Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
ja mam kąt specjalnie ustawiony na 55 bo silnik juz nie nowy choć w bdb stanie ,dla silnika to lepiej lekko przyśpieszony ,dodatkowo ma wieksze cisnienie na takim kącie i wiadomo lepiej odpala ,ze spalaniem nigdy nie przelroczyłem 7l nawet w zime i przy ostrym traktowaniu gdzie np w takim AHF po mocnym traktowaniu spalanie było nawet 9l ON. też teraz szukam tego hdk 248 bo jestem ciekawy jak na tym jezdzi i jakie to daje dawki i jak rsw oscyluje
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Co do nastawnika napisz do kolegi Sagona On mi wyczyścił i przylutował wtykę. Nie modził go. Jak coś mam na sprzedaż HDK 248 ale zmodzony ^^
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
wyczyścić i przelutować wtyczke to dla mnie banał. a ile chcesz za ten modzony ,jestem ciekaw co tam modzonego może być ,w razie czego rsw można ori z 1z założyć i bedzie jak ori hdk 248
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie? Czy orientuje się ktoś w jakiej pompie z Reni siedzi tłoczek 11mm?
Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Tłoczek 11mm jest w pompach 0 460 414 982/983/984/988/ lepszy 993/996 gorszy.
Jakie macie napięcie zwrotne HDK 248 ? Ja mam 0.700 - 4.440V
Jakie macie napięcie zwrotne HDK 248 ? Ja mam 0.700 - 4.440V
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
szkoda sie paprac bo nic ci to nie da na serii chyba ,że coś jeszcze bedziesz dłubałdzygit pisze:Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
A czy przy programie i wtryskach 216 warto pcgac się w tę pompę z reni? Dużo jest zabawy żeby ja dopasować?
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Jeżeli chcesz iść dalej w moc to jak najbardziej warto.
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Kolego @JABcok20 czy moglbys rozwinac mysl ?JABcok20 pisze:Można zmienić nie tylko napięcie maksymalne ale również minimalne, więcej wtedy wykorzystasz nawet z nastawnika 10mm. Wolne obroty ma na 1500mv , dać np. 1000mv zyskujesz wtedy 500mv w górze...
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
To juź mało wartościowe rozwiązanie. Każdy nastawnik da się stosunkowo łatwo przerobić że nigdy nie wykorzystasz jego potencjału. Długość wtrysku będziesz zwiększał do woli. U mnie nie ma sensu tego stosować bo kompresor 53mm jest tak wielki że muszę ujmować paliwa śmiało dmucha 3 bary poniżej 5000rpm i egt jest poniżej 950c przy takiej temp 0c a turbo nie dławi. Jedynym problemem zostaje później soft który trzeba troche pogłówkować żeby auto nie szalało.
Ktoś to zastosował po mojej namowie ale dobry tuner mu tego z braku czasu albo z niewiedzy nie ogarnął
Nie mogę powiedzieć bo to nie mój patent :/
Ktoś to zastosował po mojej namowie ale dobry tuner mu tego z braku czasu albo z niewiedzy nie ogarnął
Nie mogę powiedzieć bo to nie mój patent :/
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
- Ma gadane
- Posty: 190
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
- Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze czytalem kiedys na tdiclub porade podbna do twojej, ale tez byla lakonicznie wytlumaczona. Ogolnie mam wrazenie ze mi brakuje paliwa, stad moje pytanie. Glowice mam 12mm z napieniciem 4,5v przy 18 stopniach, w zasadzie jezdze bezdymnie przy 1.65b na gtb20.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości