Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
U mnie to tak wyszło... jeden wąż trochę mocniej wystaje z dokładki zderzaka ale tylko taki wyprofilowany miałem (ori vw który wcześniej był na łączeniu rury ic do egr), górna plastikowa rura z mapem ori od paska B5 AFN (obrócona do góry nogami). Instalacja jeździ już 6 miesiecy i jest ok... Czas montażu 4 godziny.
Czarny turboklekocik
Pomysłowy Dobromir, zwłaszcza jeśli chodzi o tę odwróconą rurę z MAP sensorem
Mnie osobiście nie podoba się zderzak od eR-ki i też bym upychał pod ori zderzak.
Mnie osobiście nie podoba się zderzak od eR-ki i też bym upychał pod ori zderzak.
Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 16:17 przez Sztomel, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf IV AHF z klimą i ori. zderzak!
Orurowanie:
HDPE (wysokiej gestosci polietylen) ø50, gr. ścianki 5mm, zgrzewane i "spawane"
Intercooler - 573 x 130 x 55 - prawie identyko jak ten z re5pectu 550x140x65
Dokładnie taki:
http://aukcja.onet.pl/item1017940484_in ... _mito.html
Ale polecam ten z re5pectu, bo te widze drozsze sa teraz, ja wyrwałem za 150zły z przesyłką, boczki sam zrobiłem (mały alu 3mm gr. arkusz 15zł) i dałem do pospawania (50zł).
Intercooler
Wspawane boczki alu...
Kolerktor ASZ + flensza z nierdzewki
Dolna część połączenia collera do komory silnika od str. kierowcy
Przymiarka na froncie, a finalnie poszedł kilka cm do góry, pod samą belke!
Widok z góry, wspawany map-sensor, obejma-mocowanie + złącze i jeszcze nizej jest jeszcze jedno pod maską, po to aby zawsze było można łatwo wsio zdemontować i mieć dostep do wszystkiego.
Wspawany map-sensor na płytce HDPE 10mm
Zgrzany kawałek rurki + antypoślizgowe zakończenie rury
Widok z góry i małą rzeźba w górnej osłonie silnika
Front po założeniu zderzka.
Czas montazu 3dni, głównym winowajcą jest zderzak, oraz błąd umiejscowienia orurowania na wyjściu z turbiny, gdyz przy skręconych kołach na max w lewo, koło ocierało o rure...
Wynik:
Turbo ARL + 0,216 + FMIC i kolektor ASZ + sprzegło G60, popychacze hydr. = b. bezpieczne 155ps. 360nm - i jestem zadowolony, gdyż seria była słaba 105ps i 220nm , jakby nie było 50ps i 140nm do przodu!!
Wykresik w drodze z TUNE-UP
Turbina ładuje 1,5bara, czyli nic ponad norme i jest bezdymnie
P.S. FOTHOST coś nawalił, więc zdj. wkleiłem na inny serwewr
Wykres:
Orurowanie:
HDPE (wysokiej gestosci polietylen) ø50, gr. ścianki 5mm, zgrzewane i "spawane"
Intercooler - 573 x 130 x 55 - prawie identyko jak ten z re5pectu 550x140x65
Dokładnie taki:
http://aukcja.onet.pl/item1017940484_in ... _mito.html
Ale polecam ten z re5pectu, bo te widze drozsze sa teraz, ja wyrwałem za 150zły z przesyłką, boczki sam zrobiłem (mały alu 3mm gr. arkusz 15zł) i dałem do pospawania (50zł).
Intercooler
Wspawane boczki alu...
Kolerktor ASZ + flensza z nierdzewki
Dolna część połączenia collera do komory silnika od str. kierowcy
Przymiarka na froncie, a finalnie poszedł kilka cm do góry, pod samą belke!
Widok z góry, wspawany map-sensor, obejma-mocowanie + złącze i jeszcze nizej jest jeszcze jedno pod maską, po to aby zawsze było można łatwo wsio zdemontować i mieć dostep do wszystkiego.
Wspawany map-sensor na płytce HDPE 10mm
Zgrzany kawałek rurki + antypoślizgowe zakończenie rury
Widok z góry i małą rzeźba w górnej osłonie silnika
Front po założeniu zderzka.
Czas montazu 3dni, głównym winowajcą jest zderzak, oraz błąd umiejscowienia orurowania na wyjściu z turbiny, gdyz przy skręconych kołach na max w lewo, koło ocierało o rure...
Wynik:
Turbo ARL + 0,216 + FMIC i kolektor ASZ + sprzegło G60, popychacze hydr. = b. bezpieczne 155ps. 360nm - i jestem zadowolony, gdyż seria była słaba 105ps i 220nm , jakby nie było 50ps i 140nm do przodu!!
Wykresik w drodze z TUNE-UP
Turbina ładuje 1,5bara, czyli nic ponad norme i jest bezdymnie
P.S. FOTHOST coś nawalił, więc zdj. wkleiłem na inny serwewr
Wykres:
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 15:39 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 11 razy.
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Jacques, potrzebne były dwa kolanka silikonowe 90stopni 51mm
metr rury 51mm zew
dwa kolanka o tej samej średnicy 90 stopni takie jak od budowy tłumików
jakaś rura gumowa do robienia łączeń
stos opasek GBS
i dodatkowo jedna taka guma w kształcie litery S jak ori w AFNie
no i oczywiscie IC z meganki
metr rury 51mm zew
dwa kolanka o tej samej średnicy 90 stopni takie jak od budowy tłumików
jakaś rura gumowa do robienia łączeń
stos opasek GBS
i dodatkowo jedna taka guma w kształcie litery S jak ori w AFNie
no i oczywiscie IC z meganki
Ostatnio zmieniony sob maja 22, 2010 08:05 przez Martin99, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Leon013
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
- Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
- Kontakt:
kolego ja zrobiłem na rurze 60,3 teraz przepis
1,5m rury 5 kolanek 90 stopni dwie proste złączki i jedno kolano silikonowe 90 stopni 6 obejm
zrobiłem sobie jeszcze dolot boi ori nie pasował 50cm rury 70mm jedno kolano 90 stopni i zwęzka na 45mm do tego kolano silikonowe 90 stopni
wa widac to kilka postów wyżej
[ Dodano: 19 Maj 2010 18:14 ]
a kawałek od turbo ten plastikowy został (wylot z turbo w strone IC)
[ Dodano: 19 Maj 2010 18:15 ]
1,5m rury 5 kolanek 90 stopni dwie proste złączki i jedno kolano silikonowe 90 stopni 6 obejm
zrobiłem sobie jeszcze dolot boi ori nie pasował 50cm rury 70mm jedno kolano 90 stopni i zwęzka na 45mm do tego kolano silikonowe 90 stopni
wa widac to kilka postów wyżej
[ Dodano: 19 Maj 2010 18:14 ]
a kawałek od turbo ten plastikowy został (wylot z turbo w strone IC)
[ Dodano: 19 Maj 2010 18:15 ]
1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości