Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
skoro w saabie ogarnia 185 koni to czemu ma nie ogarniac 150 ? zanim coś napiszesz to sie zorientuj w temacie.
A co do Twojego S4 to jest inny dział żeby sie chwalić swoimi autami jak myślisz że nigdy nie jeździłem 300konnym audi to możesz być w wielkim błędzie
A co do Twojego S4 to jest inny dział żeby sie chwalić swoimi autami jak myślisz że nigdy nie jeździłem 300konnym audi to możesz być w wielkim błędzie
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Po pierwsze saab to benzyna i ma doładowanie coś poniżej 1 bar więc nie porównuj doładowania dodatkowo w 2L benzynie do 1.9 w TDI. Po drugie jak wiadomo IC jednostronny jest do dupy bo powietrze musi przez niego przelecieć zawrócić i pokonać znowu ten sam kawałek drogi żeby wylecieć więc nie dość że dłuższa droga do pokonania to jeszcze przepływ mniejszy bo wysokość na pół. Ten ic ma wymiary rdzenia 540mm 160mm 58m więc nie gadaj głupot że to ma obsłużyć spokojnie 150km na dotatek w Tdi. IC o wymiarach 550x140x65 gdzie przepływ jest z lewej na prawą w wysilonym Tdi do 150KM będzie miał co robić. Zobacz jeszcze że boczki tego coolera są plastikowe i możesz się zdziwić jak podczas upalania w lato pęknie sobie ten boczek na doładowanie grubo ponad 1 bar. Masz może takie odczucia bo IC jest przed zderzakiem i powietrze chłodzi go bardzo dobrze bo nic go nie zasłania.
Poczytaj ten cały dział to dowiesz może się czegoś rozsądnego i zrobisz w końcu porządnie i będziesz zadowolony a nie będziesz się wymądrzał.
Poczytaj ten cały dział to dowiesz może się czegoś rozsądnego i zrobisz w końcu porządnie i będziesz zadowolony a nie będziesz się wymądrzał.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
no tak masz racje ... dorzucę 0.2 bara do tego co jest i cooler zacznie puchnąć a później wybuchną boki bo są plastikowe ...
myśle że z mojej strony to chyba nic wiecej dodawać nie muszę , jest brzydko i nie działa , szkoda roboty
myśle że z mojej strony to chyba nic wiecej dodawać nie muszę , jest brzydko i nie działa , szkoda roboty
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, to może i ja się wtrącę, po co te przepychanki, skoro właściciel jest zadowolony?
Wyjdzie w praniu latem, czy IC daje radę, czy nie, że komuś się nie podoba, trudno, to właściciel ma być zadowolony.
Pozdrawiam.
Wyjdzie w praniu latem, czy IC daje radę, czy nie, że komuś się nie podoba, trudno, to właściciel ma być zadowolony.
Pozdrawiam.
Tomek
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
zorientowany to ja jestem Ty chyba nie bo nie masz pojecia jaki flow może miec trubo benzyna wiec... doczytaj
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
to nie odpowiedni dział na chwalenie sie co kto ma i czym może kogoś przewieś jest tu od groma aut z większa mocą,poza tym w dzisiejszych czasach kupić szybkie auto to nie jest problem bardziej chwali sie tego co tą moc próbuje zrobić i to najlepiej w własnym zakresie pozdrawiamwronek1 pisze:skoro w saabie ogarnia 185 koni to czemu ma nie ogarniac 150 ? zanim coś napiszesz to sie zorientuj w temacie.
A co do Twojego S4 to jest inny dział żeby sie chwalić swoimi autami jak myślisz że nigdy nie jeździłem 300konnym audi to możesz być w wielkim błędzie
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
ale ja nic nie wspominałem o turbo hybrydzie. podwójnym docisku własnej roboty, wydechu przeróbkch pompy paliwowej.
po prostu śmieszy mnie wygląd tego FMIC bo bo zdaje sie ma to wyglądac jak killer, a ani to wydajne ani ładne, ani auto też w moim zdaniu nie zapierdala. od 400 KM zapierdala ale to moje zdanie. tyle z mojej strony.
po prostu śmieszy mnie wygląd tego FMIC bo bo zdaje sie ma to wyglądac jak killer, a ani to wydajne ani ładne, ani auto też w moim zdaniu nie zapierdala. od 400 KM zapierdala ale to moje zdanie. tyle z mojej strony.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam
Jak by ktos był zainteresowany adapter MAF ALU
wiecej pod linkiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=545376" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak by ktos był zainteresowany adapter MAF ALU
wiecej pod linkiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=545376" onclick="window.open(this.href);return false;
Nowe cześci samochodowe ,Warsztat ,Mechanika ,Diagnostyka grupa VAG i inne ,niskie ceny,rabaty , Bielsk Podlaski i okolice
tel 514 283 078 Paweł
http://olx.pl/oferta/vag-auto-serwis-bi ... 6ytV3.html
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Który z intercoolerów Megane 1.5DCI czy BMW e61 3.0D będzie wydajniejszy? Planowane GTB2260, orurowanie będę chciał puścić tak jak idą oryginalne rury czyli powrót w belce wzmacniającej na prawą stronę. Kumpel który prowadzi szrot ma takie na zbyciu oryginalne w bardzo dobrym stanie.
Poniżej ich wymiary - wiem że oba trzeba przerabiać ale na szczęście całe są z amelinium
Poniżej ich wymiary - wiem że oba trzeba przerabiać ale na szczęście całe są z amelinium
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
korfanty,
1. obydwa intercoolery pojemności mają podobne
2. Wziałbym tego, który jest cały alu i nie ma plastikowych boczków ( czyli RENAULT )
3. Jak planujesz wpakować GTB, to jeden i drugi trochę będzie za mały. Ja osobiście mam tego z renówki, i przy sofcie na 170 kuca, będzie chyba na granicy jego wydajności. Nie mówiąc już o tym że GTB to locha, która potrafi przetłoczyć ogromne ilości powietrze i taki FMICzek z reno może być za mało wydajny.
1. obydwa intercoolery pojemności mają podobne
2. Wziałbym tego, który jest cały alu i nie ma plastikowych boczków ( czyli RENAULT )
3. Jak planujesz wpakować GTB, to jeden i drugi trochę będzie za mały. Ja osobiście mam tego z renówki, i przy sofcie na 170 kuca, będzie chyba na granicy jego wydajności. Nie mówiąc już o tym że GTB to locha, która potrafi przetłoczyć ogromne ilości powietrze i taki FMICzek z reno może być za mało wydajny.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Jak już ładujesz GTB czyli będzie co miało dmuchać to lepiej kupić taki i mieć spokój. Zaoszczędzisz trochę pieniędzy na takim od Reni czy Buni ale będziesz później żałować że taki mały przepływ ma http://allegro.pl/intercooler-550x230x6 ... 02430.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/audi-a3-C36336724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Czy kolega moze mi powiedziec jaki jest mniejwiecej promien tych kolan?devilmp pisze:7 kolanek 90° z nierdzewki
Pracuje w firmie gdzie robimy rozne rurociagi, na gietarce CNC, teraz mamy jakis kontrakt z nierdzewki wiec rury jakis by sie moze znalazly... akurat na fi 50 mam segment tyle ze na promien 150 i chyba bedzie za duzy...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Jestem w trakcie kupowania turbo ASZ do mojego AJM'ka, ponieważ obecne nadaje się do czyszczenia. Zastanawiam się dodatkowo nad dorzuceniem FMIC'a. Nie planuje robić bolidu pod 200KM, ponieważ AJM się do tego nie nadaje, ale ponoć na turbo ASZ da się z niego wykrzesać pomiędzy 160-170KM. Seryjny SMIC pewnie nie pozwoli na podejście powyżej 160KM (jeśli się mylę to mnie poprawcie), więc wybór padnie pewnie na standardowy tutaj FMIC 550x140x65mm - wszyscy piszą, że w te moce wystarczy.
Czy jest ktoś w Poznaniu lub okolicach, kto jak kolega trzeci5 może wyspawać rurkę razem z podstawką na czujnik?
Ewentualnie @trzeci5 - widziałem rurkę z ostatnich postów od kolektora do dolnej osłony - bezpiecznie jest to wysyłać kurierem?
Czy jest ktoś w Poznaniu lub okolicach, kto jak kolega trzeci5 może wyspawać rurkę razem z podstawką na czujnik?
Ewentualnie @trzeci5 - widziałem rurkę z ostatnich postów od kolektora do dolnej osłony - bezpiecznie jest to wysyłać kurierem?
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości