKI

Moc ALH

Post autor: vw fann » śr cze 29, 2016 18:09

Według mnie nie ma co grzebac przy geometri bo działa naprawde bez najmniejszych oporów od początku do końca. Najwazniejsze pytanie to czy przy tak podpiętym n75 nie stanie sie nic silnikowi ani turbinie. A tak nawiasem to jakie powino być napięcie na kostce od n 75? bo mi pokazuje około 7v a na kostce od n18 12.8v tak jak na akumulatorze.
I jeszcze jedno pytanie. Czy obie kostki są na jednej wiązce kabli bo u mnie obie mają kable czerwony z czarnym paskiem i zółty z czarnym paskiem



Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Moc ALH

Post autor: piter007i » pt lip 01, 2016 21:29

Witaj
Seria na samych 216 bosch 117.4km @ 267.4 nm
Po programie 134.5 @ 300
Moc podana na kołach, hamownia rototest, więc jest to ok 80% mocy silnika


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Moc ALH

Post autor: flatron1984 » pt lip 01, 2016 21:51

Cosik mało jak na 216 :bajer:


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9200
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Moc ALH

Post autor: wesol » pt lip 01, 2016 21:58

liczac ze straty na kolach to okolo 22-25 koni to moc silnika bedzie gdzies w okolicy 155-160 koni. Na seryjnej turbinie to troszke chyba przesadzony wynik. Ciekawe jakie doaldowanie ustawione przy tej mocy?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ttosiekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 28, 2016 17:43

Re: Moc ALH

Post autor: ttosiekk » pt lip 01, 2016 23:46

ALH + 216 -> 128,1KM/290Nm, po programie 148,4KM/324,3Nm



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości