Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » ndz lis 23, 2008 13:31

pisalem wyzej ze chce montowac IC z rurami od ARL i ze nie jestem pewien czy wszystko podejdzie teraz mam jeszcze wieksze watpliwosci bo na innym forum znlazlem:

odpuśc sobie IC z ARL bo aby go zamocować musisz mieć:

Pas przedni ARL
Chłodnica wody ARL
Chłodnica klimy ARL jesli masz
IC ARL
Wentylatory ARL
Przewody od wody i klimy ARL


moj silnik to AXR z klima czy podejdzie ten IC czy raczej bede potrzebowal tego wszystkiego co wyzej ?? :/



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » śr lis 26, 2008 18:15

Ponawiam pytanie ,czy ktoś wie jakie wymiary ma IC'ek od ARL'a ?


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lis 27, 2008 09:17



CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » ndz lis 30, 2008 16:04

Tak wygląda IC od megane u mnie:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn gru 01, 2008 13:29

Tak wygląda IC od megane u mnie:
musze przyznac że ten z Megane top najlepsza opcja :) nieźle to wykombinowałem...

pokaz jeszcze jak zrobiłes orurowanie



_Chudy_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Post autor: _Chudy_ » pn gru 01, 2008 16:07

Nie mam zdjęc orurowania bo nie ja zakładałem IC tylko oddałem auto do zaprzyjaźnionego warsztatu. Ogólnie jedno kolanko jest przespawane żeby wyjście było pod katem 90 stopni i rura prowadzona jest wzdłuż zderzaka. Górne rury zostały oryginalne.



Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » pn gru 01, 2008 17:08

Panowie ładnie pięknie, ale powiedzcie mi jakie przyrosty są realne dzieki IC ?? Powiem ze mam AAZ 1.9td 75km co mi da taki IC ?? Nie mam klimy wiec z montarzemnie bedzie problemu. Jeszcze jedno pytanko, jaki IC najlepiej kupic (tanio) bo widze ze co autko to inny ic....

Z góry dzieki za info i pozdro :grin: :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn gru 01, 2008 17:54

Panowie ładnie pięknie, ale powiedzcie mi jakie przyrosty są realne dzieki IC ?? Powiem ze mam AAZ 1.9td 75km co mi da taki IC ?? Nie mam klimy wiec z montarzemnie bedzie problemu. Jeszcze jedno pytanko, jaki IC najlepiej kupic (tanio) bo widze ze co autko to inny ic....

Z góry dzieki za info i pozdro
Po zrobieniu FMICA bez innych podyfikacji jak wiecej paliwa i wiecej powietrza koni nie przybedzie;) No i do seryjnego auta nie ma taki manewr sensu. Jedyne co bedzie wieksze to lag;) :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » wt gru 02, 2008 14:14

niech ktos mi odpowie na moje pytanie wyzje bo kurde nigdzien nie moge znalesc czy to przypasi..



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » śr gru 24, 2008 19:09

_Chudy_ pisze:Nie mam zdjęc orurowania bo nie ja zakładałem IC tylko oddałem auto do zaprzyjaźnionego warsztatu. Ogólnie jedno kolanko jest przespawane żeby wyjście było pod katem 90 stopni i rura prowadzona jest wzdłuż zderzaka. Górne rury zostały oryginalne.
czyli standardowa operacja przy montażu IC od Megane :bigok: ja u siebie w lutym zrobie wkoncu całe orurowanie z VA z minimalna liczba rurek gumowych/silikonowych...



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt gru 30, 2008 20:38

czy myślicie że takie założenie IC

1
Obrazek

jest dużo gorsze od
2


Obrazek


wiem że lepiej żeby powietrze do dolotu szło z dołu (bo zimniejsze) ale czy jakby włożyć taki IC jak w ARL ale do góry nogami (foto 1) to bardzo pogorszy jego sprawność? niewątpliwą zaletą tego rozwiązania byłaby jego mniejsza pojemność bo nie trzeba by ciągnąć tak dużo rur w dół.

ps. foty poglądowe a nie że chce chinola wsadzać
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 20:53 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 8 razy.



Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » wt gru 30, 2008 22:00

Czemu nie chinola?Z tego co widzialem to sporo osob na forum ma chinskie fmici i daja rade :D Lacznie ze mna :P



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt gru 30, 2008 22:08

a coś na temat?
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 22:09 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt gru 30, 2008 23:23

Nie ma to chyba aż takiego znaczenia jak Ci się wydaje, powietrze przemieszcza się w coolerze bardzo szybko i raczej nie zdąży ułożyć się tak jak piszesz (czyli ciepłe na górze, zimne na dole). Powinno się równomiernie rozkładać we wszystkich kanalikach, a najlepiej pewnie jakby te króćce podłączeniowe były tak, że jeden jest na górze a drugi na dole, bo wtedy każda droga przepływu powietrza jest zbliżona i równomiernie wykorzystujemy powierzchnię.
Ale to oczywiście tylko moje zdanie, ekspertem nie jestem :helm:
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 23:27 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości