
pozniej wrzuce foty jak wyglada to z naciagnietym zderzakiem.
[ Dodano: 28 Sty 2009 12:20 ]
Tak to wyglada ze zderzakiem:

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
jeszcze inny jest wentylator chłodnic cienszy trosze jest arl-owskigrzegorzp pisze:nie radzę wkładać pasa przedniago z ARL do VP.
Dario84 pisze:FMIC z BPX jest po pierwsze drogi, po drugie ciezko dostepny
Małe pytanie - po co tak wysoki FMIC skoro masz zasłoniete 60% FMIC? Opór przepływu będzie mniejszy ale skuteczność chłodzenia cienka...Dario84 pisze:Tak to wyglada ze zderzakiem:
Tego nie neguje, po wzgledem wydajnosci faktycznie jest bdb.jaro4444 pisze:Co nie zmienia faktu, że skuteczny i dobrze wykonany.
Nie liczy sie tylko powierzchnia fmica wystawiona na wiatr ale takze jego pojemnosc, a tu pojemnosc jest uza, co za tym idzie chlodzenie tez bedzie duzo wieksze niz fmic o wysokosci kratki wystawionej na wiatr.jaro4444 pisze:Małe pytanie - po co tak wysoki FMIC skoro masz zasłoniete 60% FMIC? Opór przepływu będzie mniejszy ale skuteczność chłodzenia cienka...
Daro wybacz ale nie zgodze się z Tobą. FMIC ma mieć mały opór przepływy (możliwie dużą powierzchnię efektywnego przepływu w kanałach wewnętrznych - mniejsza jest wóczas prędkosc powietrza i lepsze przekazywanie energii cieplnej poprzez przewodzenie), możliwie dużą powierzchnie wymiennikową (czyli łaczną powierzchnię lamelek z cienkich blaszek i wewnętrznych żeber w kanałach) i powierzchnię wystawioną na opływ, możliwie małą pojemność by zmniejszyć laga. Dlatego doskonałym FMIC jest tez z ARL albo Golfa V, a jeszcze lepszy z Audi S3 czy VW Transportera T5. Są też inne szkołu budowy FMIC - np. taki jak ma najnowsze BMW X5 - gruby, o małym oporze przepływu, ale cały umieszczony w opływającym powietrzu. FMIC, który jest w tym Golfie nie spełnia żadnego z tych kryteriów i uważam, że jest trochę nieprzemyslany i zrobiony na silę.Dario84 pisze:Nie liczy sie tylko powierzchnia fmica wystawiona na wiatr ale takze jego pojemnosc, a tu pojemnosc jest uza, co za tym idzie chlodzenie tez bedzie duzo wieksze niz fmic o wysokosci kratki wystawionej na wiatr.
Jaro wszystko sie zgadza w tym co napisales, IC jest zrobiony z zapasem na przyszlosc bo wlasciciel planuje grube mody ale nie zgodzil sie na wyciecie zderzaka.jaro4444 pisze:Daro wybacz ale nie zgodze się z Tobą. FMIC ma mieć mały opór przepływy (możliwie dużą powierzchnię efektywnego przepływu w kanałach wewnętrznych - mniejsza jest wóczas prędkosc powietrza i lepsze przekazywanie energii cieplnej poprzez przewodzenie), możliwie dużą powierzchnie wymiennikową (czyli łaczną powierzchnię lamelek z cienkich blaszek i wewnętrznych żeber w kanałach) i powierzchnię wystawioną na opływ, możliwie małą pojemność by zmniejszyć laga. Dlatego doskonałym FMIC jest tez z ARL albo Golfa V, a jeszcze lepszy z Audi S3 czy VW Transportera T5. Są też inne szkołu budowy FMIC - np. taki jak ma najnowsze BMW X5 - gruby, o małym oporze przepływu, ale cały umieszczony w opływającym powietrzu. FMIC, który jest w tym Golfie nie spełnia żadnego z tych kryteriów i uważam, że jest trochę nieprzemyslany i zrobiony na silę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 7 gości