Mocny VP i problem.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mocny VP i problem.
nie, ten z dolotu do turbo, wy macie tam harmonijke na dlugosc jakies 25cm , ja mam tam rure 70mm , ale musilem dac lacznik zeby nie szarpalo tym wszstkim podczas gwaltownych startow no i okazal sie zbyl eleatyczny i go zassalo a mial tylko 10cm.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mocny VP i problem.
No to nieźle, skoro zassało Ci dolot powietrza przed turbo a zaraz za obudową filtra powietrza. To albo filtr powietrza musiał być zasyfiony na maksa albo odma zawalona. Za chwilę też będę miał tę część do sprawdzenia ale raczej wykluczam możliwość i jedną i drugą. Zweryfikuje to moja baba po moim wieczorku zapoznawczym albo i ja osobiście - to już zależy czy znajdę z-cę dyrektora jak mnie nie ma.
Ostatnio zmieniony sob lip 06, 2013 19:35 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mocny VP i problem.
jednak 1.8 bar robi swoje , lacznik byl za miekki - czego niestety nie przewidzialem. Odma jest wolna , wlasciwie to mam tam 2 rury i 1 kolanko 60-70mm i 45st czesc od turbo ma 60 pozniej redukcja przejsciowa razem z kolankiem i 70 do przeplywki.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości