Ajm a ARL Pytania

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Piotrek4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 09, 2015 20:04

Ajm a ARL Pytania

Post autor: Piotrek4 » pt sty 09, 2015 20:19

Witam mam trochę pytań
Posiadam Golfa IV AJM 115 km i mam taki problem ze no padł dół silnika lecz reszta jest w porządku
i tu moje pytania czy części z silnika ajm, czyli osprzęt będą pasować do słupka ARL ? Czy to całkiem inne silniki ?

Nie ukrywam ze zależy mi trochę na konikach i chcę w to zainwestować troszkę pieniędzy a także cieszyć się z większej mocy
W AJM miałem mapę na 130 km lecz no wiadomo chciałbym trochę więcej tej mocy

Jestem tu nowy proszę nie kasować tematu jeżeli źle go napisałem lub w nie odpowiednim miejscu

Na tuning chciałbym przeznaczyć od 5 do 8 tysięcy czy coś w tym przedziale zdziałam czy lepiej dać spokój ?
Proszę o pomoc
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
IksDe
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: sob cze 19, 2010 01:09
Lokalizacja: Trzebnica
Kontakt:

Ajm a ARL Pytania

Post autor: IksDe » pt sty 09, 2015 21:45

Tematów podobnych na forum jest po prostu multum, wystarczy użyć opcji szukaj :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:
Podobny temat: viewtopic.php?f=82&t=545083" onclick="window.open(this.href);return false;


Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci :shock: :bylo:

Piotrek4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 09, 2015 20:04

Ajm a ARL Pytania

Post autor: Piotrek4 » sob sty 10, 2015 13:13

No ale nie mogę znaleźć informacji na temat czy mój osprzęt podejdzie do słupka ARL
I czy warto to robić czy lepiej zostać przy AJM ..



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Ajm a ARL Pytania

Post autor: zgredd » ndz sty 11, 2015 02:22

Dół do AJM będzie pasował z wszystkich tdi awx,atd,asz,axr itd Jeśli na zapas chcesz mieć mocniejszy dół to wrzucaj od ASZ,ARL mocniejsze korby. Cały osprzęt od AJM spokojnie będzie pasował do ARL,ASZ itd.



Piotrek4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 09, 2015 20:04

Re: Ajm a ARL Pytania

Post autor: Piotrek4 » ndz sty 11, 2015 14:11

Ok to dobrze będę się brał za to ..

A teraz trochę inne pytania jakie turbo i wtryski pakować do uzyskania około 220 km budżet 8 tysięcy ( nie muszą być to nowe części )



srubox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr lis 25, 2009 15:33
Lokalizacja: Tczew

Ajm a ARL Pytania

Post autor: srubox » ndz sty 11, 2015 18:18

Są tez tematy ile z czego i na czym mozna wycisnąć...wystarczy;
- zdrowe pompki AL których jest mało
- turbo gtb2260vk badz slabsze gtb1756vk
- duzy centralny intercooler
- dolot ASZ/ARL(puszka,kolektor,rura map sensor 051C)
- dwumas/sprzegło BTB
- zdrowy motor



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Ajm a ARL Pytania

Post autor: mrozoo » wt sty 13, 2015 23:46

srubox pisze: - turbo gtb2260vk badz slabsze gtb1756vk
Nie zapominajmy o swietnym gtb2056vk ktore w pelni potrafi wykorzystac pompki AL i ma porownywalny spool z gtb17 :bajer:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości