ARL - przekroczyć 200KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » śr lut 24, 2016 18:37

BEdziesz zadowolony wstaje taka suszara tak jak ta z ARLa. BArdzo przyjemnie sie jezdzi a czuc ze potencjal dmuchniecia jest i taka suszara pracuje na lajcie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Kicak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 29, 2015 09:45

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: Kicak » ndz lut 28, 2016 17:48

Wszystko wszystkim , nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ? sam mam asz i po softach na 170+ zaczyna się uślizgiwać



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » ndz lut 28, 2016 22:07

Jeśli chodzi o mnie to ja mam w obu autach jednomasy valeo i na hamowni widziałem prawie 500 niutonow i się nie uslizgiwalo. Golfa zaraz po sofcie agresywnym na dobre 170 koni jeszcze na dwumasie tez nic się nie slizgalo. Zmieniłem na JM bo taki kaprys miała żona żeby nie było problemów w przyszłości. Mam więc taki zdrowy dwumas w garażu. Zero drgań.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » pn lut 29, 2016 00:15

Kicak pisze:nie martwisz się o skrzynię chodzi mi tutaj konkretnie o dwumas , sprzęgło itp . ?
Nie napisałem że mam cały komplet BTB, ale chłopaki z EDC mówią że mimo wszystko i tak koniecznie dać tarczę do obicia kevlerem.
A o to wynik modyfikacji:

Obrazek



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » pn lut 29, 2016 07:37

lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. Nie jest to nic trodnego i samemu mozna to wykonac bo jak zlecisz to komus to sa to koszta nieco wieksze. Sama tarcza za wiele nie daje a jak przyjdzie ochota na jeszcze wiecej to moze byc nadla lipa. Najlepiej zmienic na jednomas bo uciagnie duzo wiecej jak dwumas pewnie i taki BTB.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: krzysiek1606 » pn lut 29, 2016 21:59

wesol pisze:lepiej zmodzic docisk na podwojnej sprezynie. B.
a gdzie wtedy jest przyjemnosc z jazdy podczas wciskania sprzegla :bajer:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » wt mar 01, 2016 00:34

I jeszcze pomiar z hamowni stacjonarnej:

Obrazek



wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » śr mar 02, 2016 12:39

krzysiek1606, ten przewód olejowy to dało by radę dokupić jakiś konkretniejszy, żeby był w jednym kawałku? Czy tutaj raczej nic się już nie wymyśli?
Może ori w ASO? Nawet jakby miał kosztować 100zł, czy więcej. Albo jeśli nie da się dokupić to może wykonać taki z jednego kawałka rurki? Nie żebym się czepiał, ale trochę przeszkadzają mi takie rzeczy :/

Obrazek



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » śr mar 02, 2016 22:31

Tylko opaskę zmień z tej dupnej na taką skrecana śruba na przestrzal. Te ślimakowe są do luftu. Taka orientuje jest bardziej zawodna nie wiem co wymyslasz i po co. Chcesz mieć super ładnie to auto z muzeum musisz kupić i nic nie dotykać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » pn mar 14, 2016 11:39

Panowie, sprzęgło mam niedawno wymienione na BTB. Do tej pory wszystko było dobrze. Wczoraj zmieniłem koła z zimowych na letnie ze stali 185 na alu 205, dzisiaj pojeździłem trochę i sprzęgło się ślizga praktycznie na każdym biegu. Czy wielkość koła i szerokość opony może mieć wpływ na ślizganie się sprzęgła??
Ostatnio zmieniony pn mar 14, 2016 11:56 przez wron, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » pn mar 14, 2016 11:53

Jakie wkładał to btb Sachs czy luk.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » pn mar 14, 2016 11:56

sachs



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wesol » pn mar 14, 2016 12:05

Do tych 228 to lepszy sachs a do 240 to łuk. Choć nie powinien być uslizg. Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

wron
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 641
Rejestracja: pn cze 28, 2010 09:49
Lokalizacja: mazowieckie

ARL - przekroczyć 200KM

Post autor: wron » pn mar 14, 2016 12:11

wesol pisze:Ile zrobiłeś km na tym i jaki masz niyton i moc
przejechałem zaledwie 400 km. 230KM/485NM (wyżej są wykresy)
Tak jak mówie, do tej pory na zimówkach wszystko było dobrze, zmieniłem koła na letnie i od razu sprzeglo się slizga. dziwne, chyba że te koła to tylko jakiś zbieg okolicznośći



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości