Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » sob cze 13, 2009 22:33

Właśnie skończyłem zakładać IC więc pierwsza fota autka jest jaka jest ;D
Obrazek Obrazek



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » sob cze 13, 2009 23:16

orientuje sę ktoś czy MIGiem pospawam ICka czy tylko TIG wchodzi w grę?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 13, 2009 23:40

powinieneś dać radę jeśli masz odpowiedni drut i gaz :) do aluminium ale słyszałem ze sie to nie bardzo opłaca i lepiej oddać to komuś do zrobienia co sie zajmuje spawaniem alu :)



Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » sob cze 13, 2009 23:58

TIG i to też nie każdy!


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz cze 14, 2009 09:41

TIG z funkcja AC, MIGiem tez da rade jak kolega napisal ale jest ciezko.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » ndz cze 14, 2009 11:49

poprubuję MIGiem jak bedzie kicha to tam do fachowca. dzięki koledzy:)



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 14, 2009 12:43

poprubuję MIGiem jak bedzie kicha to tam do fachowca. dzięki koledzy:)
jeślio nie masz specjalnego drutu i w butli argonu zamiast CO2 to możesz sobie odrazu odpuścić
chyba że masz dostęp do TIGa



barbiq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
Lokalizacja: bełchatów
Kontakt:

Post autor: barbiq » ndz cze 14, 2009 14:12

czyli sprawa się wyklarowała :grrr:
trzeba będzie iść z piwkiem do chłopaków na spawalni :chytry:

aha, a lutowanie raczej nie wchodzi w grę?
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 14:14 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 14, 2009 14:37

barbiq pisze:
aha, a lutowanie raczej nie wchodzi w grę?

możesz spróbować ale nie sądzę że da radę



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 14, 2009 16:12

raczej nie wytrzyma choć jak Ci sie chce to próbuj



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » czw cze 18, 2009 21:39

Panowie przy jakiej temp w dolocie można poczuć, że auto "puchnie" ? Mam w swoim AFN 172/350 mam na seryjnym coolerze ok 80 stopni przy pałowaniu, podczas gdy temp powietrza to ok 23 stopnie. Czego mogę się spodziewać po montażu FMIC ? Kolega w AHF 170/390 i intercoolerem z Scenica (ten z 1.9 DCI) ma max 46 stopni w tych samych warunkach. Jaką temperaturę mogę przyjąć za maksymalną bez strat mocy ?

W garażu leży już IC z Megane 2.0 DCI, panowie czy taki oryginalny intercooler jest wydajniejszy od tzw. customowych (np z re5pect) ?



arwam

Post autor: arwam » czw cze 18, 2009 23:04

Passat944, \


generalnie dla osiągów czym mniejsza temperatura w dolocie tym lepiej



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Passat944 » czw cze 18, 2009 23:18

arwam, Tyle to i ja wiem, czekam na konkrety.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt cze 19, 2009 00:01

No ci powiem że ja przy bi-turbo i ICku ze Sprintera nigdy jeszcze nie miałem więcej niż +10*C ponad temp otoczenia, jak chcesz konkretów to policz sobie jaka jest różnica w gęstości powietrza przy twoich 80*C i przy powiedzmy 25*C



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości