Golf 2 silnik ARL
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf 2 silnik ARL
monopolowy, co racja to racja turbo i tak bym pewnie chciał wymienić
fmica hmm no posiadam w sumie w swoim golfie już takiego http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html" onclick="window.open(this.href);return false; hehe
220km hmm myślę, że na początek jak najbardziej starczy, wiadomo potem będzie chciało się więcej.
A reszta co sądzi? ASZ czy ARL? zbytnio różnicy nie ma jest tańszy prawie o połowę ^^
fmica hmm no posiadam w sumie w swoim golfie już takiego http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html" onclick="window.open(this.href);return false; hehe
220km hmm myślę, że na początek jak najbardziej starczy, wiadomo potem będzie chciało się więcej.
A reszta co sądzi? ASZ czy ARL? zbytnio różnicy nie ma jest tańszy prawie o połowę ^^
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Golf 2 silnik ARL
Jaki jest sens kupowac arl do golfa 2 gdzie podstawowa roznica to turbo i fmic? Turbo z arl i tak nie wsadzisz do golfa 2, fmic trzeba rzezbic, a slupek jest taki sam. Jedynie mozesz miec pecha i trafic slabsze pompki od AL, ale na szczescie zadko sie trafialy w asz. Glownie miales AL i ich zamienniki czyli to samo co w arl.PiterMK95 pisze:A reszta co sądzi? ASZ czy ARL? zbytnio różnicy nie ma jest tańszy prawie o połowę ^^
Golf 2 silnik ARL
A czemu nie wsadze turbo?
I chyba się przekonam do tego asz
I chyba się przekonam do tego asz
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Re: Golf 2 silnik ARL
Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lapePiterMK95 pisze:A czemu nie wsadze turbo?
I chyba się przekonam do tego asz
Golf 2 silnik ARL
A z asz nie będzie problemów?
I bym dał 5 biegowa skrzynie żeby mniej przerabiać a nawet nic hehe
I bym dał 5 biegowa skrzynie żeby mniej przerabiać a nawet nic hehe
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Golf 2 silnik ARL
Co do ASZ - jak dobrze trafisz to powinien wypluć 250KM na AL + GTB22 (podobno u mnie takie "dobre" szpryce siedzą, mój wywalił 230KM na GTB17)
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16
Re: Golf 2 silnik ARL
Witam jestem podczas swapa ASZ + skrzynia 6 drw do mk2.Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lape
Sanki z Golf III 1.9 , przednia belka z B4 1.9 (poduszka w belce) przez to silnik jest tak jak sie nalezy.
Ogolnie silnik juz wisi jedynym problemem jest tylna lapa ktora wadzi o turboleum , ktore chcialbym na poczatku wykorzystac.
Wiem ze takich swapow jest kilka lub nascie , wiec jesli ktos ma jakas podpowiedz to bardzo prosze jak sobie z tym poradzic.
Czy turbo z kolektorem z AWX ktore jest przykrecane a co za tym idzie jest pod innym katem bedzie pasowac ??
w pryzszlosci i tak bedzie tam GTB2260 ale jak juz pisalem na poczatek musze tam wsadzic ori ASZ.
Pozdrawaim
Re: Golf 2 silnik ARL
Najtansza i najprostrsza alternatywa bedzie turbo z awx/avf. Pasuje idealnie.plbartek89 pisze:Witam jestem podczas swapa ASZ + skrzynia 6 drw do mk2.Jezeli zamontujesz go na ori lapach z golfa 2 diesla to niestety turbo wadzi i lape
Sanki z Golf III 1.9 , przednia belka z B4 1.9 (poduszka w belce) przez to silnik jest tak jak sie nalezy.
Ogolnie silnik juz wisi jedynym problemem jest tylna lapa ktora wadzi o turboleum , ktore chcialbym na poczatku wykorzystac.
Wiem ze takich swapow jest kilka lub nascie , wiec jesli ktos ma jakas podpowiedz to bardzo prosze jak sobie z tym poradzic.
Czy turbo z kolektorem z AWX ktore jest przykrecane a co za tym idzie jest pod innym katem bedzie pasowac ??
w pryzszlosci i tak bedzie tam GTB2260 ale jak juz pisalem na poczatek musze tam wsadzic ori ASZ.
Pozdrawaim
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16
Golf 2 silnik ARL
panowie, a powiecie mi czy jak wsadzę ASZ to wiadomo muszę zrobić zawieszenie i tu pytanko lepiej z golfa 3 czy z 4 ? myślałem żeby wsadzić ze 4 ale czy więcej roboty?
jak np. z tylną belką? też bym musiał wywalić z golfa 2 i wsadzić z 4? czy to podejdzie wgl? lub co ew przerobić muszę?
bo moja seryjna belka trochę ma tej rdzy i bym ją za niedługo wymieniał i tak se myślę ze odrazu bym może wsadził jakąś którą będzie dobra do swapa na asz i odrazu może bym kupił z tarczami? np. z 2 gti? albo ze 3/4?
jak np. z tylną belką? też bym musiał wywalić z golfa 2 i wsadzić z 4? czy to podejdzie wgl? lub co ew przerobić muszę?
bo moja seryjna belka trochę ma tej rdzy i bym ją za niedługo wymieniał i tak se myślę ze odrazu bym może wsadził jakąś którą będzie dobra do swapa na asz i odrazu może bym kupił z tarczami? np. z 2 gti? albo ze 3/4?
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pn gru 19, 2011 12:16
Re: Golf 2 silnik ARL
Golf 4 inna historia (tak samo jak a3 8l) i tym podobne .. wybij sobie z głowy.Tylna belka g3 ze stabilizatorem... przod takze cale sanki mozesz zalozyc z g3
Jak chcesz mocniejsze hamulce to przednie giry + zwrotnice z vr6 lub GTI 5x100.
Jak chcesz mocniejsze hamulce to przednie giry + zwrotnice z vr6 lub GTI 5x100.
Golf 2 silnik ARL
Panowie nie zakładając nowego tematu napisz tu.
Padła mi półoś prawa w moim mk2, pękła heh
I takie pytanko jeżeli zrobię swapa na 1.9 asz to czy polosie muszę zmieniać czy mogę zostać seryjne?
Bo jak zmienić to od razu wsadze lepsze a jak mogą zostać to wkładam seryjne.
Pozdrawiam
Padła mi półoś prawa w moim mk2, pękła heh
I takie pytanko jeżeli zrobię swapa na 1.9 asz to czy polosie muszę zmieniać czy mogę zostać seryjne?
Bo jak zmienić to od razu wsadze lepsze a jak mogą zostać to wkładam seryjne.
Pozdrawiam
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Golf 2 silnik ARL
Co ma swap do skrzyni? Jak zostawisz skrzynie z mk2 to nie musisz nic zmieniać. Półosie zostają seryjne. Tylko wiesz że sprzęgło od mk2 nie przeniesie momentu ASZ ? Musisz obić kewlarem i wzmocnić docisk.PiterMK95 pisze:Panowie nie zakładając nowego tematu napisz tu.
Padła mi półoś prawa w moim mk2, pękła heh
I takie pytanko jeżeli zrobię swapa na 1.9 asz to czy polosie muszę zmieniać czy mogę zostać seryjne?
Bo jak zmienić to od razu wsadze lepsze a jak mogą zostać to wkładam seryjne.
Pozdrawiam
Golf 2 silnik ARL
Tzn nie zostawial bym skrzyni z mk2 tylko wsadził jakąś lepszą ale też 5biegowa by nie przerabiać właśnie polosi.
Czyli w takim razie przegubów poloski nie będzie trzeba zmieniać? Hehe
Czyli w takim razie przegubów poloski nie będzie trzeba zmieniać? Hehe
Lepiej samemu naprawić niż oddać w cudze ręce
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Wczoraj minęło, jutro niepewne, tylko dziś jest pewne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości