Mocny VP i problem.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Mocny VP i problem.

Post autor: Sztomel » sob lip 06, 2013 18:33

Tłumik elastyczny - masz na myśli ten na wydechu za turbo ?


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » sob lip 06, 2013 18:57

nie, ten z dolotu do turbo, wy macie tam harmonijke na dlugosc jakies 25cm , ja mam tam rure 70mm , ale musilem dac lacznik zeby nie szarpalo tym wszstkim podczas gwaltownych startow no i okazal sie zbyl eleatyczny i go zassalo a mial tylko 10cm.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Mocny VP i problem.

Post autor: Sztomel » sob lip 06, 2013 19:21

No to nieźle, skoro zassało Ci dolot powietrza przed turbo a zaraz za obudową filtra powietrza. To albo filtr powietrza musiał być zasyfiony na maksa albo odma zawalona. Za chwilę też będę miał tę część do sprawdzenia ale raczej wykluczam możliwość i jedną i drugą. Zweryfikuje to moja baba po moim wieczorku zapoznawczym albo i ja osobiście - to już zależy czy znajdę z-cę dyrektora jak mnie nie ma.
Ostatnio zmieniony sob lip 06, 2013 19:35 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Mocny VP i problem.

Post autor: spawacz » sob lip 06, 2013 19:34

jednak 1.8 bar robi swoje , lacznik byl za miekki - czego niestety nie przewidzialem. Odma jest wolna , wlasciwie to mam tam 2 rury i 1 kolanko 60-70mm i 45st czesc od turbo ma 60 pozniej redukcja przejsciowa razem z kolankiem i 70 do przeplywki.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości