turbo hybryda czy z BRD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
turbo hybryda czy z BRD
koledzy za niedlugo pakuje firady 240, chcialem tez do tego wrzucic wieksza suszarke.. stad teraz dylemat, pakowac hybryde ARL/AWX czy troche drozszy wariant i zaopatrzyc z w te z BRD. Jest jeszcze 3 opcja na hybryde AWX/BMN. Naczytalem sie ze z BRD to troche loteria, znowu na temat hybryd tez jest sporo negatywnych oponi. Chcialbym zeby tez pasowalo to P&P do mojego ASV (dzielony kolektor)
Tak wiec co wybrac, zeby nie okazalo sie zbyt slabe na te wtryski, a zeby tez nie powstala zbyt wielka dziura, dalo sie to pozniej jakos wystroic i jezdzic na codzien ??
Tak wiec co wybrac, zeby nie okazalo sie zbyt slabe na te wtryski, a zeby tez nie powstala zbyt wielka dziura, dalo sie to pozniej jakos wystroic i jezdzic na codzien ??
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
turbo hybryda czy z BRD
To będzie raczej górna jej granica, okolice 170KM starczy i nie masz przeróbek. Pamiętaj tylko ze masz turbo cały czas na westgate. Turbosprężarki ze zmienną geometrią maja zawsze lepszy dół. Aczkolwiek można zrobić turbo ASZ w obudowie turbo wyposażonym w westgate
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
turbo hybryda czy z BRD
Przepraszam za moja odpowiedź, pomyliłem tematy . Moja poprzednią uznaj za nie ważną
Turbo AWX wystarcza na 180KM. Jak chcesz coś więcej mam dostępne turbiny AWX z wirnikiem ARL lub BMN/BRD. Info na PW
Turbo AWX wystarcza na 180KM. Jak chcesz coś więcej mam dostępne turbiny AWX z wirnikiem ARL lub BMN/BRD. Info na PW
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
- Lokalizacja: gorzów wlkp.
- Kontakt:
turbo hybryda czy z BRD
p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Re: turbo hybryda czy z BRD
Witam, też tak uważam.chrzaniu pisze:p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: turbo hybryda czy z BRD
tomek08 pisze:Witam, też tak uważam.chrzaniu pisze:p14c3k
pakuj gtb17 bo szkoda pakowac 240Firad i tak małej suszarki .
Pozdrawiam.
Fajnie wszystko fajnie tylko te 180KM może być bardzo optymistyczną wartością na samych końcówkach bez wymiany pompy. Oczywiście robiłem auta na pompie 10 nawet na ponad 170KM ale to były na prawdę zdrowe egzemplarze. Jeżeli wymiana pompy u kolegi wchodzi w grę, to faktycznie GTB17 jest dobrym rozwiązaniem. Pokusiłbym się wtedy nawet o wzmocnienie szpilek głowicy i zrobiłbym między 210 a 220KM. Jeżeli pompa zostaje seryjna 10, to bez sensu większe turbo
turbo hybryda czy z BRD
no wlasnie licza sie tez koszta, i zalezy mi na czyms p&p, wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja bedzie AWX/BMN. Co to pompy to zobaczymy w przyszlosci. Narazie zostaje seria.
Firad 240, rowniez ze wzgledu na cene, 225 jest praktycznie w tej samej wiec wydaje mi sie bez sesnu. Teraz szukam suszarki ktora bedzie to w stanie ogarnac i nie bedzie na maxa wyzylowana. Tak jak mowilem, chcialbym zostawic delikatny zapas, zeby wlasnie pozniej bylo sens wymieniac pomcze cyz walek.
Generalnie z jakim kosztem trzeba sie luczyc by kupic przerobiona juz gtb17 ? na teraz jestem juz prawie ze zdecydowany na AWX/BMN.
Firad 240, rowniez ze wzgledu na cene, 225 jest praktycznie w tej samej wiec wydaje mi sie bez sesnu. Teraz szukam suszarki ktora bedzie to w stanie ogarnac i nie bedzie na maxa wyzylowana. Tak jak mowilem, chcialbym zostawic delikatny zapas, zeby wlasnie pozniej bylo sens wymieniac pomcze cyz walek.
Generalnie z jakim kosztem trzeba sie luczyc by kupic przerobiona juz gtb17 ? na teraz jestem juz prawie ze zdecydowany na AWX/BMN.
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: turbo hybryda czy z BRD
Turbo AWX/BMN koszt 1200zł z nowym środkiem.p14c3k pisze:no wlasnie licza sie tez koszta, i zalezy mi na czyms p&p, wydaje mi sie ze chyba najlepsza opcja bedzie AWX/BMN. Co to pompy to zobaczymy w przyszlosci. Narazie zostaje seria.
Firad 240, rowniez ze wzgledu na cene, 225 jest praktycznie w tej samej wiec wydaje mi sie bez sesnu. Teraz szukam suszarki ktora bedzie to w stanie ogarnac i nie bedzie na maxa wyzylowana. Tak jak mowilem, chcialbym zostawic delikatny zapas, zeby wlasnie pozniej bylo sens wymieniac pomcze cyz walek.
Generalnie z jakim kosztem trzeba sie luczyc by kupic przerobiona juz gtb17 ? na teraz jestem juz prawie ze zdecydowany na AWX/BMN.
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Re: turbo hybryda czy z BRD
AWX w tym wykonaniu ?? To troche dziwne bo turbo AWX/ARL i AWX/BMN to bardzo popularne turbo montowane do A4 i Passata na okolice 200KM. A kto ci to stroił będziep14c3k pisze:moj tuner nie chce widziec hybrydy, wiec chyba wleci jednak to BRD..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości