Swap ajm na arl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap ajm na arl
tak jak barto3130, mówi. w AJM nie ma pompy paliwa w rocznikach 2000-2001
GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
Re: Swap ajm na arl
Np jedna?bo jakos nie zauwazyłem.Fahoo pisze:warto dołozyc co nie jest takie trudne
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
Swap ajm na arl
jakie sa pozytywy po dołozeniu pompy w baku?bo tak jejzdze bez i w sumie różnicy nima
jedynie co to na kompie bład wyskakuje ale jest bez znaczenia.tak z ciekawosci pytam.
jedynie co to na kompie bład wyskakuje ale jest bez znaczenia.tak z ciekawosci pytam.
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
Swap ajm na arl
pytam poważnie jakie sa korzysci z pompki w baku?bo innych info ze dopycha paliwo do filtra nie znalazlem.
a i nie podpuszczaj mnie na+200
a i nie podpuszczaj mnie na+200
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
- barto3130
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: sob mar 03, 2012 15:50
- Lokalizacja: Śląsk,Racibórz
- Kontakt:
Swap ajm na arl
teoria a praktyka.w sumie to moze na wikipedii poszukam,odp godna mistrza pompkibaku.
Moje padło http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=547887" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Swap ajm na arl
Odświeżam
Będę robił też taki swap. A konkretnie tak: silnik arl jest w mk3, sterownik od arl bez immo, usunięty przepływomierz, licznik z audi z włączonym can.
Bora silnik ajm, sterownik oryginalny licznik oryginalny, rocznik 00.
Interesuje mnie strona elektryczna czyli czy komputery je na 100% są zamienne? Bo jeśli tak to po włożeniu arl z sterownikiem do bory silnik odpali, licznik również chce przełożyć ale czy będzie działać jak jak powinien?
Silnik ajm po przełożeniu wiadomo-immo trzeba wyrzucić, licznik z bory już nie podejdzie( raczej) więc trzeba dać zwykły z mk4 ale czy będzie on działać? No i trzeba dodać przepływomierz do instalacji
Będę robił też taki swap. A konkretnie tak: silnik arl jest w mk3, sterownik od arl bez immo, usunięty przepływomierz, licznik z audi z włączonym can.
Bora silnik ajm, sterownik oryginalny licznik oryginalny, rocznik 00.
Interesuje mnie strona elektryczna czyli czy komputery je na 100% są zamienne? Bo jeśli tak to po włożeniu arl z sterownikiem do bory silnik odpali, licznik również chce przełożyć ale czy będzie działać jak jak powinien?
Silnik ajm po przełożeniu wiadomo-immo trzeba wyrzucić, licznik z bory już nie podejdzie( raczej) więc trzeba dać zwykły z mk4 ale czy będzie on działać? No i trzeba dodać przepływomierz do instalacji
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
Swap ajm na arl
Czyli zrobić podmiankę arl do bory a ajm do golfa? Po wsadzeniu ARL z sterownikiem normalnie odpalisz bore, będzie działa seryjny licznik wiec o nic się nie musisz martwić.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Swap ajm na arl
Tylko w golfie mam licznik lepszy, pełen fis, z audi 8l dlatego chcę go przełożyć do bory razem z licznikiem
a pod silnik ajm który chce złożyć do mk3 musiałbym dać licznik jakiś zwykły z mk4 bo ten z bory raczej nie będzie latał? Tam jakieś piny są potrzebne czy kodowanie? Nie przerabiałem tego jeszcze i nie wiem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
a pod silnik ajm który chce złożyć do mk3 musiałbym dać licznik jakiś zwykły z mk4 bo ten z bory raczej nie będzie latał? Tam jakieś piny są potrzebne czy kodowanie? Nie przerabiałem tego jeszcze i nie wiem
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości