Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
TIG z funkcja AC, MIGiem tez da rade jak kolega napisal ale jest ciezko.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
czyli sprawa się wyklarowała
trzeba będzie iść z piwkiem do chłopaków na spawalni
aha, a lutowanie raczej nie wchodzi w grę?
trzeba będzie iść z piwkiem do chłopaków na spawalni
aha, a lutowanie raczej nie wchodzi w grę?
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 14:14 przez barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie przy jakiej temp w dolocie można poczuć, że auto "puchnie" ? Mam w swoim AFN 172/350 mam na seryjnym coolerze ok 80 stopni przy pałowaniu, podczas gdy temp powietrza to ok 23 stopnie. Czego mogę się spodziewać po montażu FMIC ? Kolega w AHF 170/390 i intercoolerem z Scenica (ten z 1.9 DCI) ma max 46 stopni w tych samych warunkach. Jaką temperaturę mogę przyjąć za maksymalną bez strat mocy ?
W garażu leży już IC z Megane 2.0 DCI, panowie czy taki oryginalny intercooler jest wydajniejszy od tzw. customowych (np z re5pect) ?
W garażu leży już IC z Megane 2.0 DCI, panowie czy taki oryginalny intercooler jest wydajniejszy od tzw. customowych (np z re5pect) ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości