Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mnie . Są dwie może trzy możliwości : Icek od VW T5, od A-klasse, od VW Sharan.giet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?
Pozdrawiam Giet
W każdym z przypadków trzeba podcinać wzmozcnienie zderzaka.
Wg mnie najprościej będzie wpasować icek od A-klasse ze względu na wloty powietrza równoległe do chłodnicy. Osobiście mam icek od BMW E-36 tds i próbowałem,lecz zwątpiłem.
Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca.
A którędy rury poprowadzic? Dorobic "dół" do istniejących, od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?hayabusarider pisze:bez klimatyzacji w 1Z czy AHU żaden problem IC wstawić, problem jest jak masz klimę tak jak u mnie . Są dwie może trzy możliwości : Icek od VW T5, od A-klasse, od VW Sharan.giet pisze:Czy ktoś zrobił FIMC w mk3 1z?
Pozdrawiam Giet
W każdym z przypadków trzeba podcinać wzmozcnienie zderzaka.
Wg mnie najprościej będzie wpasować icek od A-klasse ze względu na wloty powietrza równoległe do chłodnicy. Osobiście mam icek od BMW E-36 tds i próbowałem,lecz zwątpiłem.
Wszystko przez tą chłodnicę kliamtyzacji za mało jest miejsca.
Niewiem jak te rury poprowadzic... macie pomysł jak bedzie najlepiej?
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
ja mam w planach zacząć od Turbiny wymienić górną plastikową dalej na dół i w lewo dołem (patrząc od przodu na auto) do wlotu,giet pisze:od momentu gdzie się kończą orginalne plastikowe, czy przeprowadzic jedna rurę z lewej a druga z prawej strony?
Niewiem jak te rury poprowadzic... macie pomysł jak bedzie najlepiej?
powrót za IC do oryginalnej rury plastikowej - póki co ją zostawię (jest tak króciec do rurki do ECU i czujnik temp w dolocie
pozdro
ps. wklejam jeszcze raz T5 Staszka bo cos nie można podlinkować
jak widać się da nawet z klimą
A co sądzicie o poprowadzeniu rur "na dole"- zdjąć fabryczny intercooler i te węże dołu, dorobic własne węże, a reszte z rury stalowej..? Jutro zderzak zdejme (jak znajde czas) i zobacze czy jest wogule mozliwość poprowadzenia rur tym sposobem (rurki pcv).
Natomiast pozbywając się orginalnych rur, bedzie dużo rzeźby z czujnikami...
Pozdrawiam Giet
Natomiast pozbywając się orginalnych rur, bedzie dużo rzeźby z czujnikami...
Pozdrawiam Giet
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
ORI rury dobre rozwiązanie, zostawiasz rurki z czujnikiem temp powietrza, a resztę rzeźbisz tak aby spasować z nowym ickiem, Ja planuję rury biegnące w komorze silnika opatulić jakimś ustrojstwem co nie przewodzi ciepła, aby się nie nagrzewały od silnika dodatkowo.Zrobić izolację termiczną.
Zrobię testy z okryciem i zdam relację,czy będzie niższa temp w dolocie? ale myślę że coś tam da. Na razie dumam jaki icek zakupić aby zapodać do Golfa III z klimą??
P.S.
Mam na sprzedaż IC od BMW E 36 tds jakby ktoś chciał u mnie z klimą się nie mieści, bez klimy wejdzie no problem.
Zrobię testy z okryciem i zdam relację,czy będzie niższa temp w dolocie? ale myślę że coś tam da. Na razie dumam jaki icek zakupić aby zapodać do Golfa III z klimą??
P.S.
Mam na sprzedaż IC od BMW E 36 tds jakby ktoś chciał u mnie z klimą się nie mieści, bez klimy wejdzie no problem.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
kolega zarzucila dobrego linka w tym temacie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93637
mysle ze sie przyda do planowania zakupow i prac
mysle ze sie przyda do planowania zakupow i prac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- eldorado84
- Gadatliwa bestia
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
witam
jak już mowa o FMIC to miałem tak:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg
potem jednak zmieniłem koncepcje:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg
a zrobiłem takie cuś
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg
a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być
jak już mowa o FMIC to miałem tak:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg
potem jednak zmieniłem koncepcje:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg
a zrobiłem takie cuś
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg
a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
eldorado84 pisze:witam
jak już mowa o FMIC to miałem tak:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik1fi2.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik2qb9.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik3zm9.jpg
potem jednak zmieniłem koncepcje:
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik4pd9.jpg
a zrobiłem takie cuś
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik6go4.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik7nj0.jpg
http://img161.imageshack.us/my.php?image=silnik8ts7.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?image=silnik9nu8.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k10aa4.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k11un5.jpg
http://img258.imageshack.us/my.php?imag ... k12fi7.jpg
a co dało? Jeszcze nie wiem, ale troszke lepiej sie zbiera, ale temp. oleju szybciej staje sie wyższa (??? nie wiem dlaczego???), jeszcze musze podrególować dawke paliwa na pompie ,odkręcić lub zostawić jak mam na turbawce bary i zastanowić sie w jakim położeniu obrucić grzybka (1.6TD z wcięciem) aby było wszystko OK - nie wiem od czego zacząć - nie wiem od czego zacząć.
a i jeszcze bym zapomniał ze po zmianie miejsca IC (czyli pod komorą) zaczą mi przy przegazówce dymić na czarno (została stara rególacjadawki powietrza i paliwa) a na trawie przy tłumiku była jakaś czarna oleista maź (nie wiem dlaczego) - może wy wiecie i co robić aby było tak jak powinno być
bez urazy ale rozwiazanie tego poprzez polozenie IC w komorze to bezsens,
po pierwsze przez IC nie przeplywa zimne powietrze
po drugie grzeje sie od ciepla silnika (przez co masz pewnie jeszcze gorzej niz normalnie bylo)
po trzecie utrudniony dostep do reszty gratow w silniku
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości