1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Cześć,
Czy ma ktoś zestaw w swoim aucie 1.9tdi vp + turbo CAHA ? Interesuje mnie jak to turbo u was wstaje. Piszę koledze remap pod zestaw 11mm + 0.216 + CAHA. W tej chwili jest dopiero 0.216 i CAHA. Wstaje to tak jak w logach poniżej.
http://vaglog.pl/log_235506.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ostatni LOG na dole strony z 10 października.
Jeśli ktoś ma taki zestaw to chętnie zobaczyłbym logi dla porównania. Dodam, że CAHA miała po założeniu problemy z zakręceniem się. Była nowa i zapiekła się od leżenia na półce.
Czy ma ktoś zestaw w swoim aucie 1.9tdi vp + turbo CAHA ? Interesuje mnie jak to turbo u was wstaje. Piszę koledze remap pod zestaw 11mm + 0.216 + CAHA. W tej chwili jest dopiero 0.216 i CAHA. Wstaje to tak jak w logach poniżej.
http://vaglog.pl/log_235506.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ostatni LOG na dole strony z 10 października.
Jeśli ktoś ma taki zestaw to chętnie zobaczyłbym logi dla porównania. Dodam, że CAHA miała po założeniu problemy z zakręceniem się. Była nowa i zapiekła się od leżenia na półce.
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
o rzeczywiście słabo. Kolega Stefano189 miał taki zestaw, napisz do niego , może ma logi i Cię poratuje, ale wiem ze u niego to ładnie wstawalo. Swoją drogą może mało paliwa z dołu, na 11 powinno być lepiej.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
http://vaglog.pl/log_235499.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mogę trochę zadymić na dole. Może to kwestia tego zapieczenia wirnika za pierwszym razem?
Mogę trochę zadymić na dole. Może to kwestia tego zapieczenia wirnika za pierwszym razem?
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
w jaki sposób był zapieczony wirnik? Oś się nie kręciła w tulejce?
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Nie powiem na 100% bo nie widziałem auta na oczy nigdy . Podobno po założeniu nie budowała nic boostu, zero, dopiero po jakimś czasie zaczęła się kręcić i działa. To musiałby się dokładnie wypowiedzieć właściciel. Wygląda na to, że nie kręciła się oś w panewce tak jak powiedziałeś.
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Nie no, ale to chyba geometria stała. Podlej trochę więcej z dołu i zobacz co bedzie, a jak nie to właśnie moze warto ją dać do sprawdzenie i regulacji geo.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Podlej ją bardziej i spróbuj nieco przymknąć kierownice z dołu.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Jak na serie soft to wstaje BDB , nie mieszajcie mu w glowie. Podlej i bedzie ok.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Na razie i tak nie będę nic już ruszał bo nie chce mi się 2 razy roboty robić. Zacznę mocniej zmieniać jak właściciel wsadzi 11mm i wtedy zobaczę jak to będzie wstawało i umieszczę jeszcze raz logi.
- dawid13132
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 23:00
- Lokalizacja: Kępa Chot/lbn
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
nie ogarnalem ze to na ori sofcie, sorry.
Mój MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=426225
AFN 246/470 by Prochip
AFN 246/470 by Prochip
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Wracając do tematu. Winna była chyba regulacja sztangi vnt. Nie widziałem auta na oczy więc ciężko było dojść z tym do ładu
Log turbiny na setupie 11mm/0.216mm/CAHA przed regulacją http://vaglog.pl/log_242595.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten sam zestaw po regulacji sztangi na aucie http://vaglog.pl/log_243686.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalsze podciąganie sztangi prowadzi do przeładowania. Teraz wstaje dosyć ładnie, auto nie dymi w pełnym zakresie obrotów więc postaram się podlać więcej na początku i podnieść jeszcze turbinę.
Log turbiny na setupie 11mm/0.216mm/CAHA przed regulacją http://vaglog.pl/log_242595.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ten sam zestaw po regulacji sztangi na aucie http://vaglog.pl/log_243686.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dalsze podciąganie sztangi prowadzi do przeładowania. Teraz wstaje dosyć ładnie, auto nie dymi w pełnym zakresie obrotów więc postaram się podlać więcej na początku i podnieść jeszcze turbinę.
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
bardzo słabo wstaje ta CAHA. Moje marne BRD budzi się sporo wcześniej - przy 1700rpm mam już ponad 2 bar. A przecież CAHA musi wstawać lepiej od BRD.
Zwróć uwagę, że przy 1400-1700rpm masz niecałe 1,5 bar przy względnie mocnym wysterowaniu N75. Ewidentnie coś jest nie tak z turbiną. Musicie ją wyciągnąć i zweryfikować funkcjonowanie wirnika i geometrii.
Zwróć uwagę, że przy 1400-1700rpm masz niecałe 1,5 bar przy względnie mocnym wysterowaniu N75. Ewidentnie coś jest nie tak z turbiną. Musicie ją wyciągnąć i zweryfikować funkcjonowanie wirnika i geometrii.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: 1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Właśnie problem w tym że to jest nowiuteńka ori turbina i od samego początku jak tylko została zamontowana wstawała kiepsko. Podobno była sprawdzana i wszystko jest super. Mi jest ciężko to wszystko sprawdzić na aucie bo go na oczy nie widziałem a stroje na różnych setupach już od kilku miesięcy . Wszystko jest ogólnie super, auta przyspiesza super ale to wstawanie nie daje mi spokoju. Nie jestem w stanie nawet stroić od dołu na dym bo nagrywanie filmów z wydechu i oglądanie a potem korekcje trwałoby rok .AndrzejP4 pisze:bardzo słabo wstaje ta CAHA. Moje marne BRD budzi się sporo wcześniej - przy 1700rpm mam już ponad 2 bar. A przecież CAHA musi wstawać lepiej od BRD.
Zwróć uwagę, że przy 1400-1700rpm masz niecałe 1,5 bar przy względnie mocnym wysterowaniu N75. Ewidentnie coś jest nie tak z turbiną. Musicie ją wyciągnąć i zweryfikować funkcjonowanie wirnika i geometrii.
1.9TDI VP + CAHA . Jak wam wstaje?
Miałem już taki przypadek, że kolega albo zapomniał albo ledwie co zaślepił otwór na sondę EGT w tej turbinie i puszczała sobie gazy spalinowe bokiem a potem zdziwienie, że nie wstaje prawidłowo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości