Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » sob paź 18, 2014 06:20

KLICHO pisze:Wiem tylko ze cos bylo podpilowane. Juz zwykly nastawnik hdk 248 daje naprawde super efekt. A zmodyfikowany to juz masz na wykresie ktory wkleilem :-) Wtyczke nie ja przelutpwywalem i co z tego?
wiec jedynie przesuw palca rsw mogłby być podpiłowany ,żeby bardziej sie wychylał ,partyzancka metoda na moc :jaja: .


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » sob paź 18, 2014 08:36

Mozliwe rsw na jalowym byl 0.720



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » sob paź 18, 2014 09:10

rsw mozna sobie ustawić ,chodzi tylko o maxymalne wychylenie ,i pewnie w tamtym sie bardziej wychylał


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 19, 2014 22:27

Pewnie tak. Ale co nie zmienia faktu sam nie modzony hdk 248 juz robi dosc oczowalna roznice a taka sprawna pompe z reni mozna miec za 150 zl zwyz. I ma sie tloczek 11 i najwydajniejszy nastawnik



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 13:48

Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: palio » ndz paź 26, 2014 13:58

A czemu pytasz? Aż tak dużo Ci pali?



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 14:41

Nie wiem czy to wina kąta wtrysku bo mam 73 ale pali mi około 8L na wtryskach AFN i dawce 3.4mg



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 14:43

A według komputera 6.5L



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: palio » ndz paź 26, 2014 14:57

Hmm coś dużo. Ja mam 1Z wtryski 216 nastawnik HDK 248 i do tego cała pompa z Reni 988, fala DE110 i soft. Komp pokazuje spalanie około 3.7l/100km dawka 5,0 mg/suw. Z tym, że ja nie wierzę w takie spalanie. ECU czasami potrafi różne bzdury pokazywać.
Może kąt za wczesny. U siebie mam w okolicach niebieskiej linii czyli 40* (wszystko jest zależne od temperatury paliwa). Z moich wyliczeń wychodzi, że spalanie jest w okolicy 5,5 - 6 litrów na 100 km.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 15:04

Fakt faktem że jeżdżę na uczelnie nim 6Km w jedną i 6Km w drugą strone ale zdąrzy się nagrzać do tych 90C nawet i powyżej.

Kąt mam 73 stopnie. Korekcje wtrysku 1 wtrysk +0.2 2-gi +0.2 3-ci +0.2 natomiast nie wiem czemu w vagu nie wyświetla 4 ? Program mam od muniora na czyli dmuchawa 1.2Bar. Nie puszcza dymku przy ostrym butowaniu, ładnie się zbiera czasami lagi ale to raczej nie powinno mieć wpływu na spalanie po mieście



Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: palio » ndz paź 26, 2014 15:10

6 km w jedną stronę to trochę mało aby porządnie nagrzać diesla. Pokusiłbym się aby poprawić kąt wtrysku. Opóźnić go do tych wymaganych stopni. Korekcje są ok. U mnie też nie wyświetla 4 wtrysku, ale to mało ważne.



KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » ndz paź 26, 2014 16:06

No postaram się ustawić w granicach 49-51 stopni :)



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: VW_seller » pn paź 27, 2014 08:02

KLICHO pisze:Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
z moich testów wynika że na ori z 1z pali najmniej. na hdk 216 z asv troche wiecej pali ale ma wiekszego kopa w wyzszych partiach.


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

Post autor: KLICHO » pn paź 27, 2014 11:04

No właśnie ale też raczej nie pali o 3L więcej muszę poszukać przyczyny. Kąt zniweluje do prawidłowych ustawień. Wiadomo że na zimnym dieslu będzie palił sporo więcej więc to też mam w świadomości



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości