Witam posiadam swap silnika 1.9 tdi 230 km 430 nm
Posiadam takze golfa 3 syncro benzyne.
I teraz moje pytanie czy trzeba kupic caly osprzet od napedu 4motion i jesli tak to co ?? Czy np wystarczy kupic skrzynie od syncro tdi tylko czy to wystarcz i uciagnie ta moc i moment
Pozdrawiam
4motion w syncro
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- ->|<-
- Posty: 1750
- Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
- Lokalizacja: northern
4motion w syncro
Nie wiem jak w G3 ale w G4 swap na 4motion wiąże się z cięciem i wspawaniem podłogi.
Kupię:
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.
" What does the World, mean to You ? "
4motion w syncro
Tylko ze ten golf jest juz syncro wiec moze nie bd az tyle roboty nie wiem dlatego pytam was
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
4motion w syncro
InPlusik,
Cała tylna belka do przerobienia, inne półosie, potrzebujesz sterowanie haldexa.
Skrzynia tdi syncro jest w stanie przenieść taki moment, ale nie wiem jak z przełożeniami.
Cała tylna belka do przerobienia, inne półosie, potrzebujesz sterowanie haldexa.
Skrzynia tdi syncro jest w stanie przenieść taki moment, ale nie wiem jak z przełożeniami.
4motion w syncro
nie mam porównania w Dieslu ale EVO swego czasu miał coś koło chyba 400KM i nie wiem czy nie coś koło 500Nm, i mówił że przy tym setupie to się jeszcze trzymało, przy kolejnej setce Nm urywało półosie, a przy następnej wał, jeśli nic nie pokręciłem to tak to mniej więcej podoba, z tego co pisał to synchro bardzo dobrze przy startach z odcinki przenosiło moc na asfalt do około 300-400KM
co do przełożeń w skrzynce od synchro TDI jest trochę krótsza niż wersja z napędem na jedną oś, polecałbym do tej skrzynki co teraz masz przerzucić przełożenia wraz z głównym od skrzyni ASD, CTN, CYP, lub podobnych,
co do Haldex'a z tego co wiem nie tylko jest wieksza masa układu napędowego niż syncro ale i haldex znacznie więcej mocy pochłania,do działania, , jego zaletą jest błyskawiczna odpowiedź, i zdolność do pełnego przeniesienia momentu na tylną oś przy zaledwie jeśli dobrze pamiętam ćwierć obrotu przedniej osi jeśli tylna pozostaje nieruchoma.
synchro znacznie mniej mocy pochłania, jest lżejsze, ale jest powolniejsze w przenoszeniu pełnego momentu obrotowego.
jego najważniejszą zaletą , sa małe straty mocy i mniejsza masa,
poprostu do przeniesienia takiego samego momentu obrotowego, Haldex będzie potrzebował wiekszego momentu na wejściu do skrzynki biegów niż przy tych samych przełożeniach w synchro.
co do przełożeń w skrzynce od synchro TDI jest trochę krótsza niż wersja z napędem na jedną oś, polecałbym do tej skrzynki co teraz masz przerzucić przełożenia wraz z głównym od skrzyni ASD, CTN, CYP, lub podobnych,
co do Haldex'a z tego co wiem nie tylko jest wieksza masa układu napędowego niż syncro ale i haldex znacznie więcej mocy pochłania,do działania, , jego zaletą jest błyskawiczna odpowiedź, i zdolność do pełnego przeniesienia momentu na tylną oś przy zaledwie jeśli dobrze pamiętam ćwierć obrotu przedniej osi jeśli tylna pozostaje nieruchoma.
synchro znacznie mniej mocy pochłania, jest lżejsze, ale jest powolniejsze w przenoszeniu pełnego momentu obrotowego.
jego najważniejszą zaletą , sa małe straty mocy i mniejsza masa,
poprostu do przeniesienia takiego samego momentu obrotowego, Haldex będzie potrzebował wiekszego momentu na wejściu do skrzynki biegów niż przy tych samych przełożeniach w synchro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości