VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » śr paź 01, 2014 23:01

Witam :)
Panowie prosty problem, piszę tutaj bo tu chyba najwięcej maniaków dłubiących w vp37 :)

2 log:
http://vaglog.rtnet.pl/log_175899.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kąt rozjeżdża się powyżej 3500 obr.

Przewody paliwowe wymienione na nówki tekalan, ogólnie układ paliwowy sprawny. Nowy filtr KNECHT. Zmierzone ciśnienie wewnętrzne: grubo ponad 10-12 bar czyli to nie to.

Pompa wyciągnięta i sprawdzona, kosz i tłoczek chodzą gładko, dodatkowo wymieniłem wszystkie uszczelnienia. W VAGu po odpaleniu Output Test zaworek elegancko wyprzedza kąt do ok 22 st. BTDC, niestety tylko na wolnych. Przy obciążeniu rozjeżdża się. Sprawdziłem już wszystko i ręce opadają. Panowie co poradzicie ? Chcę to ogarnąć żeby jechać na program.

Auto to 100 C4, 2.5 TDI, silnik ABP po przekładce nastawnika i ECU na HDK z A6 C4.

Co to może być ?

Pzdr



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » czw paź 02, 2014 07:19

Auto kopci powyżej tych 3500tys?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

Re: VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » czw paź 02, 2014 13:48

Trochę tak.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » czw paź 02, 2014 15:12

szary? szary to brak paliwa , ciśnienia w pompie, Albo w tym momencie masz za niskie napięcie nanastawniku.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » czw paź 02, 2014 18:25

No właśnie bardziej szary niż czarny.
Co robić w takim razie ? Soft ori, nic nie robione.

PS. zaworek reg. ciśnienia wbity na ponad 5mm.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » czw paź 02, 2014 18:39

Spróbój bezpośrednio z jakiejś butli, zasilanie i powrót , będziesz wiedział 100% czy wina leży w pompie czy w zasilaniu.
Na zasilanie załóż pewny węzyk najlepiej nowy żeby wykluczyć jakieś nieszczelności.Omiń zaworek na filtrze jeśli jest.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » czw paź 02, 2014 19:11

Właśnie zasilanie wymienione.
ObrazekProsto z baku do filtra i do pompy. Wcześniej był zaworek zwrotny na zasilaniu i powrocie ale w oryginale jest tylko na powrocie i tak też zrobiłem. Odpala bez niczego, paliwo się nie cofa. Ten zaworek na filtrze jest na powrocie.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » czw paź 02, 2014 20:02

Tak potrafi nim zaciągać powietrze,jak chcesz iść z mocą w górę załóż może filtr paliwa od zwykłego 1.6 TD bez tego zaworka zwrotnego.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » czw paź 02, 2014 20:09

Fakt malutkie bąbelki lecą mimo że ten zaworek uszczelniłem juz silikonem. Ale to chyba nie powinna być główna przyczyna tego kąta ? U brata w ocatvii 1.9 leci więcej powietrza niż paliwa w przewodzie a wyprzedza elegancko :grin:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » pt paź 03, 2014 07:31

Wywalenie go i puszczenie z butli ma na celu znalezienie przyczyny, uszczelnianiłeś silikonem :smoke:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » pt paź 03, 2014 09:45

Silikonem.. powierzchnię gdzie przylega do podstawy filtra, bo nie wiem czy wiesz jak wygląda to w starych 2.5 R5. Przecież nie napchałem silikonu do środka. Sugerujesz, że to powietrze w paliwie ? I robi taką magiczną barierę 3600 obr. ?

Mam bardzo głęboko wbity zaworek, czy to może być przyczyna, z góry za wysoko ustawione ciśnienie?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » pt paź 03, 2014 10:19

nie to nie ma wpływu, zaworek wbity na 5-5.5 to nie jest glęboko wbity zaworek.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

various
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr lis 09, 2011 00:03

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: various » pt paź 03, 2014 13:22

Powrót też do bańki ? Bo musiał bym 2 węże ciągnąć do kabiny żeby go przy bucie sprawdzić.. Filtr z tych wszystkich 1.9 starczy czy brać z 2.5 v6 ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

VP37 nie wyprzedza kąta wtrysku powyżej ~3500obr.

Post autor: JABcok20 » pt paź 03, 2014 14:05

po prostu daj oba węże do bańki, jak nie dasz powrotu do bańki to momentalnie 0aliwo Ci zejdzie. Jeśli masz przewody fi 8 bodajże to nic Ci nie da założenie filtra fi10...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości