Sprawa wygląda następująco. Mój golfik miesiąc po remoncie blacharskim skończył dziś na Touranie, gdyż pani mi wymusiła... Przyjąłem tourana wprost na lewą podłużnicę, w rezultacie, poddała się, rozwalona chłodnica itp... dobra, koniec historii.
Chciałbym kupić Passata B3 i przełożyć do niego silnik z golfa. Tu pytanie: Czy wszystko będzie pasowało P&P? Pedały itp? Chciałbym przełożyć także skrzynie, więc jak rozwiązać sprawę z licznikiem? W B3 aaz jest na linkę... Na co mam jeszcze zwrócić uwagę itp?
Pozdrawiam.
PS. Nie wiem czy dobry dział, więc jeśli nie, to proszę o przeniesienie i sorry za kłopot
Swap 1z do passat B3 aaz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap 1z do passat B3 aaz
PiotrekS94, Większość będzie pasować a resztę bierzesz od B4 np. pedały, licznik itp, z pod maski praktycznie wszystko pasi.
Swap 1z do passat B3 aaz
Silnik i skrzynia wisi na tych samych łapach, co w MK3, kwestia rozwiązania węży wodnych, ale to raczej nie problem
Pedał gazu wraz z elektryką silnika i wiązką komputera musisz mieć na 100% przełożone od dawcy, lub bawić się w MTDI (TDI z pompą na linkę)
Na Twoim miejscu jeżeli masz całego dawcę z całą wiązką to był przerzucił całe kable, bo tak będzie najrozsądniej i bez kombinacji alpejskich
Pedał gazu wraz z elektryką silnika i wiązką komputera musisz mieć na 100% przełożone od dawcy, lub bawić się w MTDI (TDI z pompą na linkę)
Na Twoim miejscu jeżeli masz całego dawcę z całą wiązką to był przerzucił całe kable, bo tak będzie najrozsądniej i bez kombinacji alpejskich
Ibiza FL z ARL, GTB, Big pompki viewtopic.php?f=91&t=526381&p=6300378#p6300378" onclick="window.open(this.href);return false; ARL po raz trzeci
Swap 1z do passat B3 aaz
jestem po takiej przekładce tyle ze z venty do b3 a więc tak:
pedały zostawiasz od b3, dokładasz wspornik potencjometru z b4 tdi, oraz pedał gazu linkowy zamieniasz na potencjometryczny z b4, czujniki dodatkowe z ich obejmami nad sprzęgłem i hamulcem zakładasz od b4 najlepiej jak byś miał z wtyczkami
puszka filtra od b4 tdi,
poduszki oraz wsporniki tył i przód zostawiasz wszystkie z aaz
półosie z b3 pasują, ewentualnie będziesz musiał wymienić wewnętrzne przeguby od swojego
licznik może zostać stary wykręcasz tą dokładkę czujnika, przykręcasz linkę, do obrotomierza trzeba sygnał W z altka pociagnąć
instalacja świateł przód trzeba wtyczki zmianić na b3 jeśli przekładasz całą instalację
dodatkowo kilka pierdołek się znajdzie typu wymiana wtyczek węże chłodnicy....
jeszcze układ węży do ic musisz zbudować do passata lub kupić cały z b4 tdi
pedały zostawiasz od b3, dokładasz wspornik potencjometru z b4 tdi, oraz pedał gazu linkowy zamieniasz na potencjometryczny z b4, czujniki dodatkowe z ich obejmami nad sprzęgłem i hamulcem zakładasz od b4 najlepiej jak byś miał z wtyczkami
puszka filtra od b4 tdi,
poduszki oraz wsporniki tył i przód zostawiasz wszystkie z aaz
półosie z b3 pasują, ewentualnie będziesz musiał wymienić wewnętrzne przeguby od swojego
licznik może zostać stary wykręcasz tą dokładkę czujnika, przykręcasz linkę, do obrotomierza trzeba sygnał W z altka pociagnąć
instalacja świateł przód trzeba wtyczki zmianić na b3 jeśli przekładasz całą instalację
dodatkowo kilka pierdołek się znajdzie typu wymiana wtyczek węże chłodnicy....
jeszcze układ węży do ic musisz zbudować do passata lub kupić cały z b4 tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości