wiec jedynie przesuw palca rsw mogłby być podpiłowany ,żeby bardziej sie wychylał ,partyzancka metoda na moc .KLICHO pisze:Wiem tylko ze cos bylo podpilowane. Juz zwykly nastawnik hdk 248 daje naprawde super efekt. A zmodyfikowany to juz masz na wykresie ktory wkleilem Wtyczke nie ja przelutpwywalem i co z tego?
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
rsw mozna sobie ustawić ,chodzi tylko o maxymalne wychylenie ,i pewnie w tamtym sie bardziej wychylał
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Pewnie tak. Ale co nie zmienia faktu sam nie modzony hdk 248 juz robi dosc oczowalna roznice a taka sprawna pompe z reni mozna miec za 150 zl zwyz. I ma sie tloczek 11 i najwydajniejszy nastawnik
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Nie wiem czy to wina kąta wtrysku bo mam 73 ale pali mi około 8L na wtryskach AFN i dawce 3.4mg
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Hmm coś dużo. Ja mam 1Z wtryski 216 nastawnik HDK 248 i do tego cała pompa z Reni 988, fala DE110 i soft. Komp pokazuje spalanie około 3.7l/100km dawka 5,0 mg/suw. Z tym, że ja nie wierzę w takie spalanie. ECU czasami potrafi różne bzdury pokazywać.
Może kąt za wczesny. U siebie mam w okolicach niebieskiej linii czyli 40* (wszystko jest zależne od temperatury paliwa). Z moich wyliczeń wychodzi, że spalanie jest w okolicy 5,5 - 6 litrów na 100 km.
Może kąt za wczesny. U siebie mam w okolicach niebieskiej linii czyli 40* (wszystko jest zależne od temperatury paliwa). Z moich wyliczeń wychodzi, że spalanie jest w okolicy 5,5 - 6 litrów na 100 km.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
Fakt faktem że jeżdżę na uczelnie nim 6Km w jedną i 6Km w drugą strone ale zdąrzy się nagrzać do tych 90C nawet i powyżej.
Kąt mam 73 stopnie. Korekcje wtrysku 1 wtrysk +0.2 2-gi +0.2 3-ci +0.2 natomiast nie wiem czemu w vagu nie wyświetla 4 ? Program mam od muniora na czyli dmuchawa 1.2Bar. Nie puszcza dymku przy ostrym butowaniu, ładnie się zbiera czasami lagi ale to raczej nie powinno mieć wpływu na spalanie po mieście
Kąt mam 73 stopnie. Korekcje wtrysku 1 wtrysk +0.2 2-gi +0.2 3-ci +0.2 natomiast nie wiem czemu w vagu nie wyświetla 4 ? Program mam od muniora na czyli dmuchawa 1.2Bar. Nie puszcza dymku przy ostrym butowaniu, ładnie się zbiera czasami lagi ale to raczej nie powinno mieć wpływu na spalanie po mieście
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
6 km w jedną stronę to trochę mało aby porządnie nagrzać diesla. Pokusiłbym się aby poprawić kąt wtrysku. Opóźnić go do tych wymaganych stopni. Korekcje są ok. U mnie też nie wyświetla 4 wtrysku, ale to mało ważne.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
z moich testów wynika że na ori z 1z pali najmniej. na hdk 216 z asv troche wiecej pali ale ma wiekszego kopa w wyzszych partiach.KLICHO pisze:Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 670
- Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK
No właśnie ale też raczej nie pali o 3L więcej muszę poszukać przyczyny. Kąt zniweluje do prawidłowych ustawień. Wiadomo że na zimnym dieslu będzie palił sporo więcej więc to też mam w świadomości
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości