Dylemat VP czy PD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dylemat VP czy PD
Witam wszystkich forumowiczów. Jako że mój 1z jest na wykończeniu, a nie chce wydawać kasy w jego reanimacje chciałbym wrzucić swapa. Zależy mi na bezawaryjnej jezdzie i mocy ok. 180-200hp. I tu pytanie wrzucać i modować afn którego to maks potencjał czy może pd asz lub arl. Tylko w przypadku pd nie przekonują mnie pompki i dwumas, za przemawia możliwość montażu skrzyni 6. Proszę pisać tu swoje przemyślenia, spostrzeżenia etc. Pozdrawiam
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dylemat VP czy PD
Max potencjał AFN 200hp? Chyba razy 2 Za i przeciw jednego i drugiego jest sporo. Pytanie czy wiesz z jakimi kosztami się wiąże taki swap i moce?
Dylemat VP czy PD
Zdaje sobie sprawy ile to kabony. Ale doposażając afn-a w dobrą suszare minimum 230 pompe 11 sprzęgło vr6 czy coś i mapa to podobne koszta jak wsadzenie arl-a gdzie trzeba zająć się podpięciem tego wszystkiego. Mówisz że max potencjał razy dwa? Tego seryjny dół nie dźwignie. Chyba że dół pd a góra od asv, to można by się pokusić o konkretne kręcenie.
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Dylemat VP czy PD
Mam 1Z dół i zrobiłem 242KM 527Nm
PD są ok jak kupisz naprawde zdrowy egzemplarz , inaczej pompki do regeneracji, oby gniazda w głowicy nie były wyrąbane itp itd
VP jak i PD mają swoje plusy i minusy .
PD są ok jak kupisz naprawde zdrowy egzemplarz , inaczej pompki do regeneracji, oby gniazda w głowicy nie były wyrąbane itp itd
VP jak i PD mają swoje plusy i minusy .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
Dylemat VP czy PD
Wiem że oba mają swoje plusy i minusy. chrzaniu i to wszystko na seryjnym dole? Ile na tym przejechałeś już? Ja celuje wstępnie w te 180-200 ale wiadomo, że w miare jedzenia apetyt rośnie. Potem będzie trzeba i tak robić swapa albo budować własny silnik na asv... Potrzebuje czegoś trwałego
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Wydaje mi się że najrozsądniej będzie Ci kupić arl' a zdrowego. Po ok 3tys chodzą takie silniki na swap. Dołożysz do jego jakieś 800zł na chip i masz pod 190km. Ewentualnie asz ale cena zakupu taka sama a wiadomo że moc mniejsza
Jakbyś kupił afn to po samym chipie zrobisz 140km. A każdą jedną modyfikacje zaczynaj liczyć od tysiąca.
PD'ka też poradzisz na ori łapach i skrzyni takiej jak masz, sprzęgło z vr6 i jazda.
napisano ołówkiem Z1
Jakbyś kupił afn to po samym chipie zrobisz 140km. A każdą jedną modyfikacje zaczynaj liczyć od tysiąca.
PD'ka też poradzisz na ori łapach i skrzyni takiej jak masz, sprzęgło z vr6 i jazda.
napisano ołówkiem Z1
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Mialem różne moce zaczynałem od 110+ chip, później 160, 190 , na tym przejezdzilem ~~60tys km. Obecnie mam 240KM i silnik służy juz tylko do 1/4mili i żyje .Feroce pisze:Wiem że oba mają swoje plusy i minusy. chrzaniu i to wszystko na seryjnym dole? Ile na tym przejechałeś już? Ja celuje wstępnie w te 180-200 ale wiadomo, że w miare jedzenia apetyt rośnie. Potem będzie trzeba i tak robić swapa albo budować własny silnik na asv... Potrzebuje czegoś trwałego
Jesli znajdziesz sprzedawce , który odpali ci silnik w aucie posprawdzasz sobie wszuystko i dopiero wtedy Ci wymontuje to jak najbardziej PDka bierz
PD zniesie więcej
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
240km na 1/4 mili masz?:-)ale na typowe zawody czy tylko dla frajdy?
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeni też mam 240km w tdi w mk3
napisano ołówkiem Z1
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeni też mam 240km w tdi w mk3
napisano ołówkiem Z1
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
Tak powiedzmy , że typowo waga auta beze mnie to bylo 770kg. Best et 13.0 przy temp zewn +5-6* .matisim pisze:240km na 1/4 mili masz?:-)ale na typowe zawody czy tylko dla frajdy?
ja jak pojechałem oglądać te zawody i zobaczyłem jakie moce mają w tdikach to pomyślałem zaraz, że mojego można schować w kieszeni też mam 240km w tdi w mk3
napisano ołówkiem Z1
Frajda i zabawa to dla mnie priorytet. Teraz włożyłem ten silnik do Polo 86C ale umieszczony centralnie za fotelami - napędzany tylną oś i dociskamy tylną oś.
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Dylemat VP czy PD
No to całkiem inna bajka moje mk3 beze mnie waży prawie 1300kg więc dużo więcej
napisano ołówkiem Z1
napisano ołówkiem Z1
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości