Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » pn paź 27, 2014 12:59

ja mam kąt specjalnie ustawiony na 55 bo silnik juz nie nowy choć w bdb stanie ,dla silnika to lepiej lekko przyśpieszony ,dodatkowo ma wieksze cisnienie na takim kącie i wiadomo lepiej odpala ,ze spalaniem nigdy nie przelroczyłem 7l nawet w zime i przy ostrym traktowaniu gdzie np w takim AHF po mocnym traktowaniu spalanie było nawet 9l ON. też teraz szukam tego hdk 248 bo jestem ciekawy jak na tym jezdzi i jakie to daje dawki i jak rsw oscyluje


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » pn paź 27, 2014 13:00

Co do nastawnika napisz do kolegi Sagona :) On mi wyczyścił i przylutował wtykę. Nie modził go. Jak coś mam na sprzedaż HDK 248 ale zmodzony ^^



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » pn paź 27, 2014 13:12

wyczyścić i przelutować wtyczke to dla mnie banał. a ile chcesz za ten modzony ,jestem ciekaw co tam modzonego może być ,w razie czego rsw można ori z 1z założyć i bedzie jak ori hdk 248


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » pn paź 27, 2014 13:15

To pisz na PW to pogadamy wtykę mam 7 pin



dzygit
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt mar 07, 2008 22:35
Lokalizacja: Wrocław

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: dzygit » pn paź 27, 2014 20:29

Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie? Czy orientuje się ktoś w jakiej pompie z Reni siedzi tłoczek 11mm?


Nie ma nic niemożliwego dla człowieka, jeśli nie musi tego sam robić.

Cesarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 13, 2014 21:27

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: Cesarz » pn paź 27, 2014 23:06

Tłoczek 11mm jest w pompach 0 460 414 982/983/984/988/ lepszy 993/996 gorszy.
Jakie macie napięcie zwrotne HDK 248 ? Ja mam 0.700 - 4.440V



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » wt paź 28, 2014 00:28

Ja mam 0.720



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » wt paź 28, 2014 16:59

dzygit pisze:Przeczytałem temat i się zastanawiam czy warto do AFN-a założyć taki nastawnik HDK 248. Czy będzie jakaś poprawa w stosunku do serii czy nie?
szkoda sie paprac bo nic ci to nie da na serii chyba ,że coś jeszcze bedziesz dłubał


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: karol26 » pt paź 31, 2014 20:18

A czy przy programie i wtryskach 216 warto pcgac się w tę pompę z reni? Dużo jest zabawy żeby ja dopasować?

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: palio » pt paź 31, 2014 20:22

Jeżeli chcesz iść dalej w moc to jak najbardziej warto.



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: bzdzioch1 » wt sty 06, 2015 12:53

testował ktoś nastawnik HDK 253 z pompy reni 983 :hmm:



tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: tzebrowski » ndz lut 11, 2018 20:08

JABcok20 pisze:Można zmienić nie tylko napięcie maksymalne ale również minimalne, więcej wtedy wykorzystasz nawet z nastawnika 10mm. Wolne obroty ma na 1500mv , dać np. 1000mv zyskujesz wtedy 500mv w górze...
Kolego @JABcok20 czy moglbys rozwinac mysl ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: JABcok20 » ndz lut 11, 2018 21:03

To juź mało wartościowe rozwiązanie. Każdy nastawnik da się stosunkowo łatwo przerobić że nigdy nie wykorzystasz jego potencjału. Długość wtrysku będziesz zwiększał do woli. U mnie nie ma sensu tego stosować bo kompresor 53mm jest tak wielki że muszę ujmować paliwa śmiało dmucha 3 bary poniżej 5000rpm i egt jest poniżej 950c przy takiej temp 0c a turbo nie dławi. Jedynym problemem zostaje później soft który trzeba troche pogłówkować żeby auto nie szalało.
Ktoś to zastosował po mojej namowie ale dobry tuner mu tego z braku czasu albo z niewiedzy nie ogarnął ;)
Nie mogę powiedzieć bo to nie mój patent :/


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: tzebrowski » ndz lut 11, 2018 21:48

Dzieki za odpowiedz, wydaje mi sie ze czytalem kiedys na tdiclub porade podbna do twojej, ale tez byla lakonicznie wytlumaczona. Ogolnie mam wrazenie ze mi brakuje paliwa, stad moje pytanie. Glowice mam 12mm z napieniciem 4,5v przy 18 stopniach, w zasadzie jezdze bezdymnie przy 1.65b na gtb20.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości