turbo hybryda czy z BRD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: p14c3k » pn wrz 23, 2013 15:43

koledzy za niedlugo pakuje firady 240, chcialem tez do tego wrzucic wieksza suszarke.. stad teraz dylemat, pakowac hybryde ARL/AWX czy troche drozszy wariant i zaopatrzyc z w te z BRD. Jest jeszcze 3 opcja na hybryde AWX/BMN. Naczytalem sie ze z BRD to troche loteria, znowu na temat hybryd tez jest sporo negatywnych oponi. Chcialbym zeby tez pasowalo to P&P do mojego ASV (dzielony kolektor)

Tak wiec co wybrac, zeby nie okazalo sie zbyt slabe na te wtryski, a zeby tez nie powstala zbyt wielka dziura, dalo sie to pozniej jakos wystroic i jezdzic na codzien ??



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » pn wrz 23, 2013 18:11

A w jaką moc celujesz??



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: p14c3k » pn wrz 23, 2013 18:58

okolo 17x-18x, ale fajnie jakby byl jeszcze delikatny zapas ;)



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » pn wrz 23, 2013 19:10

To będzie raczej górna jej granica, okolice 170KM starczy i nie masz przeróbek. Pamiętaj tylko ze masz turbo cały czas na westgate. Turbosprężarki ze zmienną geometrią maja zawsze lepszy dół. Aczkolwiek można zrobić turbo ASZ w obudowie turbo wyposażonym w westgate



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: p14c3k » pn wrz 23, 2013 19:45

mam normalnie VNT, w tej chwili FMIC i program na 137km i 310nm



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » pn wrz 23, 2013 20:43

Przepraszam za moja odpowiedź, pomyliłem tematy :). Moja poprzednią uznaj za nie ważną :)

Turbo AWX wystarcza na 180KM. Jak chcesz coś więcej mam dostępne turbiny AWX z wirnikiem ARL lub BMN/BRD. Info na PW



chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: chrzaniu » pn wrz 23, 2013 21:23

p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Re: turbo hybryda czy z BRD

Post autor: tomek08 » pn wrz 23, 2013 21:56

chrzaniu pisze:p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
Witam, też tak uważam.
Pozdrawiam.


Tomek

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » wt wrz 24, 2013 08:15

tomek08 pisze:
chrzaniu pisze:p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
Witam, też tak uważam.
Pozdrawiam.

Fajnie wszystko fajnie tylko te 180KM może być bardzo optymistyczną wartością na samych końcówkach bez wymiany pompy. Oczywiście robiłem auta na pompie 10 nawet na ponad 170KM ale to były na prawdę zdrowe egzemplarze. Jeżeli wymiana pompy u kolegi wchodzi w grę, to faktycznie GTB17 jest dobrym rozwiązaniem. Pokusiłbym się wtedy nawet o wzmocnienie szpilek głowicy i zrobiłbym między 210 a 220KM. Jeżeli pompa zostaje seryjna 10, to bez sensu większe turbo



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: p14c3k » wt wrz 24, 2013 12:11

no wlasnie licza sie tez koszta, i zalezy mi na czyms p&p, wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja bedzie AWX/BMN. Co to pompy to zobaczymy w przyszlosci. Narazie zostaje seria.
Firad 240, rowniez ze wzgledu na cene, 225 jest praktycznie w tej samej wiec wydaje mi sie bez sesnu. Teraz szukam suszarki ktora bedzie to w stanie ogarnac i nie bedzie na maxa wyzylowana. Tak jak mowilem, chcialbym zostawic delikatny zapas, zeby wlasnie pozniej bylo sens wymieniac pomcze cyz walek.

Generalnie z jakim kosztem trzeba sie luczyc by kupic przerobiona juz gtb17 ? na teraz jestem juz prawie ze zdecydowany na AWX/BMN.



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » wt wrz 24, 2013 14:01

p14c3k pisze:no wlasnie licza sie tez koszta, i zalezy mi na czyms p&p, wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja bedzie AWX/BMN. Co to pompy to zobaczymy w przyszlosci. Narazie zostaje seria.
Firad 240, rowniez ze wzgledu na cene, 225 jest praktycznie w tej samej wiec wydaje mi sie bez sesnu. Teraz szukam suszarki ktora bedzie to w stanie ogarnac i nie bedzie na maxa wyzylowana. Tak jak mowilem, chcialbym zostawic delikatny zapas, zeby wlasnie pozniej bylo sens wymieniac pomcze cyz walek.

Generalnie z jakim kosztem trzeba sie luczyc by kupic przerobiona juz gtb17 ? na teraz jestem juz prawie ze zdecydowany na AWX/BMN.
Turbo AWX/BMN koszt 1200zł z nowym środkiem.



p14c3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz paź 14, 2012 14:44
Lokalizacja: SCI
Kontakt:

turbo hybryda czy z BRD

Post autor: p14c3k » wt wrz 24, 2013 14:09

moj tuner nie chce widziec hybrydy, wiec chyba wleci jednak to BRD..



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: turbo hybryda czy z BRD

Post autor: gruchaarl » wt wrz 24, 2013 14:21

p14c3k pisze:moj tuner nie chce widziec hybrydy, wiec chyba wleci jednak to BRD..
AWX w tym wykonaniu ?? To troche dziwne bo turbo AWX/ARL i AWX/BMN to bardzo popularne turbo montowane do A4 i Passata na okolice 200KM. A kto ci to stroił będzie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości