Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
siwysdz, znam auto znam ja mam 140, 180 u mnie wejdzie luźno wiec kiedyś moge wsadzić bezproblemu. Kilka stron wcześniej dałem foty jak wygląda u mnie
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Widziałem widziałem, powiedz mi czy da radę cooler jeszcze ciut wyżej czy moje 180 musi kończyć się na dokładce, trochę strach bo gdzieś uderzę dokładką i kibel... ;/
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Ja tak dałem żeby bezproblemu dać potem rury, wyżej jak dasz może Ci przeszkadzac mocowanie do zderzaka. Jedynie że tak pokonbinujesz ze w belce rury puścisz. Niewiem jak tam u Ciebie jest bo masz bene i może byc inaczej i bedziesz mógł dać wyżej.
I teraz pytanie ile średnicy ma ta rura co wchodzi do ICka od strony nadkola?
I teraz pytanie ile średnicy ma ta rura co wchodzi do ICka od strony nadkola?
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
dokładnie u mnie też jest 57mm ta rura od turbo pierwsza i też mam zamiar robić 57mm całość tylko nie wiem czy to nie będzie za dużo
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
No ja chce sie wpiąc w starą rure która idzie od turbo. Tam gdzie sie IC wpinał to ja sie wepne z dolotem tam.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Ja robię od turbo do ic 57mm a od ic do przepustnicy 63. ;p
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Potrzebuje wymiar od wejścia do IC do belki(intercooler 180mm i 230mm) ?? Jak zaznaczone jest na rysunku. Dodatkowo czy w belkę wjedzie rura 57mm jak podetnie się ją pod IC. Bo jak nie wejdzie to będę musiał zasilanie IC zrobić 57mm a odejście 51mm ale czy tak można ??
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Z czego wiem, to mi zalecono zrobić większą średnicę od ic do przepustnicy niz od turbo do ic...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
A orientuje się ktoś czy są gdzieś dostępne takie redukcje metalowe, nypelki 60mm / 40mm ?? zeby można na nich było zacisnąc wąż opaską zaciskową. ?!
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Czy w zimę na dużym IC macie problemy z nagrzaniem silnika do temp. roboczej 90*C?
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
A co ma intercooler do temperatury silnika? Intercooler chłodzi Ci powietrze w układzie dolotowym...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Jeśli wskazanie z przepływki pokazuje ciągle wartość 550 mg/skok do tych 2400 RPM to nie ma się co dziwić, że turbo późno wstaje. Stałe wskazanie 550 mg/skok wskazuje, że sterownik silnika ma zadaną stałą wartość zastępczą - dzieje się tak wtedy jeśli sterownik silnika nie "widzi" rzeczywistych wskazań z przepływki bądź to z winy samej przepływki bądź okablowania do niej idącego. Nie napisałeś czy za każdym logowaniem dynamicznym grupy 003 takie są wskazania czyli te 550 mg do tych 2400 RPM czy te wartości zmieniają się różnie w zależności od prędkości obrotowej wału silnika. Wygląda na to, że przepływka nie ma zasilania w czasie jak to wskazanie jest stałe a potem je odzyskuje.
Szkoda, że nie wkleiłeś kilku logów dynamicznych dwóch grup łącznie czyli 003 z 011 logowanych jednocześnie. Powinieneś mieć kontakt z osobą, która modyfikowała soft pod te graty by jej przedstawić ten problem. Problem byłby ciut dziwny gdyby wskazania z przepływki regularnie pokazywały wartość 550 mg do 2400 RPM a potem byłoby OK więc chyba podejrzany jest w takim przypadku sam zmieniony soft bo jeszcze z taką regularnością złych wskazań MAF się na tym i innych forach nie spotkałem ale w tej kwestii powinien wypowiedzieć się ktoś kto zajmuje się modyfikacją softów. Na takie wskazania MAF'a nie ma wpływ czy czujnik G71 znajduje się przed czy za IC gdyż i tak turbo wymusza na przepływce pomiar masy zasysanego powietrza wytwarzając podciśnienie przed obudową filtra powietrza a przecież turbo zawsze znajduje się jako pierwsze za MAF a G71 dopiero za turbo.
Szkoda, że nie wkleiłeś kilku logów dynamicznych dwóch grup łącznie czyli 003 z 011 logowanych jednocześnie. Powinieneś mieć kontakt z osobą, która modyfikowała soft pod te graty by jej przedstawić ten problem. Problem byłby ciut dziwny gdyby wskazania z przepływki regularnie pokazywały wartość 550 mg do 2400 RPM a potem byłoby OK więc chyba podejrzany jest w takim przypadku sam zmieniony soft bo jeszcze z taką regularnością złych wskazań MAF się na tym i innych forach nie spotkałem ale w tej kwestii powinien wypowiedzieć się ktoś kto zajmuje się modyfikacją softów. Na takie wskazania MAF'a nie ma wpływ czy czujnik G71 znajduje się przed czy za IC gdyż i tak turbo wymusza na przepływce pomiar masy zasysanego powietrza wytwarzając podciśnienie przed obudową filtra powietrza a przecież turbo zawsze znajduje się jako pierwsze za MAF a G71 dopiero za turbo.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Wreszcie mogę Wam pokazać mój FMIC
IC - VW T5
Rury - fi51 kwasiak
Kolanka - MCC.pl
Wszystko do kupy pozbierał Adamm
Ssący od ASZ
Miał być jeszcze dolot od filtra alu od Fabii 130KM ale niestety harmoszka jest innej średnicy W ogóle jest sens walczyć z tym żeby to założyć, czy lepiej puścić w świat?
A tak to wygląda:
IC - VW T5
Rury - fi51 kwasiak
Kolanka - MCC.pl
Wszystko do kupy pozbierał Adamm
Ssący od ASZ
Miał być jeszcze dolot od filtra alu od Fabii 130KM ale niestety harmoszka jest innej średnicy W ogóle jest sens walczyć z tym żeby to założyć, czy lepiej puścić w świat?
A tak to wygląda:
Wykładziny obiektowe i wycieraczki https://wykladziny-warszawa.pl/ zapraszam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości