1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Ustawiłeś, ale skąd wiesz czy w położeniu optymalnym ? To przecież trudno stwierdzić. To, że turbo nie zatykało wydechu przy max zamkniętych kierownicach (czyli w pozycji max doładowania) nie oznacza, że było optymalnie ustawione.
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Jak tróno stwierdzic jak wkrecisz za bardzo srubke to bedzie turbo mulowato wstawac ale plynnie a jak za bardzo wykrecisz to bedzie muł i za chwile strzal z wtawania i to widac bedzie patrzac tez w wysterowanie N75. Spokojnie ustawialem u siebie patrzac okiem na kierownice jak sie przymykają ale tak by byla szczelina jeszcze. Wiecej zabawy mialem z regulacja dluosci sztangi bo o ile na seryjnym turbo ustawie dosc szybko tak w big turbo jest ze tak powiem waski zakres regulacji. TO tak jakbys mial np skale o dlugosci 5 cm i w podzialce w calach to jest tylko dwie jednostki a w podzialce centymetrowej masz na tej samej dlugosci juz skale podzielona na 5 podzialek. Czyli wieksza precyzja.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Gruszka podłączona na krótko, log na 4biegu
http://vaglog.pl/log_244361.html
Zaraz po tym log z N75, log na 3 biegu:
http://vaglog.pl/log_244365.html
http://vaglog.pl/log_244361.html
Zaraz po tym log z N75, log na 3 biegu:
http://vaglog.pl/log_244365.html
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
i nadal lipa czyli nie jest wina N75 czy wysterowania jego w mapie. Problem lezy w samym turbo albo w mapie ale stawiam łyskacza ze to wina turbo.
Taki kolega z forum mastersa niejaki Karol tdi tez kiedys do mnei pisal bo wpakowal coprawda do swojego passka B5 turbo GTB2260 czyli juz loche duzą to tez modzil i kombinowal i ta suszara mu osiagala żądane cisnienie dopeiro przy prawei 3000 obr silnika . Tak mozolnie wstawala. co on nie kombinowal, co nie wydziwial i zero efektu. Nauczył mnie jednego triku ze nei trzeba wcale pomijac elektrozaworka N75 jelsi chcemy by turbo pmpowalo caly czas na maxa. RObi sie to szybko i bezbolesnie przez zslepienie wezyka teog co idzie z N75 do filtra powietrza. Czyli ten wezyk tzw ATMO ktore sie lacza tez trojnikami z innych elektrozaworkow w jedno i trafiaja do filtra powietrza silnika. Zaslepiajac ten wezyk jakie by nie mial otwarcie N75 to pompa prozniowa poda max próżnie do gruszki.
Czyli jak pisal darwaz
Taki kolega z forum mastersa niejaki Karol tdi tez kiedys do mnei pisal bo wpakowal coprawda do swojego passka B5 turbo GTB2260 czyli juz loche duzą to tez modzil i kombinowal i ta suszara mu osiagala żądane cisnienie dopeiro przy prawei 3000 obr silnika . Tak mozolnie wstawala. co on nie kombinowal, co nie wydziwial i zero efektu. Nauczył mnie jednego triku ze nei trzeba wcale pomijac elektrozaworka N75 jelsi chcemy by turbo pmpowalo caly czas na maxa. RObi sie to szybko i bezbolesnie przez zslepienie wezyka teog co idzie z N75 do filtra powietrza. Czyli ten wezyk tzw ATMO ktore sie lacza tez trojnikami z innych elektrozaworkow w jedno i trafiaja do filtra powietrza silnika. Zaslepiajac ten wezyk jakie by nie mial otwarcie N75 to pompa prozniowa poda max próżnie do gruszki.
Czyli jak pisal darwaz
Soft raczej nei jest zly znaczy sie nie jest tu winny.darwaz pisze:Ja Ci dam do luftu hehehe.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Panowie, a może wcale nie jest źle? Teraz mi się przypomniało że ktoś wspominał o Stefano189 który miał taki sam zestaw u siebie. Rozmawiałem z nim na początku pisania tego tematu i teraz sprawdziłem, pisał że przy 2000 obrotów ma już 1 bar doładowania. No to w takim razie się zgadza, przy 2000 obrotów jest 1060mbar doładowania (2060 MAP ). To może ta turbina tak ma a ja szukam gwintu w piź...e ? Chyba nie jest tak źle wcale, 1700 obrotów 0,5 bara a 1bar przy 2000, pełne doładowanie 1,5bara od 2400 obrotów.
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Wez nie żartuj nawet. A co to jest turbo z kombajny by tak wstawac miało? Przecie ta suszara wstaje pozadnie w silniki swoim ori 2.0 a to jakas mega roznica jest czy 2.0 czy 1.9. Czy moze system zasilania ma znaczenie?? Teraz sprawdzalem w logach i umnie ASZ wstaje tak z ejuz jest wiecje jak zadane przy obrotach uwaga 1550. Przy tych obrotach mam juz 2164 mBary. Na GTB mam przy 1800 obr 2200 mBar.
Po mojemu to turbo twoej jest majstrowane, regenerowane i dlatego tak wstaje.
Po mojemu to turbo twoej jest majstrowane, regenerowane i dlatego tak wstaje.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Głowica ma ogromne znaczenie, CAHA to 16 zaworowy silnik. Na bank tam lepiej będzie wstawała ta turbina niz w 1z cie . Kurcze, nie mam się do czego odnieść, gdyby ktoś miał taki zestaw i wkleił logi to można twierdzić że coś jest źle.
Tego się nikt nie dowie Skalim twierdzi że nowe, sprzedawca też pewnie a jaka jest prawda.wesol pisze:Po mojemu to turbo twoej jest majstrowane, regenerowane i dlatego tak wstaje.
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Tak ale to nei jest jakies stare kinblowate turbo. Przecie serii GT turbiny nie sa wcale rewelacyjne GTB fajnei wstaja teraz era GTD nadchodzi
To nie jest do przyjecia. Zobacz jak umnie w ASZ tubro lekko szaleje z dołu wiec wlasnie w zwiazku z tym dzis wytargale suszare i ja wyczyscilem na maline
http://vaglog.pl/log_244406.html
To nie jest do przyjecia. Zobacz jak umnie w ASZ tubro lekko szaleje z dołu wiec wlasnie w zwiazku z tym dzis wytargale suszare i ja wyczyscilem na maline
http://vaglog.pl/log_244406.html
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Kontaktuje się jeszcze z kolesiem o podobnym setupie, zobaczymy jego logi... Turbina faktycznie nowa, brak jakichkolwiek oznak regeneracji, chyba że "okazyjna" cena miała coś w sobie...
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Witam, wesol, ma racje co do testu turbiny, u brata w A4b5 z AFN, można zrobić test, a u kolesia z w mk3 z 97roku, już nie. Dodam, że audi jest z 99roku.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
U mnie test zrobić idzie. Sterownik z VW B4 AFN 96-97. Do rozładowania podciśnienia ze zbiorniczka sztanga poniesie się maksymalnie i upuści parę razy.
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
W grupie 011cie w Basic Settings, tak ?
Skoro piszesz, do rozładowania zbiorniczka, to raczej nie Basic Settings.
Skoro piszesz, do rozładowania zbiorniczka, to raczej nie Basic Settings.
Tomek
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Ja też mam sterownik AFN 96 passat b4 i mogę zrobić test z grupy 11 BS, nawet specjalnie dziś jeszcze się upewniłem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości