launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.9 tdu AHU odcinka i LC? Do kogo wysłac sterownik?
kurde, mi bardziej chodzi zeby auto było "idioto odporne" na postoju a dawać fun to efekt uboczny
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
połączyłem wszystkie tematy o odcince, LC i innych tego typu bajerach w TDI
piszemy tylko w tym jednym temacie !
dziękuję
piszemy tylko w tym jednym temacie !
dziękuję
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
tak więc kto sie podejmie lub poleci kogos?
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
axel1983, pomysł bez sensu...ustawiony LC na kołach letnich i 100% przyczepnosci nie działa jesienia i zimą tak jak latem a ty chcesz robic to wysyłkowo?... zle kombinujesz...musi byc tak jak pisał evolution tylko na miejscu..inaczej bedzie tylko lans ze jest a działac na 100% nie bedzie
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
aha rozumiem, w sumie macie racje, a wysyłkowo chciałem bo w mojej okolicy nikogo nie ma co by coś takiego zrobił przynajmniej nie słyszałem o kimś takim.
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
nie przesadzajcie
kolega axel1983 potestuje sobie na suchym asfalcie i np empirycznie sprawdzi że przy 3270 rpm najlepiej mu sie startuje- napisał ze chce głównie ograniczenie pałowania na postoju
kolega evolution na tyle ustawi LC i klient bedzie miał to czego chciał, czyli wszyscy bedą zadowoleni
kolega axel1983 potestuje sobie na suchym asfalcie i np empirycznie sprawdzi że przy 3270 rpm najlepiej mu sie startuje- napisał ze chce głównie ograniczenie pałowania na postoju
kolega evolution na tyle ustawi LC i klient bedzie miał to czego chciał, czyli wszyscy bedą zadowoleni
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
cowboy, a jakie cisnienie mu stawic???? przeciez to jest wazniejsze od obrotow:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
właśnie mniej więcej o takie okolice mi chodzi.cowboy pisze:sprawdzi że przy 3270 rpm najlepie
Golf MK3-BYŁO
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
Golf MK3-BYŁO
Golf MK2-BYŁO
AUDI A3-BYŁO
AUDI A4-BYŁO
AUDI A6 C5-było
VOLVO S60-BYŁO
PASSAT CC - JEST
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=397052
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
a jakie tam cisnienie napompuje na postoju ?
chłopu zalezy głownie na starcie z okreslonych obrotów i juz
chłopu zalezy głownie na starcie z okreslonych obrotów i juz
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
cowboy, ale zeby wystartowac z okreslonych obrotów to trzeba ustawic turbo ile ma dymać
Re: launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
tak ? nie wiedziałemFahoo pisze:cowboy, ale zeby wystartowac z okreslonych obrotów to trzeba ustawic turbo ile ma dymać
no to stan sobie i na jałowym dodaj gazu do 3250 rpm, zapodaj podcisnienie bezposrednio na gruszke i zobacz ile barów naładuje trubina bez obciazenia
potem trzeba ograniczac moment na pierwszych biegach (pod obciażeniem) ale skoro evolution zrobił kilka tych modów to bedzie mniej wiecej wiedział co ustawić znając wage auta i jaki mocny jest program
chłopak nie jedzie sie sciagać w klasie drag, i nie walczy o niską 9tke tylko chce miec fajną procedure startu
w pierwszym lepszym TDI na ~160KM i dobrej oponie to wystarczy pewnie ograniczyc obroty i moment na 1 biegu, bo na 2jce juz powinien isc pełną parą z lekkim piskiem opon
nie czarujmy sie ze to rocket science i nie da sie tego ustawic na zyczenie klienta w normalnym lekko pomodzonym aucie jako taki bajer, zeby nie startować z 4500rpm i zeby nie było zmulenia na starcie..
moim zdaniem ogranicznik momentu jest w prawej nodze
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
cowboy, widzisz ja wychodze troche z odmiennego zalozenia ze launch control jest dla ludzi ktorzy maja mowiac delikatnie klopot z energicznym ruszaniem ( ja na ten przyklad naleze do tego grona 3+ sekundy na 60 ft czterolapem mowi wyraznie ze nie potrafie ruszac) wiec dobrze jest ustawic procedure pod dane auto tak by ruszalo ono samo mozliwie najlepiej z przyklepanym gazem w deche. co do samego launch control wyobraz sobie ze na postoju takie turbo jak gt23 moze w 1,9 nadmuchac 1 bara bez obciazenia wiec waznym jest jak ustawic cisnienie bo przy malej suszarce uzyskac mozesz maks boost nie ruszajac z miejsca. tak wiec kilka uwag co do obiegowych opini o lc
1. na postoju silnik nie przekroczy pewnych obrotow
2. turbo rozpedza sie odpowiednia nastawa dawki i kata wtrysku
3. auto wydaje z wydechu dziwne odglosy i dym czarny
4. czarnego jest tym wiecej im wieksze turbo i wiecej kol napedzanych
5. musimy zadac dane cisnienie na LC by cos nie odfrunelo
6. cisnienie musi byc na tyle male by wystarczylo do efektywnego ruszenia
1. na postoju silnik nie przekroczy pewnych obrotow
2. turbo rozpedza sie odpowiednia nastawa dawki i kata wtrysku
3. auto wydaje z wydechu dziwne odglosy i dym czarny
4. czarnego jest tym wiecej im wieksze turbo i wiecej kol napedzanych
5. musimy zadac dane cisnienie na LC by cos nie odfrunelo
6. cisnienie musi byc na tyle male by wystarczylo do efektywnego ruszenia
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
Ja sobie wywaliłem przepływke i zrobiłem sterowanie mapem , kurcze jak dodaje gazu to cały czas myślami jestem na kodowaniu i innej mapie w sterowniku. Dziwne uczucie ale nie dławię dolotu. Co do LC nie jest to takie trudne. Możesz sobie pozmieniać mape i jej osie jak chcesz. Pare przejazdów i fura wystrojona( mówię o EDC15P bo w msa nie robiłem ).
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
launch control , odcinka i inne bajery w TDI !
LC naszej roboty, ciśnienie na postoju 0,7-0,8 bar, turbo GTB2260VK:
http://www.youtube.com/watch?v=Kx0zP9ed ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=Kx0zP9ed ... e=youtu.be
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości